even updaten vanuit de market schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Mensen met ICS op hun tablet; krijgen jullie Adobe Flash Player werkend?
Op vorige versies van Android werkte Flash Player 11 perfect. Sinds ICS lijkt het alleen niet meer te werken
Foto's, video's & gebruikerservaringen delen in: Asus Eee Pad Transformer Prime #1 .quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Nederland op twiiter het volgende:
Vandaag is de uitrol gestart voor VS & TW, later deze week start WW, waar ook Nederland toe behoort. ^CD
En het wordt nog beter:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
ASUS Singapore Hi all, for SG, we will be getting it via FOTA on 12 Jan 2012. Thanks.
quote:Gabriele Gab: also og transformer?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
Hi Gabriele Gab, are you referring to TF101? If so, it will be getting the update as well tomorrow. Thanks.
Helaas..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
even updaten vanuit de market schijnt te helpen.
Ik heb de archos 101 g9 en heb hetzelfde probleem, alleen dan met android 3.2quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:52 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Helaas..
Het lukt me trouwens ook niet om in de settings van Flash Player te komen. Hij opent dan een webpagina zonder inhoud. (iets als http://settings.adobe.com/mobile....)
Die is al ruim 2 weken beschikbaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Wie had er ook al weer een Zenithink C91/ZT-280:
Galaxy tab dunste en laagste gewicht, maar je hebt geen micro SD aansluiting.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef kilon het volgende:
Ik ben aan het kijken naar tablets voor met name lezen van pdf bestanden voor mijn studie. Zelf denk ik dat een 10.1 inch tablet hiervoor het beste is.
Maar als ik dan toch een tablet koop wil ik natuurlijk ook gebruik maken van de opties die het biedt.
Nu heb ik de keuze weten terug te brengen naar deze tablets:
-Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB
-ASUS EEE pad Transformer 16GB
-Acer Iconia Tab A500 16GB
Volgens mij verschillen deze tablets niet zoveel van elkaar, op persoonlijke voorkeur na en het feit dat de galaxy tab een stuk duurder is. Zit hier nog een goede reden achter?
Ik wil er een beschermhoes bij, en bij bol.com kom je dan op 500 euro voor de Galaxy (40 euro korting op de hoes) terwijl de Transformer met hoes bij 4launch 400 euro kost. En dan heb je nog de 50 euro cashback.
wat dus eigenlijk mijn vraag is: is de 100 euro extra voor de galaxy het waard (beter toekomstgericht?) of kan ik dat geld beter besparen en voor de transformer of misschien de Iconia gaan?
Meeste shops krijgen de komende dagen stockSPOILER: SpecsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag besteld, vrijdag("vandaag" dus) in huis .... Leuk dingetje en gelijk upgrade naar 4.0.3quote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Trippii het volgende:
Vanmiddag Asus Transformer Prime 32 GB + Docking besteld!
Zou morgen in huis moeten zijn!
onda pro 9.7 inch is vergelijkbaar. Of de bmorn v99 / v9 met a10 processor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Wacht op 9/10" versie van de Elf...
Afmetingen lijken anders te zijn... minder compacte hoogte/breedte ten koste van het dunner willen maken van de tablet. Verder identiek aan de C91, zal wel zijn dat 'ie verkoopbaar is als ICS-tablet en dus zo dun is als een iPad/Transfomer/whatever. Dacht dat ze alleen de C91 gingen updaten, maar goed dat die andere tabs ook meegenomen worden. Netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wist niet dat Zenithink voor al haar tablets 4.0 heeft uitgebracht. Blijkbaar is er ook een nieuwe, de C92.
http://zenithink.com/Eproducts.php
En de softkeys zijn weg. Maar best netjes inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Afmetingen lijken anders te zijn... minder compacte hoogte/breedte ten koste van het dunner willen maken van de tablet. Verder identiek aan de C91, zal wel zijn dat 'ie verkoopbaar is als ICS-tablet en dus zo dun is als een iPad/Transfomer/whatever. Dacht dat ze alleen de C91 gingen updaten, maar goed dat die andere tabs ook meegenomen worden. Netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |