Was jij al getrouwd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
My god
Ik ben echt een nachtmens, ik blijf liever wakker tot half zeven dan dat ik om half zeven op moet staan![]()
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoorquote:
Nee maar jij welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was jij al getrouwd?![]()
Echt een van de weinige lompe dingen aan mijn vent, dat hij zo'n ontzettend ochtendmens is
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ochtendmensen
Voor mij is half acht vroeg opstaan
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoor
More wisdom, more money, more power, more everything
Moeilijk kunnen poepenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
Urghquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaat![]()
Terrorstand in mijn ogen
quote:
Nah, sukkel.... die begrijpt het gewoon niet...quote:Die van mij blijft uiterlijk tot half 10 liggen. Ook heel irritant soms. En dan zegt ie: 'jaaaaa hallo ik ben al úúúúúúren wakker!'
Daarom moet je ook uitSLAPEN sukk0l
Wut dan ben ik altijd eerder wakker dan jijquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben elke dag wel rond 8 uur mijn bed uit als ik uit mag slapen, met dit klotelichaam kan ik niet te lang in bed liggen![]()
heerlijk ook voor mensen die komen logeren
Da's voor mij een vooruitgangquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |