Ja want op=op. Nee natuurlijk niet, zolang er vraag is gaat de productie wel door,.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef Berend. het volgende:
Iedereen verwacht hier volgens mij dat ze er eentje kunnen kopen. Ik denk dat het veel te snel gaat hoor. Ook al zijn er meerdere leveringen..
Als het de prestaties waar maakt, dan zou dit idd zomaar eens de best verkopende "computer" van 2012 kunnen worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef b4kl4p het volgende:
Ja want op=op. Nee natuurlijk niet, zolang er vraag is gaat de productie wel door,.
Er is ook een app voor XBMC hèh, ik zit er aan te denken om een ipod touch te kopen voor de functionaliteit van die appquote:Op zondag 8 januari 2012 15:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja die afstandsbediening is gemaakt om kwijt te rakenNa drie maanden elke dag zoeken waar dit ding nu weer was (bank, onder de bank, in het kussen, andere onmogelijke plekken) is hij nu toch echt kwijt. Nu moet ik met de remote op mn iphone of ipad sturen, wat enorm onhandig is.
Dan is een IR afstandbediening van 6 euro toch een stuk goedkoper om kwijt te raken hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is ook een app voor XBMC hèh, ik zit er aan te denken om een ipod touch te kopen voor de functionaliteit van die app.
Ik zit er bovenop hoor, bedenk later wel waar ik hem voor ga gebruikenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef Berend. het volgende:
Iedereen verwacht hier volgens mij dat ze er eentje kunnen kopen. Ik denk dat het veel te snel gaat hoor. Ook al zijn er meerdere leveringen..
Ze zijn toch aan het wachten totdat ze terug zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zijn volop aan het solderen ergens in Iran ofzo. De release wordt eigenlijk ieder moment verwacht, afhankelijk van of ze de printjes die klaar zijn direct gaan verkopen, of wachten tot de hele productieserie compleet is.
In eerste instantie wordt alleen model "B" gemaakt, de 35-dollar variant dus. Model "A" wordt later aan het assortiment toegevoegd en wordt waarschijnlijk (hopen ze) in de UK geproduceerd.
Jup.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze zijn toch aan het wachten totdat ze terug zijn?
Check. 20 Februari moet de productie klaar zijn, en dan gaan ze als een malle op het vliegtuig naar de UK. Zodra ze daar zijn kunnen ze verkocht worden.quote:
Hij is nog niet te bestellen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef Rivalo het volgende:
Zo, morgen even eentje bestellen. Heb al leuke ideeën.
Denk dat ik een (tweede hands) casio keyboard uit elkaar ga slopen en er een Raspberry Pi in ga zetten. Portable synth voor een paar euro
quote:The Raspberry Pi Foundation will be making a big (and very positive) announcement that just might interest you at 0600h GMT on Wednesday 29 February 2012. Come to www.raspberrypi.org to find out whats going on.
Ik zei daarom ook morgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hij is nog niet te bestellen..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |