Sorry je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel om een virussen aquarium te maken
Ik heb er totaal geen verstand van, maar lees wel eens wat over hackintosh. En dat is op een pc, misschien kan het dan ook hierop.quote:
Wat ik ervan begrijp is dat dit ding een ARMv6 architectuur heeft, oftewel hetzelfde als de iPhone 3G(S). En aangezien iOS een afgeslankte versie van OS X is zou ik zeggen dat het technisch mogelijk is om een gekraakte versie hierop te draaien.quote:
Dan wordt het helemaal interessant.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:45 schreef TimCook het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat dit ding een ARMv6 architectuur heeft, oftewel hetzelfde als de iPhone 3G(S). En aangezien iOS een afgeslankte versie van OS X is zou ik zeggen dat het technisch mogelijk is om een gekraakte versie hierop te draaien.
Ik snap ook niet waarom men hier gelijk huilie huilie over moet doen, maar goed.
Dit ding zou je in principe zelfs als 25 dollar kostende Apple TV kunnen gebruiken, en dan kan je ook nog 1080p afspelen.quote:
Zit er ook wifi op?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:52 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dit ding zou je in principe zelfs als 25 dollar kostende Apple TV kunnen gebruiken, en dan kan je ook nog 1080p afspelen.
Er zit USB op.quote:
Dat kan ook met een AppleTV icm XBMC. Voor 100 euro, en krijg je er ook nog een totaal minimalistische en ietswat onpraktische afstandsbediening bij!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef rumiii het volgende:
Je zou hiervan dus een mediaspeler voor op de tv van moeten kunnen maken, heel simpel?
Geen idee of xmbc ook voor arm processors is gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef rumiii het volgende:
Je zou hiervan dus een mediaspeler voor op de tv van moeten kunnen maken, heel simpel?
Ja die afstandsbediening is gemaakt om kwijt te rakenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat kan ook met een AppleTV icm XBMC. Voor 100 euro, en krijg je er ook nog een totaal minimalistische en ietswat onpraktische afstandsbediening bij!
http://www.cnx-software.c(...)mbc-on-raspberry-pi/quote:Op zondag 8 januari 2012 15:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee of xmbc ook voor arm processors is gemaakt
Ik vind het wel bijzonder dat er al zoveel van ditsoort dingen ondernomen worden terwijl er pas 10 van die dingen gemaakt zijn... Dat belooft wat voor als hij straks echt op de markt is.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:39 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://www.cnx-software.c(...)mbc-on-raspberry-pi/
Haal voor 5 euro een nieuwe uit china?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja die afstandsbediening is gemaakt om kwijt te rakenNa drie maanden elke dag zoeken waar dit ding nu weer was (bank, onder de bank, in het kussen, andere onmogelijke plekken) is hij nu toch echt kwijt. Nu moet ik met de remote op mn iphone of ipad sturen, wat enorm onhandig is.
Daar is het nog die "usb stick" links bovenin, voor de rest alleen maar verbonden met hubsquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat ding is wel echt bizar klein!
En de productie is gestart! http://tweakers.net/nieuw(...)-pi-is-begonnen.html
Is dat nu niet meer dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar is het nog die "usb stick" links bovenin, voor de rest alleen maar verbonden met hubs
Als je op jouw link klikt zie je dat het een rechthoekig printplaatje is geworden.quote:
we zien welquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef Berend. het volgende:
Iedereen verwacht hier volgens mij dat ze er eentje kunnen kopen. Ik denk dat het veel te snel gaat hoor. Ook al zijn er meerdere leveringen..
Ze hebben ernaar gestreefd om de printplaat credit-card formaat te maken, en dat is ze geloof ik gelukt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je op jouw link klikt zie je dat het een rechthoekig printplaatje is geworden.
ik verwacht dat als het echt goed loopt ze echt wel blijven produceren..quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef Berend. het volgende:
Iedereen verwacht hier volgens mij dat ze er eentje kunnen kopen. Ik denk dat het veel te snel gaat hoor. Ook al zijn er meerdere leveringen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |