Lijkt me minder praktisch, die zijn niet simpelweg met HDMI/composite en USB aan te sturen.quote:
zal maar weinig 1080p content draaien gok ik: weinig geheugen en 'slechts' 700mhz geklockte CPU..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar wel een stuk beter, meer mogelijkheden, minder ingewikkeld, makkelijk om voor te programmeren en ik heb er al 1
Buiten het testen hiervan zie ik niet echt nut ervan tenzij je een goedkope typemachine kan maken voor het bedrijfsleven en/of ontwikkelingslanden
-edit-
Ik zie nu dat het apparaat blijkbaar 1080P draait. Ben benieuwd tot welke bitrate het lekker loopt. Kan een goedkope mediaspeler worden
Mja leuk maar zonder info over de video zelf kunnen we er niet veel meequote:
Eigen beveiligingscamera met internetconnectie maken!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ook wel handig voor een printserver of Webcam server
Het kan met een Thinclient, moet het hier ook wel mee kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Eigen beveiligingscamera met internetconnectie maken!
De eerste proto's zijn te koop voor prijzen rond de 1000 dollar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Leuk ding, maar niet te koop aldus hun webshop.
Nee, Chrome OS is sowieso niet los te verkrijgen. Chromium OS zou denk ik wel kunnen als je een ARM build weet te vinden/maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Haifisch het volgende:
Als je films op een externe HDD hebt. zou je dit toch ideaal kunnen gebruiken om het aan te sluiten op een TV?
Tevens, zou ik er Chrome vanilla op kunnen zetten?
Watvoor touchscreen? Gewoon USB? Zou haast out of the box moeten werken lijkt me...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef Hyman het volgende:
Istie al te koop?
Ik heb nog wel een touchscreen, maar zouden die drivers makkelijk te compilen zij. Oid?
lolwhutquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:12 schreef Haifisch het volgende:
Je koopt er 5
Laat 4 computers een berekening maken. Je laat ze vergelijken. Als 1 van de 4 een ander antwoord heeft laat je hem door de andere 3 uitschakelen. De berekening zal dan opnieuw worden gemaakt door de andere 3. Als 1 van de 3 een ander antwoord heeft laat je hem door de andere 3 uitschakelen. Dan laat je de 2 opnieuw berekenen. Als ze dan verschillen in antwoorden, schakel je de 5e computer met een ander OS in.
Space Shuttle ideequote:
Moet je er wel zelf een spanningsregelaar tussen zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:14 schreef Mender het volgende:
Echt mooi apparaatje!
Je kan hem zelfs op batterijen laten draaien. Oneindig veel mogelijkheden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |