abonnement Unibet Coolblue
pi_110319568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bij mij geldt ook het feit dat dit alles op een accu moet gaan lopen, en het liefst geen lompe auto-accu o.i.d, maar bijvoorbeeld een 5000mAh LiPo.

't probleem daarmee is dat er geen voltage regulator op zit. Die zul je dus zelf moeten maken/aanschaffen. Of je misbruikt je arduino er voor.
pi_110355634
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

't probleem daarmee is dat er geen voltage regulator op zit. Die zul je dus zelf moeten maken/aanschaffen. Of je misbruikt je arduino er voor.
Da's niet zo moeilijk, die haal je goedkoop uit China.

Maar ik heb dus nog geen een besteld, de productie komt nu op gang en de eerste leveringen komen eraan. Zijn hier mensen die 'm al wel besteld hebben, of bestellen willen?

Waar is het het beste om dat te doen, of een pre-order o.i.d.?
pi_110356348
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Da's niet zo moeilijk, die haal je goedkoop uit China.

Maar ik heb dus nog geen een besteld, de productie komt nu op gang en de eerste leveringen komen eraan. Zijn hier mensen die 'm al wel besteld hebben, of bestellen willen?

Waar is het het beste om dat te doen, of een pre-order o.i.d.?
Ja, ik heb een preorder geplaatst. Wel met een prepaid creditcard, hopen dat het dus lukt.

Je moet je even opgeven voor een preorder mailtje, dan krijg je een link een paar weken later ;)
pi_110357005
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:01 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ja, ik heb een preorder geplaatst. Wel met een prepaid creditcard, hopen dat het dus lukt.

Je moet je even opgeven voor een preorder mailtje, dan krijg je een link een paar weken later ;)
RS Components en Farnell zijn de enige (betrouwbare) plekken waar je dat kunt doen of niet?
Gewoon inschrijven voor dat mailtje en afwachten totdat je een bestelling kunt plaatsen right?
pi_110357275
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

RS Components en Farnell zijn de enige (betrouwbare) plekken waar je dat kunt doen of niet?
Gewoon inschrijven voor dat mailtje en afwachten totdat je een bestelling kunt plaatsen right?
jup, zijn de enige officiële leveranciers. Als je ergens anders bestelt word je opgelicht.

Dik kans dat er binnenkort op ebay enzo ook Babi-pangang Pie's op de markt komen, aangezien alles open-source is. Maar dat gaat nog wel even duren denk ik.
pi_110358244
Heb inmiddels ook gepreorderd. Ben alleen bang dat ik de komende maanden niets hoef te verwachten.

Alhoewel ik nog niet echt bedacht heb waarvoor ik het ga gebruiken zit ik te denken om het te gebruiken voor interne cardsharing. Nu gebruik ik een laptop om mijn smartcard's van ziggo en digitenne intern te sharen. De Raspberry lijkt mij perfect, moeten er alleen nog wel drivers beschikbaar komen voor de smargo reader.
pi_110360388
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

jup, zijn de enige officiële leveranciers. Als je ergens anders bestelt word je opgelicht.

Dik kans dat er binnenkort op ebay enzo ook Babi-pangang Pie's op de markt komen, aangezien alles open-source is. Maar dat gaat nog wel even duren denk ik.
Dankje ^O^, net even bij beide aangemeld voor de nieuwsbrief.
Verwacht er niet veel van (duurt of course nog maanden voordat ik 'm überhaupt in huis zou hebben en programmeren weet ik niets van) maar het idee dat ik XBMC kan draaien erop en dit bordje simpelweg achterop onze tv kan plakken spreekt me zeer aan. :9~
  donderdag 19 april 2012 @ 16:02:30 #283
19840 Libris
Live from Singapore
pi_110535924
Ik heb hem vandaag binnengereden :) een van de eerste van een handvol pi's in Singapore. Morgen er eens goed mee spelen
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:02:27 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110858662
quote:
Dear customer,

Having successfully passed its CE compliance testing, we can now confirm that your Raspberry Pi will be delivered by the end of June. You will receive a confirmation email prior to your Raspberry Pi being shipped.
:D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:29:25 #286
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110859633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:D!
Ik kreeg hetzelfde mailtje, maar dan met de datum 21-5 erin :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:50:18 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110860383
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:29 schreef Hyman het volgende:

[..]

Ik kreeg hetzelfde mailtje, maar dan met de datum 21-5 erin :P
:@ Jij hebt vast ook eerder besteld ;)


quote:
lweer een week met geweldige vooruitgang voor de Raspberry Pi!

Onze eerste batch 700 Raspberry Pis is opgestuurd naar de eerste mensen op onze aanmeldingslijst (die zich voor 6:01 uur hadden geregistreerd!) We hebben deze mensen uitgenodigd in onze speciale online Raspberry Pi-winkel en ze hebben hun bestelling inmiddels ontvangen (inclusief sommige essentiële accessoires). Ze zijn nu bezig met het testen van hun Pi.

We zien nu ook de eerste beoordelingen van de Raspberry Pi die op DesignSpark worden gepost. Raspberry Pi en Custard onderzoekt of de Pi voldoet aan de verwachtingen van de hype, en onze reeks Pi Perspectives neemt de algehele impact van het Raspberry Pi-fenomeen onder de loep. Ga naar DesignSpark om de reacties op de eerste leveringen van de Raspberry Pi te lezen.

Onze tweede batch Raspberry Pi's wordt op dit moment gemonteerd, en we verwachten dat ze volgende week klaar zijn. We zullen zeer binnenkort de volgende 4.000 mensen op de wachtlijst uitnodigen naar onze Raspberry Pi-winkel om hun bestelling te plaatsen. De massaproductie komt eveneens op gang, en we hebben ons ervan verzekerd dat chipset-leveranciers de grote vraag naar Raspberry Pi aan kunnen. We stellen uw geduld terwijl wij bezig zijn het productieproces in te regelen zeer op prijs. Het is belangrijk dat de kwaliteit en de betrouwbaarheid goed is, we willen namelijk dat iedereen plezier heeft van zijn Pi.

Het echt goede nieuws is, dat we de batch-volumes binnen enkele weken aanzienlijk kunnen verhogen, waardoor we Raspberry Pi's aan veel meer mensen kunnen leveren. We houden u op de hoogte over de voortgang en hopen binnenkort contact met u op te nemen met meer nieuws over hoe u uw Raspberry Pi in bezit kunt krijgen.


RS Components
http://www.designspark.com/content/raspberry-pi-goes-movies :D

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 27-04-2012 19:34:12 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_110889227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:@ Jij hebt vast ook eerder besteld ;)

[..]

http://www.designspark.com/content/raspberry-pi-goes-movies :D
Hopelijk gaat het sneller dan we verwachten; op Tweakers stond deze BBC link; met XBMC erop.

* Iemand91 wordt ongeduldig.
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:11:55 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110892316
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het sneller dan we verwachten; op Tweakers stond deze BBC link; met XBMC erop.

* Iemand91 wordt ongeduldig.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
En zo te zien werkt het geweldig!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:30:26 #290
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_110904295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:D!
Die van mij moet ook eind juni bezorgd zijn :D
So we just called him Fred
  zondag 29 april 2012 @ 10:18:03 #291
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110922265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het sneller dan we verwachten; op Tweakers stond deze BBC link; met XBMC erop.

* Iemand91 wordt ongeduldig.
Wat een aparte vogel, die meid :')
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:24:12 #292
198421 ANCT
plus ultra
pi_111121888
Mail van RS online:
quote:
We're delighted to inform you that you are now able to place your order for a Raspberry Pi model B board from RS Components. Please click on the button below
...
Currently, we expect to be able to despatch your Raspberry Pi within 7 working days of you placing your order. Please note that we will be accepting payment via Visa, MasterCard (cred
it or debit cards included) or PayPal. Payment will be taken at the time of your order.
over 7 dagen kan ik al een raspberry pi hebben, maar ik heb al ge pre-orderd bij farnell :'(
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_111122129
bestel er dan nog een, er is nogal wat vraag naar die dingen
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:39:22 #294
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_111122455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef ANCT het volgende:
Mail van RS online:
over 7 dagen kan ik al een raspberry pi hebben, maar ik heb al ge pre-orderd bij farnell :'(
en wat houdt je tegen om er nog een te bestellen?
Die tweede kan je makkelijk via Marktplaats met een tientje winst verkopen.
So we just called him Fred
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:41:40 #295
198421 ANCT
plus ultra
pi_111122545
ik typ mijn adresgegevens in, ik geef aan dat ik in nederland woon, ik ga betalen met paypal, staat er opeens dat ik in het verenigd koninkrijk woon :') dus ik annuleer de betaling en vervolgens kan ik niks meer :'(
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_111122847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef FredvZ het volgende:

[..]

en wat houdt je tegen om er nog een te bestellen?
Die tweede kan je makkelijk via Marktplaats met een tientje winst verkopen.
Kan wel eens tegenvallen, denk dat de mensen die veel geld over hebben om 'm een dagje eerder te hebben, er inmiddels wel een bemachtigd hebben.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:49:33 #297
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_111127405
Mijn Pi zou in de week van 21 mei geleverd worden :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_111127509
balen dat je alleen met creditcard kan bestellen,
heb deze niet had me wel gelijk na bekendmaking ingeschreven en dus aantal weken geleden uitnodiging gekregen voor de pre order .
pi_111129767
Ik heb nog alle tijd want ik heb nog niet mogen bestellen maar ik heb toch een gedachtengang:
Ik zou de Raspberry alleen gebruiken om 'm achter op de tv te plakken met XBMC erop.
Maar ik lees ook verhalen dat andere boards eraan komen (bijv. gebaseerd op de Allwinner A10 chip) waar XBMC te zijner tijd op kan draaien; voordeel; die is een stuk krachtiger dan de Raspberry.

Maar goed, de Raspberry koop ik toch wel mocht ik de kans krijgen, die Allwinner duurt nog wel een tijd...
pi_111134401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb nog alle tijd want ik heb nog niet mogen bestellen maar ik heb toch een gedachtengang:
Ik zou de Raspberry alleen gebruiken om 'm achter op de tv te plakken met XBMC erop.
Maar ik lees ook verhalen dat andere boards eraan komen (bijv. gebaseerd op de Allwinner A10 chip) waar XBMC te zijner tijd op kan draaien; voordeel; die is een stuk krachtiger dan de Raspberry.

Maar goed, de Raspberry koop ik toch wel mocht ik de kans krijgen, die Allwinner duurt nog wel een tijd...
er zijn wel meer alternatieven, maar die zijn allemaal niet 35 dollar.
En voor 100+ dollar kun je ook een prima mediaplayer kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')