En dat haarquote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef SuperPoekie het volgende:
Tabatha heeft net zo'n neus als Tubbs van League of Gentlemen
Hihi, deze en soortgelijke posts zijn zo grappig als je pas ná het kijken van de aflevering van vanavond FOK! gaat nalezenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef SuperPoekie het volgende:
Denk dat het qua afvallers Jane en Esther gaat zijn. Winnen, misschien weer eens, Ann, voor de verandering, of misschienLiz
Omdat ze prachtig op foto's staat, geheel terecht dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb Google er niet op nageslagen maar kan iemand mij uitleggen waarom die hele lange meid met het gezicht van een Morticia Adams er nog steeds in zit terwijl ze eigenlijk verre van knap of aantrekkelijk is als ANTM.
Oh brrr wat kut zeg! Hoop voor je dat ie snel gemaakt kan worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef SuperPoekie het volgende:
Terwijl de adem in wolkjes uit mijn mond komt (stukke verwarming, wat een fijne dag om dat te hebben) lekker ANTM kijken..
En wat een leeeeuke opdracht, lekker bitchen tegen de nieuwe modellenLijkt me echt super hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |