Ja, maar Liz stelde zich volgens mij een beetje aan...quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris staat er nogal ordinair op.![]()
Gelukkig dat ze mochten zitten. Chelsey was zo omgevallen.
Zoals gewoonlijk ..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, maar Liz stelde zich volgens mij een beetje aan...
Ja en die ander idem, die donkere die fronste (volgens Tyra).quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ..
Liz leek wel een prostituee.
Waarschijnlijk geven ze die draai eraan omdat het Ann isquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vond de jury, ik vond het maar niks. Maar ik heb er ook geen verstand van
Dat geldt voor al Ann's foto's wat mij betreft, omdat ik haar in het echt zo onaantrekkelijk vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Sosha het volgende:
Ik vond de foto van Ann ook niet zo goed, maar wel véél minder lelijk dan ik verwachtte
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef SuperPoekie het volgende:
Nog even dat momentje van vreugde herleven, daaahaaagLiz
Vind ik ook, ondanks dat ik haar sympathiek vind, maar ik heb een naar onderbuikgevoel dat me zegt dat ze gaat winnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ann mag er nu wel uit. Die redt het toch niet.
Daar ga je je nog in vergissen denkquote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ann mag er nu wel uit. Die redt het toch niet.
dat dusquote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Sosha het volgende:
Ik vind Chris echt niet zo heel mooi of boeiend... hoop dat ze er deze aflevering uit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef SuperPoekie het volgende:
Ann, helemaal het hertje in de koplampen zo.
Och, gewoon een heleboel make-up, luchtjes en crèmepjes scoren? Maar een Versace-jas is wel van een andere orde jaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef SuperPoekie het volgende:
Ja, maar dan heb je ook wel wat he, de Kruidvat
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef zoem het volgende:
Heb je een vriend? Nee![]()
Dat is aan je te merken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |