En dat wil model worden ...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
WTF zeg, die ene kent Vera Wang niet en de andere kent John Galliano niet
Dat verbaast mij ook altijd zo. Ik ben helemaal niet zo geïnteresseerd in mode o.i.d. maar ik ken al die ontwerpers wel (een beetje, als in, dat ik weet voor welk modehuis ze eventueel werken en wat hun stijl een beetje is). En zij willen nota bene model worden en weten het niet!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
WTF zeg, die ene kent Vera Wang niet en de andere kent John Galliano niet
Of Beatrix, Oranje onder vuurquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Tabatha.John.
![]()
Ik ga vanavond mooi True Beauty kijken. ATWT is zo te lezen toch weer geen reet aan.
Ik vind haar ook eng maar interessantquote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef Idgnkb het volgende:
Ik vind Tabatha eng, ik blíjf maar gefascineerd naar dat gezicht kijken en me afragen wat er toch mee is...
Ze lijkt altijd een blauw oog te hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:09 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook eng maar interessant
ja Nigel is heeeeel sexy! Die zou ik echt wel doen hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze lijkt altijd een blauw oog te hebben.
Nigel is inderdaad sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |