't is zo zielig om te zien..quote:
amerikanen.. ze huilen om alles..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef SuperPoekie het volgende:
Miehmiehmieh, dochter, miehmiehmieh.. Denk daar dan aan voordat je jezelf voor lul zet door continu te giechelen..
behoorlijk jaquote:Op maandag 16 januari 2012 21:08 schreef SuperPoekie het volgende:
Ouch, dat was gewoon pijnlijk om te zien die commercial met Ann...
oh ja? Waarom?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik vond het tegenvallen
Rome vond ik ook heel ergquote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Na 1 keer had ik de stad wel gezien. Maar Rome
Kakmaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net goed dat die vogel op haar poepte
En dan dat gezicht zo (af)keurend over zijn lichaam laten gaan. Wat een arrogante bitch is het ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Marrije het volgende:
Kon het nog arroganter? 'who are you modelling for?'
En dan dat antwoord
wie?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
En dan dat gezicht zo (af)keurend over zijn lichaam laten gaan. Wat een arrogante bitch is het ook.
Stond ze wel mee voor gek na zijn antwoordquote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
En dan dat gezicht zo (af)keurend over zijn lichaam laten gaan. Wat een arrogante bitch is het ook.
Ik vind haar best een modellenkop hebben, maar zit er niet genoeg in om haar portfolio me zo ff voor de geest te halen. Maar die houdingquote:
Dat. Waarom willen die wijven überhaupt model worden als ze een (klein) kind thuis hebben? Als je het echt wilt maken ben je altijd van huis!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ga dan naar je kind, doos.
Je kind heeft je nodig en dan hebben wij tenminste geen last meer van je.
Lijkt het wel op ja..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef Marrije het volgende:
Chelsea is de enige die weet wie Missoni is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |