Teehee...nou weet je wat? Als ie echt zo leuk is mag je m laten editten door Leukste_Usernamequote:
Ja, nou hoeft het al niet meerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Teehee...nou weet je wat? Als ie echt zo leuk is mag je m laten editten door Leukste_Username
Tja, you snooze, you lose. Had je maar sneller motten wezenquote:
Ja maar ja maar.....jij steelt mijn topic, jij pikkediefquote:Op maandag 2 januari 2012 20:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tja, you snooze, you lose. Had je maar sneller motten wezen
Nou, ik was aan het broeden op een leuke TT, om vervolgens de lapo te doen en gelijk een nieuwe te openen. Jij steelt ineens de lapo als een echte lurker. Puh.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.....jij steelt mijn topic, jij pikkedief
Maar waarom zou je twee keer achter elkaar moeten posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou, ik was aan het broeden op een leuke TT, om vervolgens de lapo te doen en gelijk een nieuwe te openen. Jij steelt ineens de lapo als een echte lurker. Puh.
Ik had de éénnalaatste post. Als ik de laatste maakte was het topic vol. En kon er een nieuw topic gemaakt worden. Die excercitie wilde ik in 1 keer achter elkaar doen. Dus.quote:
Ook zonde van die laatste post. Mijn LaPo was veel zinvollerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik had de éénnalaatste post. Als ik de laatste maakte was het topic vol. En kon er een nieuw topic gemaakt worden. Die excercitie wilde ik in 1 keer achter elkaar doen. Dus.
Die goede oude kwaliteitstelevisiequote:
Waar is Steve?quote:
No shit Sherlock!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook zonde van die laatste post. Mijn LaPo was veel zinvoller![]()
Zo briljant was die LaPo dusquote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar is Steve?
[..]
No shit Sherlock!Zo'n lapo had ik ook wel kunnen verzinnen...
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yurquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yur
Oh wacht. Die heb ik nog nodig.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yur
Oh wacht. Die heb ik nog nodig.
Als je de url rechtstreeks intikt wel. En hij is matig leuk jaquote:
Kusje erop!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als je de url rechtstreeks intikt wel. En hij is matig leuk ja.
Wapenstilstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |