Mja, dat zeg ik ook elk jaar over de Nijmeegse Vierdaagse. En daar heb je niet eens een ruime ton aan budget voor nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Elk jaar zeg ik weer: "ooit doe ik mee".
Maar volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om een live stream op te zetten. Zo moeilijk is dat niet. Ik denk dat er te weinig sponsorgelden of afnemers aanwezig zijn. Wel jammer.
Logisch als Coma ertussenuit is gevallen.quote:
Mijn gedachtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef RichardHammond het volgende:
Dat gezeur van Verhoeven over die monteur begin ik wel zat te worden. Zoiets houd je binnen het team en zoiets slinger je niet direct de wereld in voordat je überhaupt de monteur hebt gesproken.
Het was geen 'enkel boutje' welke er vergeten was. Groot gelijk dat hij hier godsgloeiend boos over was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef RichardHammond het volgende:
Dat gezeur van Verhoeven over die monteur begin ik wel zat te worden. Zoiets houd je binnen het team en zoiets slinger je niet direct de wereld in voordat je überhaupt de monteur hebt gesproken.
Maakt in mijn ogen geen bal uit. Ik vind zoiets ongelooflijk onbeschoft en niet van manieren getuigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was geen 'enkel boutje' welke er vergeten was. Groot gelijk dat hij hier godsgloeiend boos over was.
Zo'n fout van de monteur kan hem z'n leven kosten. Terechte klacht dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maakt in mijn ogen geen bal uit. Ik vind zoiets ongelooflijk onbeschoft en niet van manieren getuigen.
En het is een publiek event, klaar. Ben je daar als monteur niet klaar voor, of als wie dan ook niet klaar voor, om te accepteren dat zowel winst als verlies, meesterwerk en blamage worden uitgemeten in de pers, dan kun je beter je niet inschrijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo'n fout van de monteur kan hem z'n leven kosten. Terechte klacht dus.
Mijn vader riep me al. Aj, zag er niet heel goed uit, maar alleen een hersenschudding.quote:
Waren er 2 op rij, verschillende rijders.. eerste maakt een pirouette en stond meteen weer op en ging verder, de 2e ging over de kop.. ik hoorde ook 'gebroken sleutelbeen', dan ben je ook meteen klaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef RichardHammond het volgende:
Of Despres heeft moeite met drinken of hij vindt Red Bull niet lekker. Wat denken jullie?
[..]
Mijn vader riep me al. Aj, zag er niet heel goed uit, maar alleen een hersenschudding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |