Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.quote:
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
User die het meest veranderd is het afgelopen jaar: Lanterfanteraar
User die het meest veranderd is op het forum: Benzin
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
zullen we afspreken dat je niet op jezelf mag stemmen? (heloef en nouvelles)
Moet je een zakdoekje?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word droevig van al die mislukte zelfspot hier.
Nee joh ik geen klonen aanmaken voor dit soort onzin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.
Dat win ik makkelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef debeterebob het volgende:
User die het minst met de tijd meegaat
Nou voor de stemming 2012 danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Heb ik nog wat waar te maken ook, fuuuuuuuquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Bouwjaar '84, 27 dusquote:
nu komt de aap uit de mouwquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.
Verdomme, net op tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat betekent lapo? Mi gado, al die termen.
- User die op oudere leeftijd maagd is en daar in 2012 vanaf gaat komen.
Geen vertrouwen meer in mij?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.quote:
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoorquote:
Vertel. 100x interessanter dan die verkapte SCquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.
Oh na dat condoom verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |