Van DeviantArt, meestal via andere websites weer via google. oa. OMGUbuntu http://omgubuntu.co.uk/quote:
Had ik NIET verwacht van EA.quote:EA have deposited two games in the Ubuntu Software Center for users to download easily – and for free.
The titles, ‘Lords of Ultima‘ and ‘Command & Conquer Tiberium Alliances‘, run in your default browser.
Installing the games through the Software Center adds handy Dash launchers in the Dash and Unity Launcher.
Mee eens!!quote:
"Per ongeluk"? Hoe gebeurt dat dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben (per ongeluk) ubuntu Precise (12.04) aan het downloaden (en straks dus uiteraard proberen).
Dit gaat de hele nacht nog wel duren, hij is op nog maar 21% en is al een anderhalfuur bezig te downloaden.
Ja, ik heb het al een paar maanden draaien op drie pc's hier thuis, een development machine op mijn werk en een handjevol testservers. Geen probleem tot nu toe, draait gewoon stabiel. Zeer binnenkort gaan alle productieservers op mijn werk over op de laatste versie, die hebben nu nog de vorige LTS.quote:Maar goed. Heeft iemand anders al ervaring met deze nieuwste versie?
Nee, geen last van. Jij bent de enige. Ik denk dat je gewoon heel erg onhandig bent of dingen echt verkeerd doet.quote:En zijn er ook mensen die ook altijd problemen hebben met een niet meer werkende X-Window vanwege probs met de Nvidia driver na elke apt-get update?
Een onprettige post van jou, met die toonzetting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef Farenji het volgende:
Met alle respect maar ik heb echt op tientallen verschillende pc's ubuntu geinstalleerd - elke versie vanaf 5.04 tot en met 12.04 - en zulke vage problemen als jij beschrijft heb ik nog nooit gehad. De laatste keer dat de grafische omgeving niet meteen out of the box werkte was in 2008 ofzo. Of je hebt een supergare pc, of je loopt gewoon zelf de boel te slopen met pruts-acties die je hier maar voor het gemak verzwijgt.
Ik vond dit al een beetje verdacht:
[..]
"Per ongeluk"? Hoe gebeurt dat dan?
En hoe traag is jouw internet? een 700MB iso'tje dat uren duurt om te downloaden? Vanuit welke vage bron download je?
[..]
Ja, ik heb het al een paar maanden draaien op drie pc's hier thuis, een development machine op mijn werk en een handjevol testservers. Geen probleem tot nu toe, draait gewoon stabiel. Zeer binnenkort gaan alle productieservers op mijn werk over op de laatste versie, die hebben nu nog de vorige LTS.
[..]
Nee, geen last van. Jij bent de enige. Ik denk dat je gewoon heel erg onhandig bent of dingen echt verkeerd doet.
12.04 loopt voor mij beter dan welke Ubuntu ooit. Nog beter....zelfs de beta van 12.04 was al beter dan welke Ubuntu ooit. Voor 12.04 had ik af en toe wel een probleempje maar tot nu toe gaat alles vlekkeloos.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef waspoedertje het volgende:
en toch loopt ubuntu 12.04 niet fijn ik vond 11.10 beter
Ah, ok. Kan gebeuren....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:01 schreef Farenji het volgende:
Sorry gebrokenglas, ik had gisteravond een nare bui.
Heb je een nieuwe PC waardoor het zo prima gaat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:01 schreef wdn het volgende:
[..]
12.04 loopt voor mij beter dan welke Ubuntu ooit. Nog beter....zelfs de beta van 12.04 was al beter dan welke Ubuntu ooit. Voor 12.04 had ik af en toe wel een probleempje maar tot nu toe gaat alles vlekkeloos.
Heb net zelfs Citrix aan de gang gekregen zonder al te veel problemen (en eerlijk gezegd met weinig kennis (of zin). Mijn dag begint weer goed
Indien iemand anders dit ook gebruikt en problemen heeft... PM me maar
Nee, maar wel zelfbouw dus ik heb 100% compatible Linux hardwarequote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe PC waardoor het zo prima gaat?
Ligt eraan wat je er nog meer bij doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Is broccoli lekker voor mijn avondmaaltijd?
Filmpjes kijken, interneppen, licht gamen, Photoshop.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Of zou het misschien ook met smaak te maken hebben? En met wat je er mee wilt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |