hier is een quote van toepassing:quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Quotidien het volgende:
Moeilijk hè om gewoon even uit te leggen dat Ubuntu de meeste programma's gewoon kut draait.
Waar haal je al die onzin vandaan die hier boven staat?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Quotidien het volgende:
Moeilijk hè om gewoon even uit te leggen dat Ubuntu de meeste programma's gewoon kut draait.
Nee, dat doe ik pas nadat ze taal als "Wat lul je nou, gewoon een Albert heijnquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Quotidien het volgende:
En KomtTijd, als iemand op straat vraagt waar de lokale supermarkt te vinden is, begin je diegene dan ook gelijk af te zeiken?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
~Godfried Bomans.
Dat is moeilijk om uit te leggen, want dat is gewoon absoluut niet waar. Ubuntu draait misschien de meeste programma die jij wil gebruiken misschien niet goed, maar daar zijn goede alternatieven voor. En hoe je nu reageert zorgt er wel voor dat KomtTijd's vooroordeel een beetje waar begint te worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso zou ik eerst de quote van hieronder proberen, voordat je een licentie aanschaft.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga Ubuntu gebruiken. Later zal ik een Windows licentie aanschaffen zodat ik dan ook kan gaan PS'en e.d.
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ubuntu (sowieso elke linux distributie) is niet echt geschikt voor applicatie's en games die voor Windows geschreven en bedoeld zijn. Je moet dan onder een emulator achtig iets draaien (Wine of VirtualBox of VMware), en dat is wat je met gamen niet wil.
*zucht* Hoeveel mensen moeten dat nog tegen je zeggen voordat je het aanneemt?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Quotidien het volgende:
Die quote bevestigt toch juist nog eens dat ik Windows moet hebben?
Dan gebruik je toch Windows? Tis een prima OS net als bijvoorbeeld OSX. Alleen elk OS heeft zijn krachten en zijn zwakheden. Voor veel mensen in dit topic is het zo dat zij Ubuntu de beste keus vinden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Quotidien het volgende:
Die quote bevestigt toch juist nog eens dat ik Windows moet hebben?
Ik hoop dat je ervaring met ubuntu positief is!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef Quotidien het volgende:
Dat ik gratis Windows wil maak je er zelf van. Je vat 'alternatief voor Windows' te letterlijk op.
Ik ga Ubuntu gebruiken tot ik geld heb voor Windows, tenzij het me zo bevalt dat ik niet meer terug wil.
Het is een beginquote:Asus heeft deze week zonder al te veel poespas een nieuwe lijn netbooks met preloaded Ubuntu op de markt gebracht. Deze zomer volgt Nederland.
Asus blijft Linux-vriendelijk en brengt een 11,6 inch netbook op de markt met standaard Ubuntu-installatie. De Eee PC 1225C werd al eerder getoond op de Consumer Electronic Show (CES) in januari, maar was destijds te bekijken met Windows 7. Asus spreekt op zijn eigen website van het "stabiele, veilige en gemakkelijk te gebruiken Ubuntu." Het model is al stilletjes op de Amerikaanse markt verschenen. In Europa blijkt hij ook in Italië al verkrijgbaar.
Nederlandse verkopers mogelijk huiverig
In Nederland volgt half augustus eveneens een preloaded Ubuntu-netbook. De 10 inch X101 CH netbook wordt bij wijze van experiment op de Nederlandse markt gebracht.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervaring met ubuntu positief is!
Realiseer je dat linux een ander OS is; het is geen "drop in replacement" van windows. De applicaties zijn niet uitwisselbaar; heel veel dingen gaan anders; en het vraagt om een andere denkwijze. Dat kost tijd, en dat kost moeite (hoewel, tegenwoordig veel minder dan vroeger). Maar ik vond zelf het een supergoede en nuttige investering.
Call of Duty 3 onder Ubuntu:quote:Op maandag 25 juni 2012 20:03 schreef Quotidien het volgende:
Erg snugger ben je niet hè? Je wist verdomd goed dat ik 'normale' games zoals COD, Skyrim, BF etc bedoelde. Kom je zelf aan met "Welke Linux-games wil je spelen dan".
't Schijnt dat (oa) World of Warcraft onder Wine sneller draait dan onder Windowsquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef wdn het volgende:
[..]
... maar dat wil niet zeggen dat je dit moet willen. Gamen gaat om zoveel mogelijk FPS en die krijg je -niet- met Wine.
iTunes? GTA IV? Illustrator?quote:
uitdagingen vroeg ikquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
iTunes? GTA IV? Illustrator?
Om eens wat op te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |