Ja, jij bent er zoéén die heel bewust de broccoli kiest, en dan gaat mopperen dat het geen bloemkool is. Als ik je dan wat mag adviseren: Betaal gewoon voor de bloemkool.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:59 schreef Quotidien het volgende:
Wat lul je nou, gewoon PS CS5 en normale games.
Ieder systeem is "compatible" met ubuntu.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:20 schreef Quotidien het volgende:
Is mijn systeem verder wel compatible voor Ubuntu?
Niet zo vooroordelen. Hoe meer mensen in aanraking komt met Linux hoe beter imo.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, jij bent er zoéén die heel bewust de broccoli kiest, en dan gaat mopperen dat het geen bloemkool is. Als ik je dan wat mag adviseren: Betaal gewoon voor de bloemkool.
Niet als dat met valse verwachtingen is.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Niet zo vooroordelen. Hoe meer mensen in aanraking komt met Linux hoe beter imo.
Man, wat is je probleem nou. Je komt wel heel gefrustreerd over zo hoor. Ik stel een paar doodnormale vragen, dus lay off.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, jij bent er zoéén die heel bewust de broccoli kiest, en dan gaat mopperen dat het geen bloemkool is. Als ik je dan wat mag adviseren: Betaal gewoon voor de bloemkool.
"Koop Windows."quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan niet, meid. Ik geef je een advies, als je het niet wilt horen zoek je het zelf maar uit
Dat is het advies ja. Volgens mij is mijn metafoor 100% duidelijk. Dat het niet is wat jij graag had willen horen maakt het niet een slecht advies.quote:
Hij heeft wel gelijk dat je niet moet overstappen op Linux, als je eigenlijk gratis Windows wil.quote:
Ik stap nergens van over, naja van iOS 5 want ik zit altijd op m'n iPod.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat je niet moet overstappen op Linux, als je eigenlijk gratis Windows wil.
Ik vind Ubuntu meer gebruikersvriendelijk dan Windows. Ik werd gek van Windows,quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef Quotidien het volgende:
Ik maak op uit jullie "advies" dat Ubuntu niet gebruikersvriendelijk is.
Maar het haalt het niet bij OS Xquote:Op maandag 25 juni 2012 17:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik vind Ubuntu meer gebruikersvriendelijk dan Windows. Ik werd gek van Windows,
Ubuntu (sowieso elke linux distributie) is niet echt geschikt voor applicatie's en games die voor Windows geschreven en bedoeld zijn. Je moet dan onder een emulator achtig iets draaien (Wine of VirtualBox of VMware), en dat is wat je met gamen niet wil.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef Quotidien het volgende:
Ik maak op uit jullie "advies" dat Ubuntu niet gebruikersvriendelijk is.
Ik gebruik Ubuntu nog steeds naar volle tevredenheid naast OS Xquote:Op maandag 25 juni 2012 17:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ga es terug naar je eigen topic.*flame
Linux-programma's draaien stuk voor stuk hardstikke prima op Ubuntu, dus dat is niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:46 schreef Quotidien het volgende:
Moeilijk hè om gewoon even uit te leggen dat Ubuntu de meeste programma's gewoon kut draait.
Photoshop, Ai etc. draaien allemaal perfect op Windows én dat OS van Apple (OSX?), dus vandaar de verwarring.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Linux-programma's draaien stuk voor stuk hardstikke prima op Ubuntu, dus dat is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |