Jawel de 2e is de mooiste qua kleurquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Maar dat vroeg ze niet he ouwe dekhengst
Ik zie geen pic?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef alexmeijer het volgende:
Update: 2006 foto er bij: haar kleur : Zwart
reageer eens normaal ipv tieten de heletijd... dat was namelijk niet de vraag!
En daar gaan we... 12 posts tot iemand een pittig kapseltje voorsteltquote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef Lithia het volgende:
Ik vind dat zwart haar wel awesome eigenlijk
Nice. Zwart is het tofste.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef alexmeijer het volgende:
Ik snap de relevantie tussen jouw post en mijn post niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En daar gaan we... 12 posts tot iemand een pittig kapseltje voorstelt
Dat zwart is veel te scherp, zie je toch? Wordt het een kenau eersteklas van.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie tussen jouw post en mijn post niet.
Welk advies? Ik geef alleen mijn mening.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:24 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat zwart is veel te scherp, zie je toch? Wordt het een kenau eersteklas van.
Dus de relavantie van mijn post met betrekking tot jouw post is dat ik vind dat je slecht advies geeft
Kun je het verschil even duiden in minder dan 500 woorden?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welk advies? Ik geef alleen mijn mening.
Bruin. Omdat zwart te bitchy staat en blond te onnatuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef alexmeijer het volgende:
reageer eens normaal ipv tieten de heletijd... dat was namelijk niet de vraag!
Nee, dat doe jij immers ook niet. Jouw 'mening' was om mijn 'advies' af te zeiken met een pittig kapsel opmerking alleen omdat jij er niet mee eens was.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kun je het verschil even duiden in minder dan 500 woorden?
Nee hoor... Ik geef ook alleen m'n mening
Nu voel ik mij een bruut.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij immers ook niet. Jouw 'mening' was om mijn 'advies' af te zeiken met een pittig kapsel opmerking alleen omdat jij er niet mee eens was.
Fijn dat jij een ander voorkeur hebt, heel fijn voor jou.
En terechtquote:
is uiteraard met toestemming aangezien die ook op haar profiel staanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef PixieDot het volgende:
Bruin/Rood is het mooistBlond staat je ook wel leuk, maar maakt je te bleek.
overigens niet zo'n slim idee om overal van die inkijk foto's hier neer te zetten.
Ik word niet vaak voor internetnerdje uitgemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
is uiteraard met toestemming aangezien die ook op haar profiel staan
waarom zou je alles moeten verbergen voor een paar internet nerdjes die gelijk roepen: tieten
Beetje gemeen om ons nerdjes te noemen. We complimenteren haar mooie borsten alleen maar.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
is uiteraard met toestemming aangezien die ook op haar profiel staan
waarom zou je alles moeten verbergen voor een paar internet nerdjes die gelijk roepen: tieten
ohquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word niet vaak voor internetnerdje uitgemaakt.
Naja, als je vraagt om : haarkleur, en reacties zijn "ooh tieten" dan ben je verkeerd bezig toch ?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Beetje gemeen om ons nerdjes te noemen. We complimenteren haar mooie borsten alleen maar.
Niet als je het combineert.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
oh
[..]
Naja, als je vraagt om : haarkleur, en reacties zijn "ooh tieten" dan ben je verkeerd bezig toch ?
heeft ze ook online jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb wat foto's van haar billen nodig om je goed te kunnen helpen bij deze kwestie.
sowieso lastig want die foto met zwart haar is 2006quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Heb je trouwens geen betere foto met dat zwarte haar? In vergelijking met die andere foto's kijkt ze daar nogal zuur, wat nogal de beoordeling kan beinvloeden.
neequote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Mogen we nou ineens wel iets over haar kont zeggen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |