quote:Want to dance?
TOO BAD. END OF RINE.
therealCG62 14 uur geleden 38
SW:TOR is een MMO.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef STING het volgende:
En als dit nu je podium wordt voor SW: TOR kritiek, gaat hij ook dicht. Gosh
Maar? maar?. Moest ergens anders dan SWTOR topic, is dit ook niet goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef STING het volgende:
En als dit nu je podium wordt voor SW: TOR kritiek, gaat hij ook dicht. Gosh
Er is een verschil tussen discussieren en blijven trollen en je mening blijven herhalen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SW:TOR is een MMO.
Hier bespreken we MMO's
Said MMO is nu onderwerp van bespreking omdat hij vrij nieuw is en hun handelingen zijn vrij negatief, en je vindt het vreemd dat wij daar over praten?
De enige die hier in posten zijn ik en Rivalo (op het moment) dus dan wordt het nogal van een circle-jerk ja. Daarnaast vind ik een andere MMO bashen ook goed hoor alleen komt SWTOR wel erg slecht in het nieuws de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef STING het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen discussieren en blijven trollen en je mening blijven herhalen.
Daarom laat ik dit topic tot nu toe open, over MMO's als genre valt genoeg te discussieren, zonder hierbij steeds 1 MMO te moeten bashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 22:15:47 ]
Waarom uberhaupt bashen? Ik was ook zwaar teleurgesteld in een MMO, maar voel niet de behoefte om dit keer op keer te verkondigen, bij mensen die er wel blij mee waren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De enige die hier in posten zijn ik en Rivalo (op het moment) dus dan wordt het nogal van een circle-jerk ja. Daarnaast vind ik een andere MMO bashen ook goed hoor alleen komt SWTOR wel erg slecht in het nieuws de laatste tijd.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Rivalo het volgende:
Ik ga me even eens verdiepen in Tera Online. Vond de combatsysteem wel vet. Maakt het voor een Koreaanse game veel minder grindy.
Jammer van de subscription fee, waardoor het waarschijnlijk hetzelfde lot afwacht dan die Aion.
Hem Buy 2 Play maken en er een in-game store inzetten, met Kawaii :3 shit(doet het goed in het oosten) die niet voor een voordeel zorgen, zou misschien beter uit de verf komen dan dit systeem.
Uit oprechte interesse, als je het spel zo kut vind, waarom loop je dan de hele tijd filmpjes op te zoeken (nav een eerdere post van je) en hier met kritiek te posten? Give it a rest dan en ga wat anders spelen man! Get a lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |