Betere UI dan die van KB.quote:
wacht maar wacht maar over een half jaar zie je die shit op tshirts, mousepads, bierglazen en in kerken... Dit wordt de nieuwe hype van 2012quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Betere UI dan die van KB.
KB wil iets van een hype creëren met een smiley die faalt. Jammer.
Ja of gewoon niet natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wacht maar wacht maar over een half jaar zie je die shit op tshirts, mousepads, bierglazen en in kerken... Dit wordt de nieuwe hype van 2012
Ik voorspel dat in Juli 2012 jij je moeder betrapt met een trampstamp van die smileyquote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet natuurlijk.
Ik voorspel dat je tegen juli 2067 nog steeds geen geslaagde grap hebt gemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik voorspel dat in Juli 2012 jij je moeder betrapt met een trampstamp van die smiley
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je tegen juli 2067 nog steeds geen geslaagde grap hebt gemaakt.
Wat stelt je smiley voor dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens. Ik ben diep, maar dan ook echt heel diep, teleurgesteld.
Dus ik had het goed?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een blije met een wipneusje.
Je bent de tweede die dit zegt. Whatevah.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
Het is gewoon een derpgezicht met een wipneus.
Een UI waar jij zelf naakt opstaat is bijvoorbeeld leuker dan deze.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent de tweede die dit zegt. Whatevah.
Kom maar met een leukere UI. Ik sta open voor van alles.
Ik vind hem cute. So fancy.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je er recht tegen aankijkt is het gewoon helemaal niets, om er wat in te zien moet je je hoofd draaien, derhalve vind ik het geen toffe smiley.
Naakt mag niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een UI waar jij zelf naakt opstaat is bijvoorbeeld leuker dan deze.
Jij wel want dan ontploft heel onz en klb en daarna heel fok dus dan maakt het toch niks meer uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem cute. So fancy.
[..]
Naakt mag niet meer.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij wel want dan ontploft heel onz en klb en daarna heel fok dus dan maakt het toch niks meer uit.
ja maar ik heb jouw facebook niet enzoquote:
Wij hebben die van jou wel allemaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ja maar ik heb jouw facebook niet enzo
Onmogelijk.quote:
Geschrokken van Kikkâh bij je vriendensuggesties en Facebook verwijderd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geschrokken van Kikkâh bij je vriendensuggesties en Facebook verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou wel gevonden trouwens: linkOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
NICE dus dit is ezellquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gevonden trouwens: link
Omg ik ben Ezellquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gevonden trouwens: link
Volgens mij welquote:
Was te proberen toch?quote:
quote:
Jouw UI, zie het nu pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Ezell op 03-01-2012 01:41:24 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
He bah straks heeft ie nog een erectie
Daar zijn konijntjes te stoer voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
He bah straks heeft ie nog een erectie
Ook hallo spiekerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:14 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]ALARM[ afbeelding ]
Mijn alarm ging af! Er zouden hier pics van Ezell moeten zijn![]()
?
Yo.quote:
Nope. Niet eens meer aan gedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Yo.
Nog veel kapsalons mogen nuttigen de laatste tijd?
Ik ben hipper dan een hipster.quote:
Minder dan voorheen, maar des te lekkerder het smaakte paar weken terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Niet eens meer aan gedacht eigenlijk.Wel veel pizza. Jij?
En leuk hoor.
[..]
Ik ben hipper dan een hipster.
Ik voel je. Zou er nu ook wel een kunnen verorberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja godverdomme Sander, nu krijg ik ook zin in een kapsalon.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Minder dan voorheen, maar des te lekkerder het smaakte paar weken terug.
Ga dan wat eten. Zo is het ook niet leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja godverdomme Sander, nu krijg ik ook zin in een kapsalon.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik heb zojuist besloten dat ik binnenkort naar de kapper ga en daarna een kapsalon ga eten. Puik plan.
[..]
Ga dan wat eten. Zo is het ook niet leuk.
Welterusten Sander.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben pitten, mensen van het goede leven
Hij heeft ons verlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is Dastan, die zou het eens met mij zijn nu.
Slaap lekker Sander!
Tekenen jullie ook allemaal even?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.handenaf.nl/video_page.php
Ff Paint opstarten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tekenen jullie ook allemaal even?
Maar je tekent wel even he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hilarisch, al zeg ik het zelf.
Ik probeerde net die site te openen en toen ging m'n internet kapot, dus nee.quote:
Ander keer nog even proberen ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik probeerde net die site te openen en toen ging m'n internet kapot, dus nee.
Zo engquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet bang zijn. Wij gaan er pas aan op 21 december 2012.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.
Dan wordt mn broertje 12.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet bang zijn. Wij gaan er pas aan op 21 december 2012.
Deden ze toch al nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik vanaf morgen een week lang niets ga plaatsen op social media en FOK!. De laatste tijd is mijn Facebook een broedplaats geworden van rare statussen. Zo neemt niemand mij meer serieus.![]()
Beetje ons in de steek laten. Doe het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik vanaf morgen een week lang niets ga plaatsen op social media en FOK!. De laatste tijd is mijn Facebook een broedplaats geworden van rare statussen. Zo neemt niemand mij meer serieus.![]()
Ergens heb je wel een beetje gelijk.quote:
Sieben Tagen sind nicht lang.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beetje ons in de steek laten. Doe het niet.
Viel zu lang.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ergens heb je wel een beetje gelijk.
[..]
Sieben Tagen sind nicht lang.
Je bent eigenlijk ook wel te laat hè. Je dingen voornemen is zó 2011.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ergens heb je wel een beetje gelijk.
[..]
Sieben Tagen sind nicht lang.
Giraffen zijn lang. Ik heb geen giraffe.quote:
Moet kunnen. Ikzelf ben zó 2010.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk ook wel te laat hè. Je dingen voornemen is zó 2011.
Aww jammer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Giraffen zijn lang. Ik heb geen giraffe.
[..]
Moet kunnen. Ikzelf ben zó 2010.
Ik kan me hier nog iets bij voorstellen ook.quote:
Grapje.quote:
Ja echt hè, je hele dag gelijk weg. Had me voorgenomen om vanaf vandaag mijn ritme goed te zetten, een goed begin is het halve werk zie ik wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dat is eigenlijk best zonde.
Gunther.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga worden met carnaval, behalve zat.
Wally van Waar is Wally?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga worden met carnaval, behalve zat.
quote:
Wtf, dit is echt een moeilijk vet idee.quote:
Raad eens wat ik was bij de examenstunt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, dit is echt een moeilijk vet idee.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Raad eens wat ik was bij de examenstunt?
Haha bazin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ja. Jij al wat gevonden?quote:
Keihard aanzetten op de campingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oe, you touch my tralala. Blijft zo fout he.
Nah, als je multicultureel gaat doen heb je op zijn minst nog een nickelsonjas nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan ook met carnaval een combi doen van de afgelopen drie jaren. Rode badjas met maffe pruik, Lederhosen en Schot.
Nope, ik ben niet echt meer op zoek. Heel misschien ga ik samen met een vriendin wat huren, maar dat zien we nog wel. Ik heb geen haast of zo.quote:
Lederhosen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan ook met carnaval een combi doen van de afgelopen drie jaren. Rode badjas met maffe pruik, Lederhosen en Schot.
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nah, als je multicultureel gaat doen heb je op zijn minst nog een nickelsonjas nodig.
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet echt meer op zoek. Heel misschien ga ik samen met een vriendin wat huren, maar dat zien we nog wel. Ik heb geen haast of zo.
[..]
Lederhosen?
Ik dacht dat je juist haast had omdat je niet tegen de trein kon?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet echt meer op zoek. Heel misschien ga ik samen met een vriendin wat huren, maar dat zien we nog wel. Ik heb geen haast of zo.
Ik wil het ook nog heel graag hoor. Het reizen begint steeds vermoeiender te worden... Maar het geld komt in de tussentijd gewoon goed van pas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist haast had omdat je niet tegen de trein kon?
Maar ik zit zelf ook niet actief te zoeken ofzo, als er iets tussen zit wat goed lijkt kijk ik even en bijna altijd blijkt het alsnog kut te zijn.
Nog niet gewend?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog heel graag hoor. Het reizen begint steeds vermoeiender te worden... Maar het geld komt in de tussentijd gewoon goed van pas.
Echt? Ik val steeds vaker bijna in slaap. Ook word ik, voor mijn gevoel, steeds vaker wagenziek. Maar ja, op vrije dagen zit ik ook vaak in de trein. Vorige week vier keer en deze week ook weer vier keer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin juist steeds meer te wennen aan het reizen.
Jawel soort van, maar het is gewoon klote dat ik in de trein nauwelijks iets kan doen. Vandaag ook weer: ik kon maar anderhalve pagina van de krant lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog niet gewend?
Ik begin het eigenlijk wel fijn te vinden juist, je hoeft niet door de kou zoals op de middelbare en je kunt in de trein nog gauw even wat werk doen. Maar als je er beroerd van wordt kan ik het wel snappen ja.
Oplossing: niet de krant lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt? Ik val steeds vaker bijna in slaap. Ook word ik, voor mijn gevoel, steeds vaker wagenziek. Maar ja, op vrije dagen zit ik ook vaak in de trein. Vorige week vier keer en deze week ook weer vier keer.
[..]
Jawel soort van, maar het is gewoon klote dat ik in de trein nauwelijks iets kan doen. Vandaag ook weer: ik kon maar anderhalve pagina van de krant lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Jup, helaas wel. Ik kan in de trein ook vaak niet lezen, want dan word ik misselijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja, vandaag duurde de treinreis voor mijn gevoel wel heel lang, maar dat kan komen omdat het al een paar weken geleden was en ik alleen ging om een werkstuk in te leveren, met frisse tegenzin.
Maar wel kut, jij wordt dus soms misselijk in de trein?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oplossing: niet de krant lezenWas huiswerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook zulk huiswerkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, helaas wel. Ik kan in de trein ook vaak niet lezen, want dan word ik misselijk.
Dat reizen voor een werkstuk is echt stom.
[..]
Was huiswerk.
Die oude dubbeldekkers zijn echt kut. Ergens in oktober, toen het zo ontzettend warm was waren veel moderne treinen uitgevallen, zaten we in zo'n oude kuttrein waarvan de airco kaduuk was. Ik heb denk ik nooit zo erg gezweetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is wel mooi kut.
Raar eigenlijk ook wel. In zo'noud stoptreintje waar ik meestal in moet zitten heb je nog wel het gevoel dat je onderweg bent, maar bij die nieuwe sprinters echt niet meer.
Lees jij dan even al het nieuws van een heel blok + vakantie voor me? Nou ja, eigenlijk is het geen huiswerk. Het is een deel van een tentamen.quote:
O, dat is best fijn. Dan gaat de tijd vast ook 'sneller'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is wel mooi kut.
Raar eigenlijk ook wel. In zo'noud stoptreintje waar ik meestal in moet zitten heb je nog wel het gevoel dat je onderweg bent, maar bij die nieuwe sprinters echt niet meer.
Ik lees gewoon elke ochtend de krantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lees jij dan even al het nieuws van een heel blok + vakantie voor me? Nou ja, eigenlijk is het geen huiswerk. Het is een deel van een tentamen.
Alleen de Pers is nog aardig soms, maar inderdaad. NRCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees echt nooit de krant in de trein. Ik vind dat zulke gierige kutblaadjes, de spits en de metro. Niet de moeite van het lezen waard.
Chill.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik lees gewoon elke ochtend de krant
Klopt wel een beetje. Maar toch lees ik ze. Handig voor het belangrijke nieuws en de fouten die erin staan. Zo leer je wel om kritischer naar een krant te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees echt nooit de krant in de trein. Ik vind dat zulke gierige kutblaadjes, de spits en de metro. Niet de moeite van het lezen waard.
Waarheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de Spits heb ik altijd het gevoel dat het door iemand van 12 in elkaar is gezet, echt een heel bedroevend niveau. Taalgebruik om van te janken en zoveel oninteressante bullshit.
Welterusten.
Vinden ze bij jou de Telegraaf bronwaardig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Ezell het volgende:
Rotwebsite, net als die van De Telegraaf. Trouw en De Volkskrant hebben fijne websites.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga maar eens naar KB luisteren en m'n bed opzoeken.
Wordt gewoon gezien als journalistiek. Alleen van wat minder goede kwaliteit en gericht op het lager opgeleide publiek... Maar ja, we worden aangeraden om meerdere bronnen te gebruiken als we informatie op het internet zoeken. Dus het is sowieso niet alleen De Telegraaf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vinden ze bij jou de Telegraaf bronwaardig?
Volkskrant is ook wel ok. Heb een keer in VK Magazine gestaan![]()
Ga ik niet zeggen, kunnen mensen me in het echt vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wordt gewoon gezien als journalistiek. Alleen van wat minder goede kwaliteit en gericht op het lager opgeleide publiek... Maar ja, we worden aangeraden om meerdere bronnen te gebruiken als we informatie op het internet zoeken. Dus het is sowieso niet alleen De Telegraaf.
Waarom stond je in dat tijdschrift?
quote:
quote:
Hoax, vrouwen zijn nooit uitgewinkeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh leuk, waar ga je winkelen?Ik ben voorlopig uitgewinkeld.
![]()
En bedankt!
In Eindhovennnn, saleeeee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh leuk, waar ga je winkelen?Ik ben voorlopig uitgewinkeld.
![]()
En bedankt!
Jaaaaa een beetje.quote:
Alhoewel ik nog wel een paar dingetjes nodig heb ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen zijn nooit uitgewinkeld.
Ghehehequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
Nieuwe hoeddesign Beatrix 2012 uitgelekt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pics, dan kan ik het afkraken.
Grote kans als je jas een bontkraag heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Je haat mijn jas vast ook als je daar pics van krijgt.
Ja, zo'n lelijk nepbontje zat eraan, heb ik er meteen afgerukt en in de fik gestoken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grote kans als je jas een bontkraag heeft.
Terecht, erg terecht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zo'n lelijk nepbontje zat eraan, heb ik er meteen afgerukt en in de fik gestoken.
http://nl.bestseller.com/(...)tern=15062179_TARMACquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terecht, erg terecht.
tfoequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, terechte haat. De onderbouwing is al gegeven. Deal with it.
dus in feite stinkt mijn kut naar natte hond? ok bedankt hequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb een toffe jas maar als er 1 druppel water op komt stinkt ie dagenlang naar natte hond dus eigenlijk is het gewoon een kutjas
een natte hond die net in bad geweest is jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus in feite stinkt mijn kut naar natte hond? ok bedankt he
grapjaaaasssquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
een natte hond die net in bad geweest is ja
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe
[..]
dus in feite stinkt mijn kut naar natte hond? ok bedankt he
Uitstekend nummer.quote:
En ook gelijk op twitter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
moet ik dat op facebook zetten ?
Huh niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
En nu ik even teruglees stond er ook niks op Facebook over niet snoepen na 8 uur als voornemen
Wat is deze edit dan.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik ben toch maar gewoon blij met mijn Jan hoordat gaat me weer net iets te ver
Ja zo heten de kinderen van mijn mentor van de middelbarequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is deze edit dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |