Maar wel zeiken over een pollquote:
Ja want dit gaat over een ander hequote:
Nee? Er worden zo vaak grapjes over mij gemaakt waar ik om kan lachen en gewoon kan hebben. Vond die poll alleen te ver gaan. Dat was alles. En we zouden er over op houden, dus jij ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want dit gaat over een ander he
Vrouwen die kanker zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Echt dat ik ook elke keer op dat kanker getroll van jullie in ga.![]()
Vrouwen moeten charmant zijn, daar hoort kanker zeggen niet bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want dat is erger dan als mannen het zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja.. my badquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee? Er worden zo vaak grapjes over mij gemaakt waar ik om kan lachen en gewoon kan hebben. Vond die poll alleen te ver gaan. Dat was alles. En we zouden er over op houden, dus jij ook.
tsss ik en trollenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Neuh, we hebben een soort van de afspraak gemaakt dat er alleen 's-nachts gedownload wordt of als bijna iedereen weg is. Op die manier heeft bijna niemand er last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet vaak gekloot mee? Dat jij lekker BF3 aan het spelen bent en je huisgenoot eens flink gaat downloaden?
Apple fanboys die zeggen dat ik minder intelligente opmerkingen maak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
DUDE!!! dat is de minst intelligente opmerking ooit![]()
Dus als je een willekeurige andere provider had deelde je het door 4?
Ja en die afspraken werken toch nooit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neuh, we hebben een soort van de afspraak gemaakt dat er alleen 's-nachts gedownload wordt of als bijna iedereen weg is. Op die manier heeft bijna niemand er last van.
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Wel als je gewoon hun stekker eruit trekt als ze niet kappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en die afspraken werken toch nooit?
hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Apple fanboys die zeggen dat ik minder intelligente opmerkingen maak.
Je kan lullen wat je wil, maar hij heeft toch gelijk? En als je een ferrari koopt, en je doet dat met 6 man is ie idd niet duurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.
Ik ga anders ook maar is een ferrari halen, en dan gewoon met zijn zessen, dan is ienemelijk niet duur.
Daar ging mijn cola over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!
Het verschil is dat je een ferrari niet met z'n 6en tegelijk kan gebruiken om naar 6 verschillende locaties te gaan tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.
Ik ga anders ook maar is een ferrari halen, en dan gewoon met zijn zessen, dan is ienemelijk niet duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |