Ja vast.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Meloewa het volgende:
Neem me niet kwalijk, ik ben gewoon een echt meisje-meisje met ook geen mannelijke trekjes.
Ik weet niet met wat voor mannen jij ervaring hebt dat je aan 1 x in de 3 maanden komt.quote:- Niet zo'n jankbal zijn.. 1 x in de 3 maanden huilen i.p.v. van 10 x per week
Als ik een vrouw zie met deze eigenschappen dan denk ik toch wat een man wijf.quote:
Dat ligt ook weer aan jezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zie met deze eigenschappen dan denk ik toch wat een man wijf.
Valt ook weer zo op.
Dat is toch super weinig?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vast.
[..]
Ik weet niet met wat voor mannen jij ervaring hebt dat je aan 1 x in de 3 maanden komt.
Geen voorrang bij de buitenwipper|(Vandaag geleerd in een ander topic=Dquote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
Tsja er zijn ook nadelen hoor. Ik kan er alleen even geen bedenken.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Equites het volgende:
Ik fantaseer ook weleens dat ik een vrouw ben en me laat nemen door 30 mannen.
De laatste keer dat ik huilde was op de begravenis van me oma 4 jaar geleden. Welke vent jankt er 1 x per 3 maanden danquote:
haha jankbalquote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Soms wel. Dat je in een dag al 3 x heb je gejankt. Telt zo op.
In vergelijking met 10 keer per week wel ja.quote:
Ik hoe het zou zijn om mijn kutje te penetreren met een gigantische vibo op supersonische snelheid.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Equites het volgende:
Ja en vervolgens nog voor je drankjes moeten betalen ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Geen voorrang bij de buitenwipper|(Vandaag geleerd in een ander topic=D) krijgen als jongen zijnde?
Dat is niks joh...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Equites het volgende:
Heel goed puntquote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en vervolgens nog voor je drankjes moeten betalen ook.
Ik vond dat zelf heel erg weinig, ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:47 schreef Piye het volgende:
O ja en 1x in de 3 maanden janken? Met wat voor mietjes ga jij om?
Je kent dus duidelijk geen mannen. Je hebt alles van horen zeggen. Misschien dat je daarom 10x per week jankt, door het gebrek aan een vent in je leven.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf heel erg weinig, ik zou er voor tekenen.
Ik wilde eerst zeggen 1 x per maand zelfs.
Nou dan zou ik toch maar uien snijden mee gaan tellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf heel erg weinig, ik zou er voor tekenen.
Ik wilde eerst zeggen 1 x per maand zelfs.
Ook kut inderdaad, maar wij kunnen wel lekker chill wildplassen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef daftme het volgende:
Nog een nadeel is als je moet pissen met een stijve.
Masterkey / shitty lock.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh ja, nog een voordeel: je kan zo vaak neuken en zoenen etc als je wilt, en je wordt niet voor slet uitgescholden
Hey kijk, een slet.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh ja, nog een voordeel: je kan zo vaak neuken en zoenen etc als je wilt, en je wordt niet voor slet uitgescholden
Nou 1 x in de 3 maanden zit sowieso wel iets erg tegen, dus dacht misschien dat ze daar dan wel eens om kunnen huilen. Maar als ik me nu zo de manenn bekijk dan zie ik die nauwelijks huilen jaquote:Op maandag 2 januari 2012 15:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Je kent dus duidelijk geen mannen. Je hebt alles van horen zeggen. Misschien dat je daarom 10x per week jankt, door het gebrek aan een vent in je leven.
Daarom ben je dus een mietje en minderwaardig aan mij. Vind je van niet? Dan kunnen we er wel om vechten hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef Piye het volgende:
Tsja er zijn ook nadelen hoor. Ik kan er alleen even geen bedenken.
Ja, maar jij moet wel al het werk doen. Als je al een keer aangesproken wordt door een meisje is ze vaak fucking lelijk en zelfs dan nog ben je helemaal trots. Jullie worden zo vaak aangesproken dat jullie helemaal arrogant gaan doen en zeggen "iewl hij is veel te lelijk om mij aan te mogen spreken".quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Janken omdat iets tegen zit, want dat lost alles op of niet? Als je 3 bent ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou 1 x in de 3 maanden zit sowieso wel iets erg tegen, dus dacht misschien dat ze daar dan wel eens om kunnen huilen. Maar als ik me nu zo de manenn bekijk dan zie ik die nauwelijks huilen jaMaar had ook altijd het idee dat mannen daarover liegen.
Zal vast weleens over worden gelogen, maar in het echt betekent "er zit iets in mijn oog" 9/10 keer ook echt dat er iets in je oog zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou 1 x in de 3 maanden zit sowieso wel iets erg tegen, dus dacht misschien dat ze daar dan wel eens om kunnen huilen. Maar als ik me nu zo de manenn bekijk dan zie ik die nauwelijks huilen jaMaar had ook altijd het idee dat mannen daarover liegen.
Soort van zelfmedelijden als ik jank dan boeit mij mijn omgeving me totaal niks meer. Dan ben ik echt in mijzelf betrokken zeg maar. Of het nu in een volle trein is of thuis alleen op me kamer.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Janken omdat iets tegen zit, want dat lost alles op of niet? Als je 3 bent ja.
Ben je manisch depressief of zo?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Soort van zelfmedelijden als ik jank dan boeit mij mijn omgeving me totaal niks meer. Dan ben ik echt in mijzelf betrokken zeg maar. Of het nu in een volle trein is of thuis alleen op me kamer.
Juist. En als je iets anders beweert kun je klappen krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Zal vast weleens over worden gelogen, maar in het echt betekent "er zit iets in mijn oog" 9/10 keer ook echt dat er iets in je oog zit.
Totdat je over een tijd op niveau navel aan je tieten zit te voelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Marie30 het volgende:
Ik zou geen man willen zijn want dan kan ik niet meer onbeperkt aan mijn eigen tieten voelen. Dat doe ik namelijk de hele dag door.
Ja, daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet wel al het werk doen. Als je al een keer aangesproken wordt door een meisje is ze vaak fucking lelijk en zelfs dan nog ben je helemaal trots. Jullie worden zo vaak aangesproken dat jullie helemaal arrogant gaan doen en zeggen "iewl hij is veel te lelijk om mij aan te mogen spreken".
Hey kijk, een gigoloquote:
Ga jij echt zitten janken in de trein?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Soort van zelfmedelijden als ik jank dan boeit mij mijn omgeving me totaal niks meer. Dan ben ik echt in mijzelf betrokken zeg maar. Of het nu in een volle trein is of thuis alleen op me kamer.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pff.. Stel je aan zeg. Midden in de trein opeens beginnen te janken.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Heb wel erge last van stemmingswisselingen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu je het zegt...
En tegen een boom aan pissen lijkt me ook stoer
Is ook een nare gebeurtenis waarbij je best mag huilen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb voor het laatst gehuild toen m'n dochter werd geboren, kind is nu 4.
Maar als man heb je dan weer het nadeel dat je over een tijd telkens één van je ballen verplettert wanneer je gaat zitten. Of dan schopt zo'n jochie tegen je scheen aan en raakt precies je bal.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Totdat je over een tijd op niveau navel aan je tieten zit te voelen.
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Alsof het gek is om op openbare plaatsen te janken.
Het enige waar ik waterige ogen van krijg is een teveel aan alcohol en een te weinig aan slaap. Voor de rest een echte manquote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Sorry als ik eenmaal waterige ogen krijg dan is het al te laat.
Emoties tonen in het openbaar, the horror. Vind je dat dan niet heel kut? (daarna?)quote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
jij huilt gewoon spontaan ergens?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist. En als je iets anders beweert kun je klappen krijgen.
Voordeel van man zijn. Je hebt altijd gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |