Dat ga ik alsnog ook doen. iig hier op fok. Ik was toch al wat minder actief. Het voelt voor mij gewoon zo beter nu. Wilde het al langer doen. Maar riep altijd dat dat niks voor mij was. Maar blijkbaar dus welquote:Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
dan kan je toch ook gewoon een stapje terug nemen qua info-verschaffen naar de grote bozen openbare buitenwereld?
Dat. Straks weet iedereen, inclusief lurkers die niet om pm's vragen, wie je bent.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
dan kan je toch ook gewoon een stapje terug nemen qua info-verschaffen naar de grote bozen openbare buitenwereld?
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. En ik snap ook dat je pissig bent. Voordat ik op FOK! kwam zat ik op een ander forum.
De eigenaresse was enorm ziek, kon helemaal niets meer en lag hele dagen in bed. Het was 1 doffe ellende. Bijna een jaar heb ik dagelijks met haar zitten mailen, hele A4tjes wisselden we uit.
Grappig detail, FOK! mocht nooit genoemd worden op haar forum.
Uiteindelijk kwam ik wel op FOK! en kwam ik er later achter dat ze een oude bekende was op FOK! Wat bleek, ze scheen altijd alles bij elkaar te liegen en heeft zelfs haar dood in scene gezet op FOK! Ik was stomverbaasd. En als je dan bedenkt hoeveel tijd ik aan dat mens heb besteed.
Maar goed, zo iemand is dus gewoon niet goed snik.
Nou... Het is in elk geval al onder een groot deel van oud bekend... En hoelang is de kloon er nu?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:34 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
Dat. Straks weet iedereen, inclusief lurkers die niet om pm's vragen, wie je bent.
Zie, ik hoor er niet bij, niemand die mij op de hoogte brengtquote:Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou... Het is in elk geval al onder een groot deel van oud bekend... En hoelang is de kloon er nu?
Ik kan er ook geen chocola van maken. Dus het werkt voor sommigen onder ons wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
Zie, ik hoor er niet bij, niemand die mij op de hoogte brengt
nee mij wel danquote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik hoor er niet bij, niemand die mij op de hoogte brengt
Ik niet hoor..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef moussy het volgende:
Oh het aantal van mn twitter-followers en zo slinkt ook alnou dááháág dan.
ze gaan undercoverquote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef tweeoogje het volgende:
! zijn dat dan mensen die hun account opzeggen, of die jou niet leuk meer vinden?
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met die nieuwe account vragen ze straks weer een FBvriendschap met je aan?
idemquote:
Ik vind dat echt eng.. ik heb een handje vol vrienden her en der.quote:
Alleen ik weet dat ik exclusief ben en mijn man weet mn talentenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat echt eng.. ik heb een handje vol vrienden her en der.
Verder voel ik me te exclusief
Ik denk dat je in de richting van oudjaar avond moetdenken....die ronde bollen dieje dan eet.....quote:Op maandag 2 januari 2012 16:34 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig wie dat dan was..
Dat dus!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat er 2 meisjes minder zijn gestorven vorig jaar
Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef tweeoogje het volgende:
whaha! nja, ik snap ook niet zo dat het dan inééns allemaal prive/ veranderd en weet ik veel wat moet. alles wat je niet met vreemden wil delen moet je gewoon niet op internet zetten. ik verbaas me er nog altijd over dat dat verbazing oplevert..
Dat is altijd mijn instelling geweest. Ik ben me er ook erg van bewust dat onze kids later als ze groot zijn ook gaan googlen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus.
Ik zet niets hier neer wat iemand niet zou mogen weten. Ik hoef dus niets te veranderen, ook mijn nick niet. Ik ben wel wat voorzichtiger met foto's, maar dat is ook vanwege de privacy van mijn dochter. Ze wordt groter, is niet meer dat kleine baby'tje en ik vind niet dat ik alles maar openbaar online moet gooien. Zo ook met bepaalde verhalen over haar.
mien dobbelsteen?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef tweeoogje het volgende:
Was dat niet zij die een eetstoornis had? Donker haar, bril, zoontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |