Die taktiek gaat niet werken vrees ik...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gooi slaappillen in het eten van je ouders.
Gooi ze daarna in de vriezer.
Blijf hun geld ontvangen.
????
Profit!
Jammer man, sterktequote:Op maandag 2 januari 2012 13:52 schreef hertron het volgende:
[..]
Die taktiek gaat niet werken vrees ik...
Ik wil best aan het werk maar ik vraag mij dus af of ik daarvan rond kan komen...?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef malleable het volgende:
Je hebt twee opties:
1) je eigen geld verdienen!
2) met hangende pootjes terug naar je ouders en smeken daar te mogen blijven.
Dat ligt toch aan welk werk enzo? Wat wil je? Horen dat het makkelijk te doen is? Je bent een drop out, dakloos, totaal geen perspectief. Niet lenen van DUO is, in jouw situatie, het stomste wat je hebt kunnen doen. Had gewoon geleend, een diploma gehaald, en over 4 jaar had je gelachen om die maandelijkse termijn van 50 euro ofzo die je had moeten betalen. Nu jank je over 4 jaar weer op Fok! dat het allemaal niet te behappen valt met je karig loontje, en dat je destijds nooit had moeten stoppen met school.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef hertron het volgende:
[..]
Ik wil best aan het werk maar ik vraag mij dus af of ik daarvan rond kan komen...?
Dat kan best, al helemaal als je hard/veel wilt werken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef hertron het volgende:
[..]
Ik wil best aan het werk maar ik vraag mij dus af of ik daarvan rond kan komen...?
Jep, maar kan pas per 1 september weer studeren ivm loting. In de tussentijd zal ik toch echt wat anders moeten en onderdak zien te regelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef Rapaille het volgende:
In februari een studie beginnen? Ben je er al een beetje uit wat je wil?
Tot die tijd kun je ze aanklagen. En zorg ervoor dat het een verassing voor ze blijft, dan hebben ze er nog meer spijt van dat ze je eruit gekickt hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef hertron het volgende:
[..]
Jep, maar kan pas per 1 september weer studeren ivm loting. In de tussentijd zal ik toch echt wat anders moeten en onderdak zien te regelen.
Ik denk nou niet dat dat de beste oplossing is... Maar hoe zit dat met die onderhoudsplicht? Zover ik weet hoef ik niet op geld te rekenen van mijn ouders..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Tot die tijd kun je ze aanklagen. En zorg ervoor dat het een verassing voor ze blijft, dan hebben ze er nog meer spijt van dat ze je eruit gekickt hebben.
Zij MOETEN betalen. Als jij dit aankaart kunnen zij niet weigeren te betalen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef hertron het volgende:
[..]
Ik denk nou niet dat dat de beste oplossing is... Maar hoe zit dat met die onderhoudsplicht? Zover ik weet hoef ik niet op geld te rekenen van mijn ouders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |