*over cremebruleepotjes heenstapt*quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan ook ff bij ons langs. Pro = goede koffie, con = er moet puin geruimd worden
Denk dat de koffie lonkt, de rommel iets minderquote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan ook ff bij ons langs. Pro = goede koffie, con = er moet puin geruimd worden
Zoveel rommel kan het niet zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de koffie lonkt, de rommel iets minder
Ik las in een ander topic dat er een heel andere activiteit op het programma staat vanmiddag. Kijk maar uit loveliquote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
QFT.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:
Wat een nutteloze dag op het werk. Krijg niets gedaan...
Jaaaaaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaDtje, was tof dat jullie gaan samenwonen!![]()
ik ben vanaf 1700 thuisquote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
*over cremebruleepotjes heenstapt*
Hoe laat koffie? Ik wil eigenlijk wel eerst hier iets aan m;n keuken doen, ziet eruit alsof er een bom senseo ontploft is.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat er een heel andere activiteit op het programma staat vanmiddag. Kijk maar uit loveli![]()
.
Wat een nutteloze dag op het werk. Krijg niets gedaan...
En dan zit ik geen extracurriculaire activiteiten in de weg?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan zit ik geen extracurriculaire activiteiten in de weg?
*derde plastic tas voor de glasbak vult*
Moet m'n glasbakinterval verhogen, nu lijk ik alcoholist.
Dat neem ik me hier ook altijd voor, maar toch 'vergeet' ik het steeds. Dan maar alcoholistquote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan zit ik geen extracurriculaire activiteiten in de weg?
*derde plastic tas voor de glasbak vult*
Moet m'n glasbakinterval verhogen, nu lijk ik alcoholist.
Henk en Uniek hebben er wat ervaring mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppf ik zie door de BHV en EHBO organisatie's het bos niet meer.
*beoordelingsformulieren gaat doorlezen, toppunt van saai.
Ja klopt! Ik DM je een linkje van de organisatie waar ik hele goede ervaringen mee heb Ml!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Henk en Uniek hebben er wat ervaring mee.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik DM je een linkje van de organisatie waar ik hele goede ervaringen mee heb Ml!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |