http://www.tsjechie.netquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:55 schreef koei het volgende:
Is er niemand bekend met campings nabij Praag?
Aangezien het er toch allemaal niks kost is het de bedoeling campings te skippen. Is er bij praag in de buurt niet een mooi meer of leuk openluchtzwembad?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:53 schreef Gripper het volgende:
Als je lam op het strand wil liggen: zoek een leuk meer, ergens in het noorden (reuzengebergte)
. Campinnkje, vaak is er wel een klein barretje, en kun je voor een halve euro een halve liter prima pils naar binnen kieperen.
Praag moet je natuurlijk ook gezien hebben, wel wat duurder dan het platteland, maar naar onze begrippen nog steeds een goedkope stad. Stappen kan eigenlijk alleen in praag en andere grote plaatsen. Kleine stadjes hebben hooguit zo'n obscure disco waar elke avond 3 vrouwen met okselhaar rondhangen in de hoop versierd te worden
Thanks alvastquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:19 schreef Gripper het volgende:
Mooie meren of zwembaden, niet dat ik weet...
Jaar of 8 geleden ben ik met m'n ouders op een camping een km of 30 buiten praag geweest. Voordeel: niet de drukte van de stad, wel snel met de trein de stad in. Er was ook een meertje bij, hoewel niet heel groot of mooi. Ik ga effe zoeken in het archief wat "Pa" heet. Die onthoudt zulke namen altijd wel.
Als je een hotel neemt zou ik niet in Praag zelf gaan zitten, maar een stadje er net buiten. Scheelt drukte, criminaliteit, en parkeerproblemen. Praag heeft een prima metro die ook enkele van de voorstadjes aandoet.
Zijn jullie toevallig ook nog naar Krakau geweest?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik hoop dat je dr wat aan hebt, heb ff alles opgeschreven wat me te binnen schoot, ik was ook 10 ofzo, dat was dus 6 jaar geleden![]()
*graaf graaf graaf* Nee, volgens mij zijn we niet naar Krakau geweest. Dat jaar ervoor zijn we een dag in Polen geweest, en dat was geen fijne ervaringquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn jullie toevallig ook nog naar Krakau geweest?
Ik ben benieuwd hoe lang ik onderweg zal zijn vanaf de omgeving Mala Skala, over de Poolse wegen..
Misschien bedoel je het Lipno meer? Is leuk, alleen niet echt denderend. Laatste keer dat ik daar was was 3 jaar geleden en dr was niet veel uitgaansgelegenheid, met uitzondering van de dorpsdisco in Lipno nad Vltavouquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn er ook plekkies als t Balatonmeer in Tsjechie? Zit er aan te denken om na een paar dagen Praag een week zon huisje te huren, met zon en uitgaan.
Het is iets meer dan 400 km, volgens de routeplanner. Heen en terug in een dag was ook zeker niet de bedoeling, maar als de wegen nou ook nog beroerd zijn dan beginnen we er helemaal niet aan. Daarvoor is de vakantie te kort.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef Coastertommm het volgende:
Je rijd dit niet in een dag denk ik, het is nog voorbij Ostrava op de kaart en dat is echt ver.. Wat ga je er doen?
Camping Bucek, van de Nederlandse eigenaar Jan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:55 schreef koei het volgende:
Is er niemand bekend met campings nabij Praag?
Dat is voor ons nog te ver van Praag (we hebben geen eigen vervoer en zijn dus van het OV afhankelijk en moeten zondag alweer vroeg op het vliegveld zijn). Maar goed, we hebben al een goed bereikbare camping gevonden in praag die gelukkig ook nog betaalbaar is. Vrijdag vertrekt het vliegtuig en ik ben zeer benieuwd of we de geplande route ook helemaal af kunnen leggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Camping Bucek, van de Nederlandse eigenaar Jan.Zijn zoon heeft zijn oude camping Frymburk overgenomen.
Zelezny Brod is echt zo mooiquote:Op zondag 2 juli 2006 16:20 schreef koei het volgende:
We komen aan op het vliegveld van Praag en gaan dan met het OV naar Zelezny Brod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |