teKno is teKno... rauw, hard, snel, industrieel en compromisloos.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Tekno is meer een soort van darkcore dan?
Been there, done that... was nogal afknapper, zeker als je al naar Praag geweest bent... jammer.quote:
He gitarist, waar blijft je reisverslag?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb gelezen dat het parkeren in en om Praag een ramp is... tòch is de makkelijkste optie voor mij om met de auto te komen als ik een dagje Praag wil doen.
Waar kan ik het beste m'n auto neerzetten?
Het is 1 van de 5 grootste steden in Tsjechie, maar wat moet je in godsnaam in die achterhoek van Tsjechie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben van plan om half september naar Ostrava te gaan. Zijn er hier mensen bekend met die stad?
voetbal...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is 1 van de 5 grootste steden in Tsjechie, maar wat moet je in godsnaam in die achterhoek van Tsjechie?
Op deze site navigeren is ook niet onaardig:quote:Op donderdag 1 september 2005 17:37 schreef Friebo het volgende:
Over het parkeren, wij hadden geen moeite met parkeren in de Narodni Divadlo garage (Nationaal Theater). Kostte iets van kc 40,- per uur, of 960 per 24 uur. TomTom is wel aan te raden. Navigeer naar "Ostrovní"![]()
Waar in Tsjechië wonen ze? En waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:38 schreef RicXDesign het volgende:
Mn ouders wonen sinds Januari in Tsjechië , ben dr al een paar keer geweest dit jaarErg leuk allemaal
Ze hebben een boerderij gekocht in de omgeving van Prachatice ( ongeveer 110 km van de duitse grens ). Ze kwamen al best vaak en sinds lange tijd in Tsjechië en hebben altijd al zoiets gewild. Toen hebben ze daar een bedrijf opgestart (heb je nodig als je een huis wilt kopen daar) en dus wonen ze daar sinds 16 Januari dit jaar. Ze zijn nu ook bezig om van een bepaald gedeelte van de boerderij te verbouwen tot een paar apartementen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar in Tsjechië wonen ze? En waarom?
50% van wat je in NL betaald.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Btw, hoe duur is een slof sigaretten in Tsjechië? En dan bedoel ik niet de namaak die ze op de markten verkopen, maar de 'echte'
Dat is het. Gewoon in de winkel. Overal. 50% Voordeliger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:30 schreef DeRCT14 het volgende:
Ok, meer comments?
Pakje sigaretten is ongeveer ¤ 1,70 / ¤ 1,80 per pakje. Ik haal ze daar gewoon bij de benzine pompquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:43 schreef DeRCT14 het volgende:
Btw, hoe duur is een slof sigaretten in Tsjechië? En dan bedoel ik niet de namaak die ze op de markten verkopen, maar de 'echte'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |