Ze komen echt van overal en nergens, Praha (Praag), Sokolnice, Mikulov, Prerov, Losov, Jihlava. Een nederlandse vriendin werkt nu in Bila Tremesna.
Zelf ben ik dus in Praha (Praag, 3x), Brno (2x), Jihlava, Olomouc, Plzen, Trest, Telc, Sokolnice, Rosnov en Macocha en nog wat andere gehuchten geweest. Retegaaf
Ik hoop er later een paar jaar te werken. Ook om m'n tsjechisch te perfectioneren. Vorig jaar had ik een appartement in Zizkov (Praha 3) te leen van een vriendin. Met 5 vrienden daarheen gegaan. GEWELDIG! Vlakbij Flora metrostation en de trams en pal tegenover het appartement een sportcomplex met 4 velden om te tennissen, voetballen enzo. Natuurlijk sneuvelden de nodige ruiten maar het appartement was helemaal gratizzz en had écht alles en we hebben ons daar kostelijk vermaakt met het nodige apengedrag.
Ik kom daar nooit meer vanaf, Tsjechië...
Tsjechie je komt er nooit van af...
quote:Nou, de meeste Tsjechische vrouwen die ik gezien heb waren wat ouder, droegen schorten, waren wat dikkig etc.
Op zondag 21 juli 2002 12:29 schreef Radost_FX het volgende:
En wat vindt de rest van tsjechische vrouwen?
quote:doe je toch iets verkeerd
Op zondag 21 juli 2002 12:45 schreef BlackRabbit het volgende:[..]
Nou, de meeste Tsjechische vrouwen die ik gezien heb waren wat ouder, droegen schorten, waren wat dikkig etc.
quote:Verkeerde gebieden vast. Maarjah, ik kom daar dan ook niet voor de vrouwen, maar voor het land.
Op zondag 21 juli 2002 12:52 schreef Radost_FX het volgende:[..]
doe je toch iets verkeerd
[..]
doe je toch iets verkeerd
[/quote}
vast, maar wat dan?
Een andere reden om te kiezen voor Tsjechie is natuurlijk de lage kosten, maar dat is logsich als je nog studeert.
Voor iedereen die ook naar Tsjechie gaat; have fun!!!
Naar Olomouc om wat vriendinnen op te zoeken. En ook 1 in Praag. En ga waarschijnlijk nog wat plaatsen af in de buurt van Olomouc
Ik ben zelf naar Tsjechië geweest en het is wel een leuk landje.
Ik was zelf voor 2 weken in Praag en ik moet zeggen dat het een mooie stad is. Maar zelf heb ik me voornamelijk verdiept in het nachtleven.
Ik raad het je aan om 's avonds( wel met je vrienden natuurlijk) uit te gaan. Je hebt trouwens een disco met 3 verdiepingen, ben ff de naam kwijt, maar het is echt geweldig daar. Ook veel Duitsers trouwens.
Je hebt echt de gekste mensen daar rond lopen en dat is altijd mooi om te zien. Pas alleen wel op(vooral in de metro) dat ze je niet voor gek houden, er lopen zoo veel zakkerollers rond en dat is gewoon niet meer normaal.
Drank is trouwens ook heel goedkoop, ik vond zelf het eten een beetje tegenvallen. Vooral als ze 's ochtends ontbijt klaar maken. Soms krijg je wat brood met stukjes zout erop! Bah, ik weet nog de dag dat ik dat niet in de gaten had en er lekker wat jam op smeerde. Geloof me, een mix van jam en zout is niet lekker! Maar er is ook wel genoeg lekker eten in Tsjechië.
De vrouwen zijn ook heel mooi en makkelijk. Alleen ze spreken niet allemaal Engels of heel weinig.
quote:5 verdiepingen, 1 voor de jassen boven. erg populair bij de buitenlanders in praag. ik zit nu zelf achter een computer van de universiteit in Olomouc in het oosten van tsjechie. lastig hoor, zo'n tsjechisch toestenbord.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:00 schreef Volcanus het volgende:
Ooh Tsjechië....Ik ben zelf naar Tsjechië geweest en het is wel een leuk landje.
Ik was zelf voor 2 weken in Praag en ik moet zeggen dat het een mooie stad is. Maar zelf heb ik me voornamelijk verdiept in het nachtleven.
Ik raad het je aan om 's avonds( wel met je vrienden natuurlijk) uit te gaan. Je hebt trouwens een disco met 3 verdiepingen, ben ff de naam kwijt, maar het is echt geweldig daar. Ook veel Duitsers trouwens.
Je hebt echt de gekste mensen daar rond lopen en dat is altijd mooi om te zien. Pas alleen wel op(vooral in de metro) dat ze je niet voor gek houden, er lopen zoo veel zakkerollers rond en dat is gewoon niet meer normaal.
Drank is trouwens ook heel goedkoop, ik vond zelf het eten een beetje tegenvallen. Vooral als ze 's ochtends ontbijt klaar maken. Soms krijg je wat brood met stukjes zout erop! Bah, ik weet nog de dag dat ik dat niet in de gaten had en er lekker wat jam op smeerde. Geloof me, een mix van jam en zout is niet lekker! Maar er is ook wel genoeg lekker eten in Tsjechië.
De vrouwen zijn ook heel mooi en makkelijk. Alleen ze spreken niet allemaal Engels of heel weinig.
en leer wt tsjechisch zoü ik zeggen. vinden de vrouwen heel erg leuk en ze zijn het ook wel waard. hmmmm mám rád èeske ený
[Dit bericht is gewijzigd door Radost_FX op 25-10-2002 16:25]
Yummie!
En Bohemia Regent
Wie gaan nog meer naar Tsjechië in 2003?
Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok!
(raad maar wat dat betekent)
quote:idd erg vrouwlijk
Op zondag 21 juli 2002 13:35 schreef Radost_FX het volgende:
moet alleen wel toegeven dat de meeste tsjechische vrouwen kunnen zuipen als mannen. hahaha...
(geen geintje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |