abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5069113
Waar in tjsechie heb je precies een huis? Ik had een appartement in praag 1...sniff..
  donderdag 18 juli 2002 @ 23:04:19 #27
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5069810
Ik heb een tsjechische ex, ik heb verder nog met 5 andere tsjechische vrouwen iets gehad en verder heb ik er nog veel meer ontmoet. Bijna allemaal in Nederland dus.

Ze komen echt van overal en nergens, Praha (Praag), Sokolnice, Mikulov, Prerov, Losov, Jihlava. Een nederlandse vriendin werkt nu in Bila Tremesna.

Zelf ben ik dus in Praha (Praag, 3x), Brno (2x), Jihlava, Olomouc, Plzen, Trest, Telc, Sokolnice, Rosnov en Macocha en nog wat andere gehuchten geweest. Retegaaf

Ik hoop er later een paar jaar te werken. Ook om m'n tsjechisch te perfectioneren. Vorig jaar had ik een appartement in Zizkov (Praha 3) te leen van een vriendin. Met 5 vrienden daarheen gegaan. GEWELDIG! Vlakbij Flora metrostation en de trams en pal tegenover het appartement een sportcomplex met 4 velden om te tennissen, voetballen enzo. Natuurlijk sneuvelden de nodige ruiten maar het appartement was helemaal gratizzz en had écht alles en we hebben ons daar kostelijk vermaakt met het nodige apengedrag.

Ik kom daar nooit meer vanaf, Tsjechië...

"Muzi a zeny jsou dva ruzny zivocisny druhy"
pi_5070620
Ik heb nu een vriendin in tjsechie ze woont in praag Ook erg handig.. Ik wil ook best weer eens wat in praag doen. Wat voor werk ga je er doen? Ik ken nog wel wat mensen die daar bijvoorbeeld toeristen begeleiden en rondleidingen geven enzo als student. Ik ben zelf nog een keer gevraagd om skiles aan nederlanders te geven in de winter. Ik heb ook nog een tijdje een appartement praag(koruni) gehad voor een weekje. Mijn andere appartement was dichtbij betleska namensti bij de tesco. Ook heb ik nog 3 weken in het Movenpick hotel gezeten.. retelux maar erg saai.
Dus als jij nog bepaalde contacten in praag hebt mbt tot werk enzo.. Misschien kunnen we wat ervaringen uitwisselen.
Misschien moeten we eens mailen ofzo.

Tsjechie je komt er nooit van af...

zondag 21 juli 2002 @ 12:29:14 #29
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5096399
En wat vindt de rest van tsjechische vrouwen?
  zondag 21 juli 2002 @ 12:45:42 #30
32230 BlackRabbit
Sometimes a White Rabbit
pi_5096519
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:29 schreef Radost_FX het volgende:
En wat vindt de rest van tsjechische vrouwen?
Nou, de meeste Tsjechische vrouwen die ik gezien heb waren wat ouder, droegen schorten, waren wat dikkig etc.
And if you go chasing rabbits [br]And you know you're going to fall, [br]Tell 'em a hookah smoking caterpillar has given you the call.[br]Call Alice
  zondag 21 juli 2002 @ 12:52:56 #31
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5096564
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:45 schreef BlackRabbit het volgende:

[..]

Nou, de meeste Tsjechische vrouwen die ik gezien heb waren wat ouder, droegen schorten, waren wat dikkig etc.

doe je toch iets verkeerd
  zondag 21 juli 2002 @ 12:58:56 #32
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5096621
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:52 schreef Radost_FX het volgende:

[..]

Verkeerde gebieden vast. Maarjah, ik kom daar dan ook niet voor de vrouwen, maar voor het land.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
  zondag 21 juli 2002 @ 13:05:30 #33
32230 BlackRabbit
Sometimes a White Rabbit
pi_5096690
[quote]Op zondag 21 juli 2002 12:52 schreef Radost_FX het volgende:

[..]

[/quote}

vast, maar wat dan?

And if you go chasing rabbits [br]And you know you're going to fall, [br]Tell 'em a hookah smoking caterpillar has given you the call.[br]Call Alice
pi_5096806
Tsjechische vrouwen zijn geweldig.. Ze zijn zo vrouwelijk. Mijn vriendin verbaast zich er elke keer weer over als ze in nederland is over de vrouwen hier. Ze zegt altijd ze zijn zo manlijk. Alleen al hoe tsjechische vrouwen lopen. Kijken zich kleden.. Op en top vrouw.
  zondag 21 juli 2002 @ 13:35:16 #35
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5096949
moet alleen wel toegeven dat de meeste tsjechische vrouwen kunnen zuipen als mannen. hahaha...
(geen geintje)
pi_5097024
Herstel.. BETER kunnen zuipen dan mannen...
  zondag 21 juli 2002 @ 13:56:02 #37
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5097102
Hmmm... kantje boord... ik heb vaak genoeg met vriendinnen gezopen...
  zondag 21 juli 2002 @ 23:02:23 #38
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_5103869
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Tsjechie, samen met mijn vriend, de tent en de auto. Ik heb er heel veel zin in, want voor zover ik heb het kunnen bekijken heeft het land heel veel te bieden.

Een andere reden om te kiezen voor Tsjechie is natuurlijk de lage kosten, maar dat is logsich als je nog studeert.

Voor iedereen die ook naar Tsjechie gaat; have fun!!!

Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:31:57 #39
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_6358052
Ik ga weer naar Tsjechië!!!!
23-29 okt.

Naar Olomouc om wat vriendinnen op te zoeken. En ook 1 in Praag. En ga waarschijnlijk nog wat plaatsen af in de buurt van Olomouc

zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:00:24 #40
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_6358469
maak je een paar foto's met een verhaaltje voor ons?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:00:04 #41
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_6434077
Ooh Tsjechië....

Ik ben zelf naar Tsjechië geweest en het is wel een leuk landje.

Ik was zelf voor 2 weken in Praag en ik moet zeggen dat het een mooie stad is. Maar zelf heb ik me voornamelijk verdiept in het nachtleven.

Ik raad het je aan om 's avonds( wel met je vrienden natuurlijk) uit te gaan. Je hebt trouwens een disco met 3 verdiepingen, ben ff de naam kwijt, maar het is echt geweldig daar. Ook veel Duitsers trouwens.

Je hebt echt de gekste mensen daar rond lopen en dat is altijd mooi om te zien. Pas alleen wel op(vooral in de metro) dat ze je niet voor gek houden, er lopen zoo veel zakkerollers rond en dat is gewoon niet meer normaal.

Drank is trouwens ook heel goedkoop, ik vond zelf het eten een beetje tegenvallen. Vooral als ze 's ochtends ontbijt klaar maken. Soms krijg je wat brood met stukjes zout erop! Bah, ik weet nog de dag dat ik dat niet in de gaten had en er lekker wat jam op smeerde. Geloof me, een mix van jam en zout is niet lekker! Maar er is ook wel genoeg lekker eten in Tsjechië.

De vrouwen zijn ook heel mooi en makkelijk. Alleen ze spreken niet allemaal Engels of heel weinig.

Tha best place to be is Turkey!
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 16:19:35 #42
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_6465525
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:00 schreef Volcanus het volgende:
Ooh Tsjechië....

Ik ben zelf naar Tsjechië geweest en het is wel een leuk landje.

Ik was zelf voor 2 weken in Praag en ik moet zeggen dat het een mooie stad is. Maar zelf heb ik me voornamelijk verdiept in het nachtleven.

Ik raad het je aan om 's avonds( wel met je vrienden natuurlijk) uit te gaan. Je hebt trouwens een disco met 3 verdiepingen, ben ff de naam kwijt, maar het is echt geweldig daar. Ook veel Duitsers trouwens.

Je hebt echt de gekste mensen daar rond lopen en dat is altijd mooi om te zien. Pas alleen wel op(vooral in de metro) dat ze je niet voor gek houden, er lopen zoo veel zakkerollers rond en dat is gewoon niet meer normaal.

Drank is trouwens ook heel goedkoop, ik vond zelf het eten een beetje tegenvallen. Vooral als ze 's ochtends ontbijt klaar maken. Soms krijg je wat brood met stukjes zout erop! Bah, ik weet nog de dag dat ik dat niet in de gaten had en er lekker wat jam op smeerde. Geloof me, een mix van jam en zout is niet lekker! Maar er is ook wel genoeg lekker eten in Tsjechië.

De vrouwen zijn ook heel mooi en makkelijk. Alleen ze spreken niet allemaal Engels of heel weinig.

5 verdiepingen, 1 voor de jassen boven. erg populair bij de buitenlanders in praag. ik zit nu zelf achter een computer van de universiteit in Olomouc in het oosten van tsjechie. lastig hoor, zo'n tsjechisch toestenbord.

en leer wt tsjechisch zoü ik zeggen. vinden de vrouwen heel erg leuk en ze zijn het ook wel waard. hmmmm mám rád èeske ený

[Dit bericht is gewijzigd door Radost_FX op 25-10-2002 16:25]

vrijdag 25 oktober 2002 @ 16:28:54 #43
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_6465704
mam rad ceske zeny.
hm, gek, ik kan mn eigen bericht niet meer wijzigen.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 01:56:13 #44
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6549777
ahhh ja Pilsner Urquell.

Yummie!

En Bohemia Regent

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  zondag 29 december 2002 @ 16:42:20 #45
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_7599136
Het wordt weer tijd dat ik naar Tsjechië ga.

Wie gaan nog meer naar Tsjechië in 2003?

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok!
(raad maar wat dat betekent)

pi_11154958
Nog een maand en ik ben weer in Praag
All good things must come to an end...
pi_11340872
ik ga eind juli naar praag met de trein, voor 1,5 week
weet iemand hoe het daar zit met de taxi's? want ik wil daar wel een paar keer uitgaan, maar hoe xit het dan 's nachts met vervoer en is het duur zo'n taxi 's nachts?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  woensdag 25 juni 2003 @ 13:08:41 #48
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11366104
quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:35 schreef Radost_FX het volgende:
moet alleen wel toegeven dat de meeste tsjechische vrouwen kunnen zuipen als mannen. hahaha...
(geen geintje)
idd erg vrouwlijk
Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
pi_20386229
Radegast

Wij gaan dit jaar voor de 7e keer naar Tsjechie.. ik ben geweest in:
Jablunka; ergens in het Noord-Oosten,
Ergens in Zuid-Bohemen
Horní-Alberice; Reuzengebergte,
Ergens in het Reuzengebergte, aan een bergmeer.. zo mooi
Op een camping, in Hluk
Weekend in Praag
Aan het Lipno Meer, in Lipno nad Vltavou, van Landal Greenparks,
In Karlovy Vary

Tsjechie is geweldig Dit jaar 1 week, maar maakt niet uit, als ik maar in Tsjechie ben! Btw.. die Hypernova's zijn ook zo vett www.ihypernova.cz
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:25:14 #50
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_20389973
Blijkbaar is het wel een soort virus... ik ben er dit jaar ook wel weer, weet nog niet wanneer, maar ik voel me enorm goed als ik er ben.

nejlepsi...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')