eurootje of 6 (met 1 a 2 bier) op de campus tot 15 euro in het centrum. 150 - 500 Kc dus ongeveer, afhankelijk van wat je eet en vooral waar je eet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:02 schreef italiaan1987 het volgende:
hoe duur kost een diner ongeveer in praag?
Ik heb een aantal gezaghebbenden geinterviewd in Dubec (maar ook van de stad Praag, van het Ministerie en beleidsmakers etc.). Verder vragenlijsten uitgedeeld en in laten vullen in Dubec (best lastig, niemand kan er Engels). Ook nog veldwerk onderzoek gedaan daar. Dus het bos in met heerlijk weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Dubec is wel een aardig eindje weg uit het centrum van Praag. Al helemaal als je vanuit Suchdol komt. Wat moet je helemaal in Dubec doen dan? Ben zelf voornamelijk in het centrum, Zizkov en Praag 6 te vinden. Karlovy Lazne is voor 1st-time toeristen en pubers of als je niets beters hebt te doen. Praag is veeeeel vetter als het aankomt op uitgaan. Ik kan je zeker wel wat meer laten zien. Ken je toevallig Cafe De Brug? Mocht je tussendoor zin hebben in een Nederlands cafe.
Ik zit er tot komende zaterdagquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:18 schreef Aanvoerder het volgende:
heb ook wel eens op een campus in Praag 6 geslapen. Weet niet meer precies waar. Lekker goedkoop ja. Hoelang zit je al in Praag? Roxy is zo'n beetje de bekendste disco van heel Tsjechie.
Heb in Praag wel hostels gezien, geen campings (al zullen ze er vast zijn..). Verder geen ideequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Beschikt Tsjechie over veel campings?
m.a.w. is Tsjechie een geschikt land om met de tent en auto op de bonnefooi heen te rijden, zoals dat in Frankrijk bijvoorbeeld perfect kan?
Vliegreis via www.skyeurope.com of een treinreis met interrail (zie www.ns.nl/internationaal)quote:Op zondag 18 mei 2008 08:56 schreef stevengerrard het volgende:
waar kan je het beste een reis naar praag boeken? Bij een reisbureau of zelf een hotel + vlucht zoeken
...je bent een groot Albert Heijn fan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:49 schreef Coastertommm het volgende:
Btw.. die Hypernova's zijn ook zo vettwww.ihypernova.cz
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zijn er nog andere steden behalve Praag de moeite waard om te bezoeken?!?!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Zo 10 aug Berlijn Ma 11 aug Berlijn - Liberec, 320 km (4h00) Di 12 aug Liberec Wo 13 aug Liberec - Hradec Kralove, 100 km (2h00) Do 14 aug Hradec Kralove - Olomouc , 140 km (2h00) Vr 15 aug Olomouc Za 16 aug Olomouc - Moravsky Kras - Mikulov, 125 km (1h30) Zo 17 aug Mikulov Ma 18 aug Mikulov - Telc - Cesky Krumlov, 220 km (3h45:00) Di 19 aug Cesky Krumlov Wo 20 aug Cesky Krumlov - Plzen, 160 km (2h45) Do 21 aug Plzen - Praag, 90 km (1:15) Vr 22 aug Praag Za 23 aug Praag - Karlovy Vary, 125 km (2h00) Zo 24 aug Karlovy Vary - Utrecht, 780 km (8h00) |
Ik zou een aantal reistijden verlengen. Zeker als je binnendoor wilt 'crossen' is het allemaal wat aan de krappe krant. Een groot deel van je routes heeft geen snelwegen en als je een keer een vrachtwagen voor je hebt bergop red je het al niet meer. Bovendien is een beetje relaxt rijden ook wel prettig op vakantie, lijkt me zoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:43 schreef Knakker het volgende:
Nog een vraag. Ik heb gekeken wat ik allemaal wil zien en Tsjechië en ben er uiteraard achter gekomen dat 2 weken wel heel kort is. Vooral omdat we nog eerst 2 dagen naar Berlijn moeten om iemand te bezoeken (anders krijg ik ruzie met mn vriendin).
Kan er helaas niet meer tijd van maken, dus dan maar reizen met een strakke planning (relaxed he?).
Zo uit de losse pols heb ik wat in elkaar gedrukt. Wat zouden jullie veranderen?Doel is sowieso om de korte stukken binnendoor te crossen.
Karlovy Vary, Cesky Krumlov, Telc, Brno om een paar te noemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Zijn er nog andere steden behalve Praag de moeite waard om te bezoeken?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |