Veel wel normale auto's in de grotere steden, maar in de dorpjes enzo zie je toch ook heel veel Lada'squote:Op zondag 30 juli 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog foto's van gewoon op straat in Tsjechië? Ik wil graag weten wat voor auto's/trucks/bussen en dergelijke ik er kan verwachten
Vorig jaar geloof ik zag ik een Hummer-Limo (zwart) tijdens een kerkelijk huwelijk in het centrum. Dat was erg vet!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
En jullie hebben geen foto's gemaakt waarbij op de achtergrond gewoon wat dingen met wielen te zien zijn?![]()
Want een personenwagen herkennen kunnen de meetse mensen wel, maar mijn interesse gaat nog meer uit naar het wat grotere spul
da's hun handelsmerk wel jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:30 schreef -Wolf- het volgende:
Juist als je geen Tsjechisch praat, dan pakken ze je want dan weten ze dat je een toerist bent.
Ook geweest, zeer goed eten!!quote:Op maandag 15 juli 2002 00:18 schreef Northpole het volgende:
oe, Radost FX, stoere Praagse club met lekker eten!![]()
dat heb ik daar ook vaak gemerkt ; er zit belachelijk weinig druk op die installatie's denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef Mas het volgende:
Kijk, daar hebben we nou wat aan! Nog iets over Tsjechie, trouwens, is het jullie ooit opgevallen dat Tsjechisch barpersoneel ontzettend langzaam tapt? Niet zoals hier in Nederland, waar men in een kroeg de tap open gooien en er gewoon glaasjes onderdoor halen (en nog steeds prima biertjes aflevert), in Tsjechie doen ze het haast allemaal glas voor glas: tap open, glas vol, tap dicht, even wachten om te kijken of het er goed uit ziet, volgend glas, etcetera.
Whehe, wie weet zie ik je nogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Zondag vertrekken we normaal richting Reuzegebergte. Hopelijk blijft het wat droog want het weer is er ook niet echt schitterend.
Het weerbericht vermeld morgen nog 30 graden, maar daarna 18 graden..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:00 schreef Dangel het volgende:
We yitten nu midden in het reuyengebergte, en het weer is prqachtig hoor __O_
Welkom terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer terug
Voor wie het boeit, mn foto's staan hier
Ja, dat ging dus niet doorquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welkom terugHoe was het Tatra museum?
Ik had inmiddels gezien ja. Ik had best mee gewild naar het museum, maar ik had minder belangstelling voor de rest van de rit, of het idee van een busreisquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat ging dus niet doorTe wienig belangstelling
Dus naar een ander deel van Tsjechië gegaan, volgend jaar met de auto naar het Tatra museum
Ik heb wel 3 Tatra personenwagens en een hele reut Tatra vrachtwagens er op gezet trouwens
quote:Ikzelf had geen interesse in die waterval. De waterval werd niet aangedreven door een dieselmotor, en heeft ook geen wielen.
Je kunt er om lachen, maar ik was wel mooi de enige van de hele groep die een geslaagde dag heeft gehadquote:
Harrachov is mooiquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Wij zijn een week naar Harrachov geweest, Teresin (Theresienstadt) bezocht. Merk je ook waarom ze niet zo dol zijn op Duitsers. Ook naar Adrspach geweest. En Praag of course. Dan verder naar Polen richting Oswiecim en Krakau.
Leuke trip, Tsjechiën en Polen zijn zeker de moeite! De Polen beheersen het engels wel veel beter dan de Tsjechen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |