Inmiddels zijn Taylor, Lewis, Wade & Anderson niet meer te achterhalen. Zij behouden na het WK hun OoM plaats top 4. Dus dat betekent dat deze heren geplaatst zijn voor het karavaan.quote:9 Februari Manchester Premier League Darts 1
16 Februari Aberdeen Premier League Darts 2
23 Februari Belfast Premier League Darts 3
1 Maart Exeter Premier League Darts 4
8 Maart Brighton Premier League Darts 5
15 Maart Glasgow Premier League Darts 6
22 Maart Dublin, Ireland Premier League Darts 7
29 Maart Cardiff Premier League Darts 8
5 April Nottingham Premier League Darts 9
12 April Sheffield Premier League Darts 10
19 April Bournemouth Premier League Darts 11
26 April Liverpool Premier League Darts 12
3 Mei Birmingham Premier League Darts 13
?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:14 schreef lodeiro het volgende:
Mijn voorspelling speelronde 1
February 9 - Manchester Arena
Andy Hamilton v James Wade
Simon Whitlock v Raymond van Barneveld
Kevin Painter v Gary Anderson
Adrian Lewis v Phil Taylor
Barney en dartsquote:
Bij de World Cup ook al een paar potjes 100+ gemiddeld gegooid. Natuurlijk zegt dat korte format niet veel, maar je zag al duidelijk beterschap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Crocmaz het volgende:
7-7 geworden
Fantastische pot, van Barneveld al heel lang niet meer zo goed zien gooien.
Veel slechter kon het eigenlijk ook niet meer, niet voor Barney, maar vandaag zat er ook echt de overtuiging achter, die zag ik bij de World Cup nog niet helemaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de World Cup ook al een paar potjes 100+ gemiddeld gegooid. Natuurlijk zegt dat korte format niet veel, maar je zag al duidelijk beterschap.
5-1quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Crocmaz het volgende:
Gooit die Painter nu ook 114 ff uit.
5-0
115 zelfs.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan het niet zien, maar 110 gemiddeld?! Wtf
Dat deed Barney twee jaar geleden in Aberdeen ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
The Power gooit een negendarter.
Vergeet niet dat hij 2 zeer sterke spelers heeft gehad. De wedstrijden waar barneveld zijn kansen moet pakken is tegen Hamilton en Painter, uit en thuis.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Barneveld staat leuk te gooien dit toernooi, maar tot op heden nog niet goed genoeg om echt te winnen. Hij is nog niet constant helaas.
Klopt, maar normaal gesproken moet hij daar gewoon van kunnen winnen he.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij 2 zeer sterke spelers heeft gehad. De wedstrijden waar barneveld zijn kansen moet pakken is tegen Hamilton en Painter, uit en thuis.
Hazel met zonnebril.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef luckass het volgende:
Kelly & Hazel weer van de partij vandaag.
Ik vind er werkelijk niks aan. Lelijke mokkelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef luckass het volgende:
Kelly & Hazel weer van de partij vandaag.
Dat mag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijk niks aan. Lelijke mokkels
Barney staat idd ook gewoon meer dan goed te gooien. Gemiddelde van dik 105 ook. Niks mis mee. Maar tegen een ontketende Taylor kan niemand op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Taylor komt echt uit die startblokken als een speer. Barney speelt niet slecht, maar tegen deze Taylor is geen kruid opgewassen.
Dat geschreeuw als ie de 2e of 3e leg paktquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooi, ik vind die Hamilton iets vreselijks onsymphatieks hebben.
de Australische Magie of de Kracht van Stokequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu Taylor vs Whitlock. Ik verwacht dat Taylor er geen gras over laat groeien.
Ik vrees voor een walk over, maar ik hoop op Whitlockquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Australische Magie of de Kracht van Stoke
118.66 tegen Painter (Uk Open 2010)quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef luckass het volgende:
Taylor geweldenaar. Hoogste gemiddelde ooit
.
Waar hadden de commentators het dan over? Hoogste PL gemiddelde?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
118.66 tegen Painter (Uk Open 2010)![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Waar hadden de commentators het dan over? Hoogste PL gemiddelde?
Wade?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[PL darts] Van Barneveld wint voor het eerst en Taylor gooit record
Volgende week
Painter - Hamilton
Taylor - Anderson
Barneveld - Hamilton
Whitlock - Lewis
Heeft hij ook niet in een psychiatrische instelling gezeten ooit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zelf heb ik het niet zo op Wade sinds dat hij zo nukkig deed tegenover Scott Rand toen hij van hem verloor. Ik vind Wade een onsympathieke uitstraling hebben.
Had depressies, maar het is een mannetje van 'per ongeluk' zijn pijl laten vallen, wat vertragen en dat soort.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:29 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet in een psychiatrische instelling gezeten ooit?
Maar vraag me af hoeverre hij wat betreft zijn gedrag op het podium echt zo'n mafkees is en in hoeverre het een act is.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Barney kan maar beter eens een lange vakantie nemen.
Als je op de statestieken afgaat, dan zou je dat inderdaad kunnen zeggen, maar ik heb de meeste wedstrijden van Barney gezien. Hij gooit meer 180'ers, hij geniet op het podium en hij toont nu mentaliteit in plaats van zijn schouders te laten zakken wanneer het tegenzit. Barney gooide in die partij tegen Taylor 105, maar Taylor gooide dik boven de 110. Wade gooide gisteren boven zijn niveau, terwijl Barney op zijn normale niveau wint van Wade.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
James Wade 8 - 5 Adrian Lewisquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En we trekken verder.
Vanavond:
James Wade - Adrian Lewis
Gary Anderson - Simon Whitlock
Phil Taylor - Andy Hamilton
Raymond van Barneveld - Kevin Painter
Allemaal zeker de moeite waard om te kijken
Barney moet niks, hij is mentaal soms erg zwak ,kan je niet veel aan doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien zijn maniertjes bij het binnenslepen van een leg? Ik begin te snappen waarom sommige mensen hier Hamilton niet mogen.quote:
Hij moet gewoon normaal doen. Waarom elke keer idioot doen als je 180 gooit doet de rest toch ook niet zo overdreven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien zijn maniertjes bij het binnenslepen van een leg? Ik begin te snappen waarom sommige mensen hier Hamilton niet mogen.
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef sl44 het volgende:
Werkt bij jullie de rtl7darts livestream?
Vooral als het de eerste leg isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien zijn maniertjes bij het binnenslepen van een leg? Ik begin te snappen waarom sommige mensen hier Hamilton niet mogen.
Probeer Unibet, ik heb de hoop opgegeven in RTL Nederland.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef sl44 het volgende:
[..]
aha daar zijn we weer, livestream wilde net niet opkomen, kut silverlight.
Toch opvallend dat Anderson juist tegen Barney weer boven de 100 gooit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Alles klopte aan deze wedstrijd. De gemiddeldes vooral...
Beide spelers hebben ongeveer hetzelfde tempo, dus ze hebben elkaar opgezweept naar een hoog niveau.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch opvallend dat Anderson juist tegen Barney weer boven de 100 gooit.
Wat was het gemiddelde van beide heren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef luckass het volgende:
Wat een drama was Lewis zeg. Zul je zien dat ie tegen Barney straks wel goed gooit.
Het zat ergens rond de 94 halverwege en het is zeker niet gestegen naar mijn idee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat was het gemiddelde van beide heren?
Wat een achterstand heeft ie iedere keer zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Simon raakt niet veel tegen Wade. Het dieptepunt tot nu toe is een gegooide score van 7 zonder het toewerken naar een dubbel.
113 was het gemiddelde van deze baas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef luckass het volgende:
Weer een 110+ wedstrijd. Wat een geweldenaar.
Het is weer eens zover. Lewis gooit 160 uit, terwijl Barney op 58 staat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef luckass het volgende:
Wat een drama was Lewis zeg. Zul je zien dat ie tegen Barney straks wel goed gooit.
Lewis mist een zooitje dubbels nu, valt mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het is weer eens zover. Lewis gooit 160 uit, terwijl Barney op 58 staat.
Tegen wie was dit?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Barneveld dus 8-6 winst.
Klassepot zegen hij was grieperig
quote:Op 17 mei zullen vier spelers gaan uitmaken wie zich Premier League kampioen 2012 mag gaan noemen. RTL7 zal de hele avond live verslag doen van dit spektakel vanuit Londen
Phil Taylor zal in ieder geval acte de presence geven op 17 mei, de vijftienvoudig wereldkampioen is al zeker van een plek bij de bovenste vier. De strijd om de overige 3 plaatsen is op dit moment met nog vier speelrondes te gaan zeer spannend. Simon Whitlock, James Wade, Raymond van Barneveld en Adrian Lewis staan binnen 3 punten van elkaar.
Op 17 mei zullen de nummers 1 en 4 van de competitie het tegen elkaar opnemen in een halve finale en ook de nummers 2 en 3. Daarna zal de finale van het PDC/Unicorn jeugdwereldkampioenschap worden gespeeld tussen onze landgenoot Michael van Gerwen en de Engelsman James Hubbard. Tenslotte volgt dan de finale van de Premier League 2012.
Alle wedstrijden van de Premier league zijn elke donderdag vanaf 20.00 uur live te volgen via de live stream van RTL7darts.nl
Op vrijdag is er een samenvatting van de gespeelde wedstrijden te zien rond de klok van 23.00 uur op RTL7. De presentatie is in handen van Marcel Maijer, het commentaar is van Frank Vischschraper en Jacques Nieuwlaat
Mooie partij wel, die 160 uitgooi op dat moment was echt briljant.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lewis bracht Taylor een zeldzame nederlaag toe in de Premier League.
Jammer, hij is totaal niet constant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef borisz het volgende:
Terwijl Barney net een dubbel won afgelopen weekend.
Dan zal hij toch iets beter moet gaan gooien dan dat hij nu aan het doen is...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Jammer voor Barney. Maar hij kan nog wel voorbij Wade komen.
Hoewel ik Barney graag zou willen dat het doek valt voor Barney, zie ik Wade niet winnen van The Power.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:49 schreef luckass het volgende:
Als Lewis en Wade winnen is het toch over voor Barney? (gezien het legsaldo)
Maakt niet heel veel uit, Barney moet gewoon van Wade winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wel beter voor het legsaldo van Barney als Wade ruim verliest.
Helemaal niets zelfs.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit, Barney moet gewoon van Wade winnen.
Beiden gaat niet lukkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef luckass het volgende:
6-0.
Op naar de white wash en 120+ gemiddelde?
quote:De scenarios voor elke speler.
Phil Taylor - Geplaatst voor de play-offs. Kan door niemand meer worden ingheaald.
Simon Whitlock - Geplaatst voor de play-offs. Bij een gelijkspel tegen Lewis zeker van de tweede plaats.
Adrian Lewis - Als er geen gelijkspel komt tussen Painter en Hamilton en tussen Wade en Barney dan moet hij winnen van Whitlock. Als er wel wordt gelijkgespeeld in een van de wedstrijden dan is een punt genoeg.
James Wade - Als er niet wordt gelijkgespeeld bij Painter-Hamilton dan is een punt tegen Barney genoeg. Zo niet, dan moet er gewonnen worden.
Raymond van Barneveld Moet winnen van Wade. Of Painter en Hamilton moeten gelijkspelen en dan is een gelijkspel genoeg voor de play-offs
Kevin Painter Kansloos als Lewis wint en Barney en Wade niet gelijkspelen. Bij een gelijkspel tussen Barney en Wade is winst genoeg voor de play-offs. Bij winst hij zelfs Taylor ontlopen in de halve finale.
Andy Hamilton Bij winst moeten Barney en Wade gelijkspelen of eentje moet winnen en Lewis moet maximaal gelijkspelen. Bij gelijkspel moeten 2 van de 3 verliezen
Gary Anderson Uitgeschakeld
Deze 2 kloppen volgens mij niet:quote:James Wade - Als er niet wordt gelijkgespeeld bij Painter-Hamilton dan is een punt tegen Barney genoeg. Zo niet, dan moet er gewonnen worden.
Raymond van Barneveld Moet winnen van Wade. Of Painter en Hamilton moeten gelijkspelen en dan is een gelijkspel genoeg voor de play-offs
Niet als ze ook reclame tussendoor gaan doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef borisz het volgende:
In den beginne niet echt live dus.
Die vertragingstijd lopen ze wel in wrs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |