Die rel moet nog komen als jij zwanger blijkt te zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
op 2 januari al de rel van 2012 binnen slepen, dat is memorabel
it is me!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef Cantare het volgende:
[..]
Het voelde voor mezelf een beetje lullig, omdat ik een aantal mensen heb verwijderd die ik op zich best vertrouwde, maar ik heb toch maar voor de veilige weg gekozen. Geen spijt van gehad.
True, maar je verknalt nu wel een beetje de verrassingquote:Op maandag 2 januari 2012 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die rel moet nog komen als jij zwanger blijkt te zijnterwijl we beiden weten dat jij eigenlijk niet bent wie iedereen denkt dat je bent. Meneer.
Becky27 heb ik gezien...quote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmm dubecky Missjones25 Becky27 ik zie een patroon
Sorry. Kan ik het nog goedmaken?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar je verknalt nu wel een beetje de verrassing
moet je voor al je vriendjes dat gaan instellen? Krijg je niet automatisch alle updates van alle personen? Wat arelaxed! * FB aanzwengeltquote:Op maandag 2 januari 2012 10:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou... facebook heeft ook wat nieuws
als je naar iemand's profiel gaat dan staat rechts bovenin " subscribe"
dat staat automatisch ingesteld op "most updates". Je krijgt dus niet alle posts van iemand te ziendaar kwam ik laatst achter. Dan beslist facebook voor je wat je wel en niet te zien krijgt. Je kunt alles te zien krijgen door het te veranderen naar "all updates"
en ik ga niet iedereen verwijderen die ik niet ontmoet heb, sly en sserpente en twinks bijvoorbeeld wil ik graag houden. Net als Sacrecoeur, al was het maar voor de friendsfilmpjes
scheelt weer tellenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Al die awardsnominaties voor haar en haar zwangerschap.
Ik ben 32 jaar geleden verzonnen door mn ouders, maar helaas voor hun is hun leugen een eigen leven gaan leiden.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je zou jezelf nu kunnen ontmaskeren, Freek...
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Zat net aan hetzelfde te denken idd.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind het gewoon echt heel vervelend en zielig voor de meiden hier die wel echt een kindje hebben verloren. Dat je je gewoon bedenkt dat iemand zoiets voor aandacht ofzo verzint!!
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:38 schreef amaranta het volgende:
De enige overeenkomst met de man van die user is dat ze allebei geen haar hebben.
Ik ben blij dat ik er op de valreep een van haar nominaties aan bianca en michael heb gegeven.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Kuukske heeft me geholpenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik pm wel even. Zonde van het topic anders.
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ben benieuwd wie je daarmee bedoelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |