Gelukkig maar?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Gelukkig zijn er regelmatig 'leuke' users uit andere subfora op Fok die een 'leuk' topic openen, waardoor ik me telkens weer bewust ben van hoe er meegelezen wordt. Toch is zoiets als dit dan wel weer een schok, vind ik.
Ik post toch alleen maar dingen die ik ook gewoon zou zeggen, dus dat scheelt al heel veel. Ik zal mijn postgedrag neit veranderen, maar ik begrijp dit soort mensen dus echt totaal niet.
ja maar op internet heb je grootser effectquote:Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef simmu het volgende:
och, tis net het echte leven zo op internet. ook irl heb je idioten die de meest idiote dingen verzinnen (en dan zelf geloven!) en dat spuien tegen mensen om hun heen, familie, etc...
Helemaal waar, die weten soms niet eens meer wat nu waarheid is of leugen. Het is jammer dat we het allemaal niet in de gaten hadden of wel maar verder niet bij stilstonden, net zoals irl je wilt en probeert het goede in iemand te zienquote:Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef simmu het volgende:
och, tis net het echte leven zo op internet. ook irl heb je idioten die de meest idiote dingen verzinnen (en dan zelf geloven!) en dat spuien tegen mensen om hun heen, familie, etc...
mj was dubecky en nik-ki en ook die tante die het overlijden aankondigdequote:Op maandag 2 januari 2012 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Maar was het nu MJ die ook Nik-ki had aangemaakt? Of maak ik het nu nog spannender dan het al is?
dat is toch niet zo raar? ze kan er toch wonen/gewoond hebben? dr kan toch wel iets van dr kloppen?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:53 schreef Kyara het volgende:
Ik heb met haar ook gepm'd over Arnhem, waar ze dan vandaan zou komen. Ze was wel goed op de hoogte van wijken, scholen etc.
Ja, dat is ook zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig maar?
Net als ik gelukkig nooit zou snappen waarom je voor een trein springt? Het is een soort geesteziek.. En ben blij dat ik dat niet snap.
Dubecky en die tante die wist ik inderdaad, maar dus ook Nik-ki, in de hoop onder dat account verder te kunnen liegen...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mj was dubecky en nik-ki en ook die tante die het overlijden aankondigde
Nou dat..quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Ze had zich ook wel goed geinformeerd over dat syndroom bij tweelingzwangerschappen. Niet moeilijk, natuurlijk, maar het is wel echt heel doordacht gedaan allemaal.
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is toch niet zo raar? ze kan er toch wonen/gewoond hebben? dr kan toch wel iets van dr kloppen?
Er is een alarmbel gaan rinkelen bij mij, achteraf, nadat p_iglet zei: er is één ziekenhuis die dat doet in nederland, en jij woont er 5 minuten vanaf? wat een toeval!!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
Ze had zich ook wel goed geinformeerd over dat syndroom bij tweelingzwangerschappen. Niet moeilijk, natuurlijk, maar het is wel echt heel doordacht gedaan allemaal.
Ze kan niet hebben beseft wat ze aanricht, anders is ze nog zieker dan ze nu al blijkt te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat..
Maar heeft ze enig idee wat ze aanricht?
Mijn collega, zijn vriendin is dus zwanger, tweeling, tts... Het eerste wat ik dacht is gewoon dat verhaal..
Nou idd... Soms geloof je gewoon in een soort toeval.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er is een alarmbel gaan rinkelen bij mij, achteraf, nadat p_iglet zei: er is één ziekenhuis die dat doet in nederland, en jij woont er 5 minuten vanaf? wat een toeval!!
Want ik ken P_iglet niet als iemand die ineens cynisch is ofzo. Maar weer naast me neergelegd, want ja, soms heb je nou een keer naast een hoop pech ook wel eens geluk.
Een vriendin van Octo is in diezelfde periode bevallen van een drieling in hetzelfde ziekenhuis. Toen Octo dat zei dacht ik nog: 'Goh, dan komt ze MJ misschien nog wel tegen!'quote:Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er is een alarmbel gaan rinkelen bij mij, achteraf, nadat p_iglet zei: er is één ziekenhuis die dat doet in nederland, en jij woont er 5 minuten vanaf? wat een toeval!!
Want ik ken P_iglet niet als iemand die ineens cynisch is ofzo. Maar weer naast me neergelegd, want ja, soms heb je nou een keer naast een hoop pech ook wel eens geluk.
Als ik aan de andere kant naar de "fouten" kijk die ze met data maakte dan verkijkt ze zich kennelijk nogal op hoe goed zwangeren over het algemeen bijhouden hoe ver hun zwangerschap is, en dus ook die van degenen die tegelijk met hen uitgerekend zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
ik bevestig dat E. echt is, ik heb foto gezien van haar in autostoeltje van Isaquote:Op maandag 2 januari 2012 09:42 schreef Keshet het volgende:
En hoe erg is het dat ik bijna de neiging heb om te roepen dat ik echt wel echt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |