abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106302880
Ik vond het toen ook zo vreemd dat ze na de dood van lois steeds weer postte in z&g...heb toen zelfs nog een keer iets erover gezegd....gek gek gek wijf
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106302886
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, is ook zo. Gelukkig zijn er regelmatig 'leuke' users uit andere subfora op Fok die een 'leuk' topic openen, waardoor ik me telkens weer bewust ben van hoe er meegelezen wordt. Toch is zoiets als dit dan wel weer een schok, vind ik.

Ik post toch alleen maar dingen die ik ook gewoon zou zeggen, dus dat scheelt al heel veel. Ik zal mijn postgedrag neit veranderen, maar ik begrijp dit soort mensen dus echt totaal niet.
Gelukkig maar?
Net als ik gelukkig nooit zou snappen waarom je voor een trein springt? Het is een soort geesteziek.. En ben blij dat ik dat niet snap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 09:53:08 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106302887
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef simmu het volgende:
och, tis net het echte leven zo op internet. ook irl heb je idioten die de meest idiote dingen verzinnen (en dan zelf geloven!) en dat spuien tegen mensen om hun heen, familie, etc...
ja maar op internet heb je grootser effect :+
dat blijkt maar weer
maar je kan in no time met een ander jasje opnieuw beginnen :{
  maandag 2 januari 2012 @ 09:53:17 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106302890
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:49 schreef simmu het volgende:
och, tis net het echte leven zo op internet. ook irl heb je idioten die de meest idiote dingen verzinnen (en dan zelf geloven!) en dat spuien tegen mensen om hun heen, familie, etc...
Helemaal waar, die weten soms niet eens meer wat nu waarheid is of leugen. Het is jammer dat we het allemaal niet in de gaten hadden of wel maar verder niet bij stilstonden, net zoals irl je wilt en probeert het goede in iemand te zien
Be happy with the little things in life
pi_106302902
Ik heb met haar ook gepm'd over Arnhem, waar ze dan vandaan zou komen. Ze was wel goed op de hoogte van wijken, scholen etc.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 09:54:11 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106302908
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
Maar was het nu MJ die ook Nik-ki had aangemaakt? Of maak ik het nu nog spannender dan het al is?
mj was dubecky en nik-ki en ook die tante die het overlijden aankondigde
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 09:55:04 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106302920
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:53 schreef Kyara het volgende:
Ik heb met haar ook gepm'd over Arnhem, waar ze dan vandaan zou komen. Ze was wel goed op de hoogte van wijken, scholen etc.
dat is toch niet zo raar? ze kan er toch wonen/gewoond hebben? dr kan toch wel iets van dr kloppen?
pi_106302923
Ik vind het ook erg voor de ouders van het kindje waarvan ze de foto heeft gebruikt....het zal je kind maar wezen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 09:55:47 #34
5428 crew  miss_sly
pi_106302936
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig maar?
Net als ik gelukkig nooit zou snappen waarom je voor een trein springt? Het is een soort geesteziek.. En ben blij dat ik dat niet snap.
Ja, dat is ook zo.

Ze had zich ook wel goed geinformeerd over dat syndroom bij tweelingzwangerschappen. Niet moeilijk, natuurlijk, maar het is wel echt heel doordacht gedaan allemaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 januari 2012 @ 09:56:26 #35
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_106302942
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mj was dubecky en nik-ki en ook die tante die het overlijden aankondigde
Dubecky en die tante die wist ik inderdaad, maar dus ook Nik-ki, in de hoop onder dat account verder te kunnen liegen...
pi_106302957
Je beseffen hoeveel mensen hier meelurken en dat er zooooveel dingen dus gewoon 'op straat' liggen kan ook geen kwaad. Ik lurk hier echt al heel lang mee; en dan weet je echt véél van mensen die daar geen weet van hebben. En dan hoeft er maar 1 iemand zo gestoord te zijn om met zulke info aan de haal te gaan. overigens is dit voor mij ook de reden om hier geen foto's e.d. van mijn zwangerschap te posten..
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 09:57:57 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106302966
het had toch binnenkort uitgekomen.
de persoon op de foto's van dubecky en nik-ki waren dezelfde.
pi_106302969
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo.

Ze had zich ook wel goed geinformeerd over dat syndroom bij tweelingzwangerschappen. Niet moeilijk, natuurlijk, maar het is wel echt heel doordacht gedaan allemaal.
Nou dat..
Maar heeft ze enig idee wat ze aanricht?
Mijn collega, zijn vriendin is dus zwanger, tweeling, tts... Het eerste wat ik dacht is gewoon dat verhaal..
pi_106302973
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat is toch niet zo raar? ze kan er toch wonen/gewoond hebben? dr kan toch wel iets van dr kloppen?
:N Wij Arnhemers doen dat soort dingen niet :X

Nee, waarschijnlijk moet er ook wel wat kloppen want anders raak je toch verstrikt in je eigen leugens?
pi_106302982
Ik zit echt al de hele ochtend :o op mijn werk... WTF??? Nou ja, good ridence... weg met die rare figuren. Ik voel me wel suf dat ik ooit wat voor haar wilde doen toen het slecht ging met haar meisjes... :r
  maandag 2 januari 2012 @ 09:58:58 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106302987
quote:

[..]

Ja, dat is ook zo.

Er is een alarmbel gaan rinkelen bij mij, achteraf, nadat p_iglet zei: er is één ziekenhuis die dat doet in nederland, en jij woont er 5 minuten vanaf? wat een toeval!!

Want ik ken P_iglet niet als iemand die ineens cynisch is ofzo. Maar weer naast me neergelegd, want ja, soms heb je nou een keer naast een hoop pech ook wel eens geluk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 09:59:41 #42
5428 crew  miss_sly
pi_106302996
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat..
Maar heeft ze enig idee wat ze aanricht?
Mijn collega, zijn vriendin is dus zwanger, tweeling, tts... Het eerste wat ik dacht is gewoon dat verhaal..
Ze kan niet hebben beseft wat ze aanricht, anders is ze nog zieker dan ze nu al blijkt te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106303001
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Er is een alarmbel gaan rinkelen bij mij, achteraf, nadat p_iglet zei: er is één ziekenhuis die dat doet in nederland, en jij woont er 5 minuten vanaf? wat een toeval!!

Want ik ken P_iglet niet als iemand die ineens cynisch is ofzo. Maar weer naast me neergelegd, want ja, soms heb je nou een keer naast een hoop pech ook wel eens geluk.
Nou idd... Soms geloof je gewoon in een soort toeval.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:00:58 #44
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106303017
Nou, dat dus Tico.

Die LJ is geboren op bijna dezelfde termijn als mijn E. Dat deed mij dus echt heel veel.
Ik heb nog tips gegeven, E.'s verhaal samengevat gepost, etc.etc.

Ik hoop maar dat iemand anders er in ieder geval wat aan gehad heeft.

En ja, omdat ik weet dat dit allemaal niet besloten is ben ik ook vrij kieskeurig in wat ik wel en niet post.

Dat ze maar 1 foto van LJ plaatste vond ik trouwens niet zo raar. Prematuren zijn niet zo fotogeniek, als in, het zijn geen schattige babyfoto's. Toen E. in het ziekenhuis lag heb ik ook maar weinig foto's gepost en nu zijn het er ook nog niet veel.
A grand adventure has begun.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:02:06 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106303033
Het kan ook nog eens gewoon geen 'zij' zijn met een psychische achtergrond, maar ook gewoon iemand die een geloofwaardig alterego neer heeft willen zetten om zo aan informatie te komen. Ik weet dat diverse internetonderzoekers een aantal alter ego's hebben die ze in kunnen zetten zodra ze ergens een onderzoekje doen ofzo. Een bestaand profiel wekt minder wantrouwen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 2 januari 2012 @ 10:02:11 #46
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106303034
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Een vriendin van Octo is in diezelfde periode bevallen van een drieling in hetzelfde ziekenhuis. Toen Octo dat zei dacht ik nog: 'Goh, dan komt ze MJ misschien nog wel tegen!' :')
A grand adventure has begun.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:02:13 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106303036
quote:

[..]

Ja, dat is ook zo.

Als ik aan de andere kant naar de "fouten" kijk die ze met data maakte dan verkijkt ze zich kennelijk nogal op hoe goed zwangeren over het algemeen bijhouden hoe ver hun zwangerschap is, en dus ook die van degenen die tegelijk met hen uitgerekend zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar maandag 2 januari 2012 @ 10:02:29 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106303040
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:42 schreef Keshet het volgende:
En hoe erg is het dat ik bijna de neiging heb om te roepen dat ik echt wel echt ben. :')
ik bevestig dat E. echt is, ik heb foto gezien van haar in autostoeltje van Isa :+

En voor de rest... ik had zo'n rare kriebel in mijn achterhoofd nav dubecky, die dus toch klopte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 02-01-2012 10:08:22 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:02:36 #49
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_106303042
Ik ben echt in shock. ;( Wat een goor kutwijf. :( En die verhalen op Twitter over haar vriend Jeff die in zijn buik gestoken zou zijn, dat is natuurlijk ook allemaal niet waar. :|W
pi_106303072
Wat te denken van die verhalen van haar neefje, en haar schoonzus en en en.....

Het valt allemaal samen.... zulke mensen gun je gewoon een boom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')