SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef borisz het volgende:
Mieke de Boer vanavond de gastMwoach, ik vind d'r niet zo aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openenChildren of the night. What music they make.
was idd meer een geval van 'in het land der blinden.........'quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoach, ik vind d'r niet zo aantrekkelijk.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef GetWasted het volgende:
Lewis is een eindbaas.
Wat een comeback zeg. Geniaal.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef borisz het volgende:
Mieke de Boer vanavond de gastik las mike de boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openen![]()
Ik wist niet dat ze blind wasquote:Op maandag 2 januari 2012 14:52 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
was idd meer een geval van 'in het land der blinden.........'
Ik ga in mn spijkerbroek genieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef Grifte het volgende:
Baas belde net, zo rustig dat ik niet hoef te werken vanavond, dus lekker in me joggingbroek genieten van Hammer Time vanavond
Dat fapt toch niet lekker, joggingbroek heeft nog wat stretch!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga in mn spijkerbroek genieten.
Uit protest.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat fapt toch niet lekker, joggingbroek heeft nog wat stretch!
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin van Galen, die waterpolocoach, is er vanavond ook weer als gast.
Ik vond alle BN-ers nietszeggend. Alleen die keepert had nog enige affiniteit met darten.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.
Haar mokkel?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit protest.
Ik had liever Huybrechts in de finale en haar mokkel
Het is dat hij wat enthousiast was en ook zo twittert. Anders kwam ie niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |