Dat klopt. Er stond een briesje op 't podium, waar de spelers door gehinderd werden. Vooral Lewis leek het erg te deren. Wade speelde het spelletje toen slim mee om Lewis helemaal uit zijn concentratie te krijgen. Doordat Lewis het meest erover klaagde, kon ie niets meer goed doen bij 't publiek.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:07 schreef TheGOAT het volgende:
Wade stond 5-1 voor lees ik, verliest met 6-5? Hoelaat was het afgelopen en waarom was de wedstrijd even gestaakt, ik snap het niet helemaal?
Hahaha wat een neus die Lewis danquote:Op maandag 2 januari 2012 09:15 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dat klopt. Er stond een briesje op 't podium, waar de spelers door gehinderd werden. Vooral Lewis leek het erg te deren. Wade speelde het spelletje toen slim mee om Lewis helemaal uit zijn concentratie te krijgen. Doordat Lewis het meest erover klaagde, kon ie niets meer goed doen bij 't publiek.
Het was idd geweldig.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een wedstrijd, had hem opgenomen en net gekeken omdat ik vanochtend moest werken
Lennox tegen Audrey ?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er maar een wedstrijd vanavond
Trouwens.
Lewis moet tegen Hamilton. Snap je 'm. Lewis Hamilton![]()
Die laatste uitgooiquote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Szura het volgende:
Geniale comeback
Hij raakte bijna alles op het einde maar wat een ongekende faal vanWade
Valt sowieso best op dat er dit WK echt pauperpubliek zit. Boe gaan roepen bij een 180'er, royal sadnessquote:Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Lewis mag van mij winnen. Dat publiek daar
Zo kun je elke sport wel in het belachelijke trekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Wakker blijven voor twee kerels die met pijltjes gooien gaat me net even te ver
Inderdaad. Zo praat ik als ik mijn mond vol heb en dan wat zeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Hamilton tijdens dat interview gisteren. Ik geef Engels, maar damn, je moet echt goed luisteren wil je weten wat ie zegt. Prachtig al die accenten
Zoek dan voor de grap ook Chisnall maar eens opquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Hamilton tijdens dat interview gisteren. Ik geef Engels, maar damn, je moet echt goed luisteren wil je weten wat ie zegt. Prachtig al die accenten
http://www.rtl7darts.nl/v(...)jd-tegen-phil-taylorquote:Op maandag 2 januari 2012 13:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoek dan voor de grap ook Chisnall maar eens op
Dat maakt Lewis vrij weinig uitquote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik las net de uitslag en ik kon mijn ogen niet geloven. Als Wade een kans had om de titel te pakken, dan was het dit jaar wel. Wade heeft hard gefaald in de wedstrijd. Wel een briljante comeback van Lewis, maar ik vrees voor hem dat het publiek Hamilton gaat steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |