En....quote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste keer van't jaar:
KONTNEUKN!
What The Fuck....quote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste keer van't jaar:
KONTNEUKN!
Jij komt hier duidelijk nog niet langquote:
quote:
quote:
quote:
zwemmend?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is de elfstedentocht al aangekondigd?
quote:
Heerlijk met n biertje erbijquote:
Wat ongelooflijk slechtquote:
lampen ophangen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Not me, ik ga op m'n kamer aan de slag
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, opruimen en wegflikkeren wat ik niet meer nodig heb
dartsquote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen die de finale van het WK Darts gaan kijken zometeen?
Dakar is pas na dartsquote:
want?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, heb niet zo lang meer alleen hier
je hebt niet meer zo lang alleen, want straks woon je alleen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan woon ik alleen en wil ik het in orde hebben
1e dag, meteen een dode. begint goed daar.quote:
Whehe, ik bedoelde dat het niet lang meer duurt voor ik hier alleen zit, maar ik wil het dan wel allemaal in orde hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt niet meer zo lang alleen, want straks woon je alleen?
ik mis het ff volledig denk ik
met wie zit je er nu nog dan? (op kamers?)quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehe, ik bedoelde dat het niet lang meer duurt voor ik hier alleen zit, maar ik wil het dan wel allemaal in orde hebben
Met m'n ma... Gewoon huisquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met wie zit je er nu nog dan? (op kamers?)
Min of meerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en straks heb je een huis voor jezelf, je ma gaat op zichzelf?
maar jij hebt straks dus het hele huis voor jezelf?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Min of meer
Zij verhuist, ik blijf hiero
Yesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar jij hebt straks dus het hele huis voor jezelf?![]()
ga ik toch even heel brutaal vragen waar je moeder dan heengaat en of jij dan de huur voor het hele huis moet betalen straks?quote:
Goede vraag welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ik toch even heel brutaal vragen waar je moeder dan heengaat en of jij dan de huur voor het hele huis moet betalen straks?
Yes, moet alles betalen.. Zij gaat naar een ouderenwoningquote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ik toch even heel brutaal vragen waar je moeder dan heengaat en of jij dan de huur voor het hele huis moet betalen straks?
wel tof, dat je je eigen huis krijgt straks (en kunt betalenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, moet alles betalen.. Zij gaat naar een ouderenwoning
Sommigen wordt t in de schoot geworpen en anderen krijgen t maar niet voor elkaarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon kaartje kopenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef Under_Score het volgende:
hoe werkt dat tegenwoordig met de trein als niet OV-bigbrotherkaart houder?
Zomaar je ma het huis uit trappenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Trein iig wel, bus weet ik zo niet..quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Under_Score het volgende:
papieren kaartjes bestaan nog wel? zowel in bus als trein?
ik wil naar groningen maar ga daar nooit meer met de auto heen. ( 45 min om het politiebureau gereden IVM een richtingswegen![]()
)
Als een baasch \m/quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zomaar je ma het huis uit trappen
teeuwen deed dat ook?quote:
Henquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef norich het volgende:
[..]
mr. T
over smaak valt niet te twisten enzo
Bodem van de zee.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel iets wat er op leek volgens mij
ohja, die ken ik nog wel inderdaadquote:
Goedkoper en ruimerquote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
maar David, waarom gaat je ma naar een ouderenwoning dan?
of ben ik dan te brutaal?
thanks for the tipquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
teeuwen is volgende week ofzo toch op tv?
Theequote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lig mooi languit Futurama te kiekn met een awesome mok thee bij de hand
ik wordt altijd misselijk als ik te horen krijg dat er gegourmet gaat wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gourmetten gedaan vanavond met vriendinnen. Ik ben nu misselijk
Als je het leest ook?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wordt altijd misselijk als ik te horen krijg dat er gegourmet gaat worden
wast wel lekker?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gourmetten gedaan vanavond met vriendinnen. Ik ben nu misselijk
Ja heerlijk.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wordt altijd misselijk als ik te horen krijg dat er gegourmet gaat worden
alleen als ik het zelf moetquote:
foutjequote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verder is gourmetten goddelijk
Dakar is veul mooierquote:
Gourmetten is gewoon bbq in het klein..quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alleen als ik het zelf moet
[..]
foutje
ik vind het maar niks.
barbecueën
Ik ookquote:
Kipfilet en stokbrood met kruidenboter en heel veel groentesquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gourmetten is gewoon bbq in het klein..
Als er maar genoeg vleesch is
Dan ben je ziekquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Redbaron het volgende:
Hmm waarom krijgt iedereen nu honger en ik niet?
Goed om te weten als we ooit eens gaan gourmetten met alle Tukkers hier, meer vleesch voor onsquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kipfilet en stokbrood met kruidenboter en heel veel groentes![]()
Biefstuk is niet te vreten en ander vlees eet ik niet. Behalve gehakt maar dat was er niet.
ja, en dat is ook het waardeloze er aanquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gourmetten is gewoon bbq in het klein..
Als er maar genoeg vleesch is
ik stem tegenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ben je ziek
[..]
Goed om te weten als we ooit eens gaan gourmetten met alle Tukkers hier, meer vleesch voor ons
You bastard fuck.quote:
jup.quote:
Darten ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup.
wat een stelletje hoeren daar bij rtl
ik wou dakar zien.quote:
Weltrustenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou dakar zien.
En aangezien ik morgen gewoon moet werken, ga ik nu pitten
Trusten.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou dakar zien.
En aangezien ik morgen gewoon moet werken, ga ik nu pitten
Bouncen in de club?quote:
Of jezelf gigantisch voor lul zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bouncen in de club?
Deden wij altijd als de bands klaar waren (en wij zat genoeg); met tig metalheads naar zo'n superfoute breezertent gaan en de show stelen
Dat is hetzelfde als je zat bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of jezelf gigantisch voor lul zetten.+ piposmiley
Hoeft niet persé.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je zat bent
True, true, maar soms wel... vooral als je in een andere stad bent, dan boeit het geen flikkerquote:
Gewoon doen man \m/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, true, maar soms wel... vooral als je in een andere stad bent, dan boeit het geen flikker
Oja, bazenverhaal was dat van jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon doen man \m/
Paar maten en ik begonnen een mosh bij Krezip, nog nooit zo gelachen
Moshen bij Krezip?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon doen man \m/
Paar maten en ik begonnen een mosh bij Krezip, nog nooit zo gelachen
Pricelessquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Dauwpop, je had die zangeres moeten zien kijken
Goed hoor en met u, Dragan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Hé Henrike! Hoe is het met u vandaag?
Eh met wie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Nog een miljoen te gaan en dan ben ik miljonair.Hoe is het met de BF?
Ach daar moet je niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar zijn andere (mannelijke) ToF'ers het niet mee eens!
[..]
Baron! Jongen!
Toch doe ik het onbewust.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef norich het volgende:
[..]
Ach daar moet je niet naar luisteren.
Praat me d'r niet vanquote:
Ik heb recht op een uitkering en t zit vrij ingewikkeld in elkaar omdat mn ma ook een uitkering heeft. en ik werk straks voor 2 maandjes. En er is een nieuwe regeling sinds begin deze maand. Ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat doe je daar dan ook mee.... vermijden als de pest die dwazen!
McClaren, deed het goed bij die ploegen na Twentequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ja: Co Adriaanse eruit en Steve McClaren terug
Tja, als ze het simpel maken kan 90% van die ambtenaren zelf naar het UWV...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb recht op een uitkering en t zit vrij ingewikkeld in elkaar omdat mn ma ook een uitkering heeft. en ik werk straks voor 2 maandjes. En er is een nieuwe regeling sinds begin deze maand. Ingewikkeld allemaal
Nou, fingers crossed weer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag trouwens weer bij een neuroloog geweest, vroeg me het hemd van m'n lijf, deed allerlei testjes, schreef vanalles op en heeft geregeld dat ik vrijdag a.s. een EEG kan laten maken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja, als ze het simpel maken kan 90% van die ambtenaren zelf naar het UWV...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha check dit!
http://www.vkmag.com/maga(...)eltje_lucky_rijssen/
Whehehequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha check dit!
Whehehequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha check dit!
okequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet hoe jij ziet dat ze het lekker vind, maar wss heeft ze gewoon spijt dat ze niet een of ander Rijssens steegje in zijn gedoken ipv zo in een stille hoek van de zaak.
Dus maak je er maar verkrachting van, dan ben je zielig en is die vent de klootzak
Is een copy/paste van die sitequote:
Hm, er staat anders wel bijna exact hetzelfde tussen de reacties daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef GimmeGore het volgende:
eeehm nee? Ik heb die foto gezien, maar ik kan me best voorstellen dat vooral dat meisje/die vrouw op de foto nu ontzettende spijt heeft omdat ze betrapt is. Nu is ze natuurlijk de hoer van Rijssen.
Dus dan hadden ze toch beter een steegje in kunnen duiken waar de kans om betrapt te worden veel kleiner is, dan wanneer je in een lege hoek van een zaal gaat staan ketsen.
Zou echt niet de eerste keer zijn dat iemand verzint verkracht te zijn vanwege spijt
De hoer uit Rijssen bestaat al. Was toen zelfs een website van. Vol in beeld ook, op een website gezet. Later iemand uitgeprint en door heel van rhijn college gehangen. Dat was wel vrij lomp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef GimmeGore het volgende:
eeehm nee? Ik heb die foto gezien, maar ik kan me best voorstellen dat vooral dat meisje/die vrouw op de foto nu ontzettende spijt heeft omdat ze betrapt is. Nu is ze natuurlijk de hoer van Rijssen.
Dus dan hadden ze toch beter een steegje in kunnen duiken waar de kans om betrapt te worden veel kleiner is, dan wanneer je in een lege hoek van een zaal gaat staan ketsen.
Zou echt niet de eerste keer zijn dat iemand verzint verkracht te zijn vanwege spijt
Is ook alleen een foto (toch?)quote:
Ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Checking in![]()
Mensen hier die van lezen houden?
Geen idee. Als ik de link aanklik krijg ik deze melding:quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Checking in![]()
Joah!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Checking in![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kijk aan! Kennen jullie boeken van Murakami?
Nee.quote:De jacht op het verloren schaap (1990) (Japanse editie: 1982)
Hard-boiled wonderland en het einde van de wereld (1994) (Japanse editie: 1985)
Ten zuiden van de grens (2001) (Japanse editie: 1992)
De opwindvogelkronieken (2003) (Japanse editie: 1994)
Spoetnikliefde (2004) (Japanse editie: 1999)
De olifant verdwijnt (2005) (Japanse editie: 1993)
After Dark (2006) (Japanse editie: 2004)
Kafka op het strand (2006) (Japanse editie: 2003)
Norwegian wood (2007) (Japanse editie: 1987)
Na de aardbeving (2008) (Japans editie: 2000)
Dans dans dans (2008) (Japanse editie: 1988)
Waarover ik praat als ik over hardlopen praat (2009) (Japanse editie: 2007)
Blinde wilg, slapende vrouw (2009) (bestaat uit verhalen die niet zijn gebundeld in Japan, maar in Amerika, er is geen Japanse editie, wel zijn de verhalen uit het Japans vertaald.)
1q84 boek een en twee (2010) (Japanse editie: 2009)
1q84 boek drie (2011) (Japanse editie: 2010)
Nee. Ik prefereer thrillers van John Grishamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kijk aan! Kennen jullie boeken van Murakami?
Daar heb ik een boek van. Ik kwam niet verder dan de 3e pagina. Voordat ik ga googlen (boek ligt in de schuur namelijk) ...het ging over complotten en de regering als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik prefereer thrillers van John Grisham
jazeker, als ik er tijd voor heb tenminstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Checking in![]()
waarom is het nooit de eenzame huismanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef Under_Score het volgende:
Dr bernard en de eenzame huisvrouw.
'Hij keek diep in haar ogen en voelde pure liefde die hem deed overstromen van gelukzaligheid'.quote:
Who gives a shit, anyway?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef norich het volgende:
[..]
waarom is het nooit de eenzame huisman
stereotypen enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef norich het volgende:
[..]
waarom is het nooit de eenzame huisman
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Hij keek diep in haar ogen en voelde pure liefde die hem deed overstromen van gelukzaligheid'.![]()
![]()
Ooit eens, bij gebrek aan beter leesvoer, twee romans gelezen tot ik ervan ging kotsen en daarna nooit weer. Wat een gekwijl.
of een vrouwelijke dokter..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Under_Score het volgende:
dr frank en johan de eenzame tuinman?
'Hij neukte haar zo hard dat haar kut operatief gereconstrueerd moest worden'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
'Hij keek diep in haar ogen en voelde pure liefde die hem deed overstromen van gelukzaligheid'.![]()
![]()
Ooit eens, bij gebrek aan beter leesvoer, twee romans gelezen tot ik ervan ging kotsen en daarna nooit weer. Wat een gekwijl.
Het liefst met tot in de details beschreven verminkingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
'Hij neukte haar zo hard dat haar kut operatief gereconstrueerd moest worden'
leest veel fijner weg
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het liefst met tot in de details beschreven verminkingen.
Ze wordt gewoon een beetje aangeduwd, so what?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha check dit!
gues he got....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef haakon het volgende:
Hahaha check dit!
Pas nog gelezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Redbaron het volgende:
En toch had je wel betere boeken..
Engelandvaarders, Geheim verzet, pietje bell, snelle jelle enz enz
Haha je hoeft niet zoeken, maar veel van zijn boeken gaan over complotten, rechtzaken, regeringen enzovoort.. Je moet er wel van houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar heb ik een boek van. Ik kwam niet verder dan de 3e pagina. Voordat ik ga googlen (boek ligt in de schuur namelijk) ...het ging over complotten en de regering als ik me goed herinner.
Nja bij jou kun je alles verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef norich het volgende:
[..]
wat denk je zelf
dat vond ik vroeger leuk
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nja bij jou kun je alles verwachten natuurlijk
Oja, dat zouden we doen he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we poolen?
met Kim, had je het over![]()
die schijnt leuk te zijn, wat moet ik daarvan verwachten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef norich het volgende:
[..]
ik ben nog steeds ''de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween'' aan het lezen
Op google kwam ik zoveel bekende kaften en titels tegen (quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha je hoeft niet zoeken, maar veel van zijn boeken gaan over complotten, rechtzaken, regeringen enzovoort.. Je moet er wel van houden.
ik vind 'm tof.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die schijnt leuk te zijn, wat moet ik daarvan verwachten?
ahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef norich het volgende:
[..]
ik vind 'm tof.leest makkelijk weg en is ook grappig vind ik dan
doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ahamischien haal ik hem ook op, lijkt me wel een geinig boek en ik kan wel wat minder zwaar materiaal gebruiken
Vast wel een keer in een weekend.. Komende tijd druk met huis enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, dat zouden we doen he.was het al helemaal vergeten.
Zeg jij maar wanneer je kan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Beginnnen jullie hier een leesclubje ofzo?
quote:
ik begin een sexclub. doe je mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Beginnnen jullie hier een leesclubje ofzo?
Wouterquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik begin een sexclub. doe je mee?
Jij hebt daar een club voor nodig?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
polygamie FTWquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt daar een club voor nodig?
valt tegenquote:
Porno for everyonequote:
Heujquote:
was er hier op fok! geen befclub?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Befclub?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was er hier op fok! geen befclub?
Het zou me niks verbazen... We hebben ook de KPD...quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Pjotr.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vond eerder boeken over de 2e wereldoorlog wel interessant. holland onder het hakenkruis, oorlogswinter, pjotr, de vos van de biesbosch e.d.
maar ik heb ook veel snelle jelle, bijna alles van de kameleon (van toen, weet niet of ze nog steeds geschreven worden), dik trom alle 6 en pietje bell alle 6 gelezen.
kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Under_Score het volgende:
eens een tetten man, immer een tettenman!
Daar is ie weer! Het Ikea promotieteam...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Plannen vandaag mensen? Ik ga zometeen naar het werk weer. Vakantie van de uni, dus mag ik de hele week gaan werken :p Jeuj!!!
Sta in het winkeltje achter na de kassa's als jullie me zoeken :p
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar is ie weer! Het Ikea promotieteam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |