Idd. Met een blaag van 2 door Noorwegen gaan leuren. Koos Konijn wil ze.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef De-Boswachter het volgende:
Centerparks.
Geen gezeik met jengelde kids die niet meer willen, genoeg vreetschuren op het park en het direct beschikbaar hebben van een warm bed en dito plee.
Beter kun je het niet hebben.
Natuurrampen?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij zaten op camping Le Peche Charmant (www.lepeche.com). Leuke natuurrampen, veel dieren, mogelijkheid om een (meerdaagse) wandeltocht met ezel te maken en veel moois inde omgeving.
Ik en autocorrect is eigenlijk geen match, maar ik ben te lui om het uit te zettenquote:
Weet niet of de zee zo handig is.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef rocketbear het volgende:
Misschien de kant van Engeland, Ierland en Schotland op!
Eilandhoppen bij de spaanse eilanden
Cruisvaart in europa langs bv spanje, italie?
Dat is Zuid Spanjequote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef Reilain het volgende:
Klinkt ook mooi haha... Ken het niet!
Gaan we opzoeken!
Ik ben er met mijn ex en zijn twee kinderen (4 en 7) geweest en we hebben het er allemaal heel erg naar ons zin gehadquote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Reilain het volgende:
Ga ik opzoeken...
Altijd welkom namen/plaatsen/steden... Heb ik wat concreets om te zoeken
Een cruise schip is wel een heel ander verhaal he. Ik word al zeeziek op een waterfiets, maar op een cruise schip niks geen last.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Weet niet of de zee zo handig is.
Als wij kleine kids (geen eigen product; die zouden er natuurlijk wel tegen kunnen)meenemen op de zeilboot, wordt er door die blagen soms bijna volwassen gekotst terwijl we Den Helder nog kunnen zien.
Stenaline is ook niet bepaald een cruise te noemen. Zo´n echte bedoel ik, daar heb je geen last van zeeziekte. En doet ook leuke plaatsen aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Reilain het volgende:
Ik zit idd nog naar de stenaline te kijken..
Zelf toen ik een jaar of 8 was daarmee naar zweden geweest...
Helaas stormDus wel zeeziek.. net als broer en m'n moeder ghehe..
(vader heeft bij de marine gezeten.. nergens last van)
Een extra middag dutje laten doen zodat ze ´s avonds langer mee kan? Deed ik vroeger ook toen mijn dochter klein was. Liet ik haar van 3 tot 6 slapen ipv het gebruikelijke slaapje om 1 uur.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Reilain het volgende:
Afgelopen weekend naar de vakantiebeurs geweest..
daar nog wat verassende ideeën opgedaan...
Krijgen van de week een offerte binnen voor een reis door Israël.
En we gaan nog een paar dingen uitzoeken... Treireis door Schotland... Met een bepaalde organisatie naar Italie en idd toch een cruise.. (vaste kamer, maar toch veel afwisseling)...
Iemand ervaring met kinderen op een cruiseschip?
Half 8 ligt ze op haar bedje.. en dan? Beetje jammer om de hele avond stil in zo'n kleine kamer te zitten ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |