Dat is dus echt compleet langs mij heen gegaan. Evenals nog wat bands/artiesten. Heb een periode gehad waarin ik de radio nooit aan had, alleen maar muziek van LP's & CD's draaide.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Trouwens de Backstreetboys, dat was nog best ok (om op te dansen enzo)
Gelukkig welquote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Gelukkig is alles van voor 'jouw tijd' netjes bewaard gebleven.
En datzelfde geldt overigens voor alles van voor 'mijn tijd' gelukkig. Ben erg dol op CCR, Dusty Springfield, de Hollies en de Kinks bijvoorbeeld.
Maar ook enorm genoten van de muziek in mijn (vroegere en latere) jeugd.
538 is ook de grootste bagger die er is. Vroeger hadden we het alleen opstaan voor de Top40 (nog met Erik de Zwart), dat was wel grappig. Tegenwoordig vaak Radio1, heel heel heeeeeel soms Radio 2. In de nacht heb ik ook wel eens EftelingRadio opstaan (ja, bestaat echt!) want dan draaien ze filmmuziek, dat is wel iets wat ik mooi vindquote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog steeds een afkeer van 538. Ook op 2unlimited kun je leuk dansen, maar thuis zou ik het nooit aanzetten.
Cassettedecks waren geniaal!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, moet dit?
Ik haalde vroeger altijd de papieren versie van de Top40 bij V&D en dan maar op tijd klaar zitten met mijn cassetterecorder
Jaaaaa die haalde ik ook, bij de lokale platenboer.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, moet dit?
Ik haalde vroeger altijd de papieren versie van de Top40 bij V&D en dan maar op tijd klaar zitten met mijn cassetterecorder
Ook op Radio 2 gaat het gewone leven weer aanvangen, ja.quote:
De reclames voor Limboland, Dru en Omo zullen gewoon doorgaanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook op Radio 2 gaat het gewone leven weer aanvangen, ja.
Hoe was het ook alweer? Maandag AVRO, dinsdag de VARA, woensdag de EO (met onder meer de Muzikale Fruitmand) en de VPRO, donderdag de TROS en vrijdag Veronica.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Eska het volgende:
Ik mis regelmatig toch wel 'de radio' van van vroeger, uit de tijd van de verzuiling zeg maar. Dan wist ik gewoon zeker op welke dagen/uren ik op Hilversum 3 de muziek kon horen die ik graag wilde horen.
Het meest verschrikkelijke gaat inderdaad gewoon door.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De reclames voor Limboland, Dru en Omo zullen gewoon doorgaan
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maakte altijd huiswerk bij de Avondspits en Het stenen tijdperk was ook favoriet, daar heb ik de Beatles leren waarderen. En dan op vrijdagavond Curry en Van Inkel. En later belde ik nog wel eens overdag met Wessel van Diepen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh daar moet ik maar eens gaan kijken dan.
En idd die special met platen achterstevoren draaien: I buried Paul........ Man, ik vond het echt eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |