Haha, lag anders er ook wel inquote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's een ander (slaap)ritme ineens weer, hè.
Haha, hier was m'n zus om bezoek met haar drie kinderen. Heb niet veel van de subtop meegemaakt. Eerst tot in de middag geslapen, uurtje meegepikt en vervolgens snel gedoucht en aangekleed. Was toen al 15 uurquote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig FritsFlits. Ik heb de grootste deel ook horizontaal meegemaakt, maar dan op de bank. Met af en toe een dansje
Ondanks dat ik best wel wat moe/duf/brakjes ben, heb ik nog helemaal geen zin om het bed in te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, lag anders er ook wel inMaar dan ging het 's nachts nog door. Ik denk dat de meesten na 0.00 uur ook wel weg zijn hier..
Succes met het ritme en (al vast?) welterusten.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook maar eens slapen, weer een beetje in het ritme komen.
Vanaf morgen de gemiste albums van afgelopen jaar maar eens gaan luisteren.....
Ik ga vannacht slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
D. gaat vast vannacht weer dronken posten
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook maar eens slapen, weer een beetje in het ritme komen.
Vanaf morgen de gemiste albums van afgelopen jaar maar eens gaan luisteren.....
Ja, alleen verloor ik ook op het einde een beetje de sfeer. Nu wordt de aankomende editie sowieso persoonlijk anders voor me vanwege mijn examenjaar, maar ik weet niet of ik bij editie 2012 ook nog zo fanatiek op oudejaarsdag ga luisteren. Als het kan op de achtergrond misschien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De clichenummers ken je op een gegeven moment wel, daar is de verrassing wel af. Juist die andere pareltjes zijn leuk om weer te horen-ontdekken. En dan de rest afzeiken is ook leuk
De nummers van Ilse vind ik voor 99% zouteloos, dus ik ga met je meequote:
Oh, wat grappig!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij godsdienstles op de middelbare school stond het in ons lesboekje
Ik heb ook vanaf het eerste moment genoten, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Bij het begin van de Top2000 - 2011 had ik trouwens, in tegenstelling tot editie 2010, er al gelijk zin in. Leuk weekje tegemoet met goede muziek en tegelijkertijd gezellig met familie kerst vieren en hier kletsen. De eerste 1600 nummers heb ik het echt leuk gehad. Op oudejaarsdag merkte ik een beetje dat de verrassing van de voorgaande nummers er wel af was en de rest wel beetje kende in de volgorde. Gevoel van enthousiasme werd toen ook minder.
Hebben meer mensen dat zo ervaren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |