Met zijn krullenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel, Zn hoofd en zn big smile.
Hij kan zo bij het circus
Deed ie inderdaad goed ja, leuk programma.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat een succes was Tour du Jour vorig jaar
Ik zou ook blij zijn als ik betaald darten mag kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat haar gaat ook steeds gekker zittenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou ie hiervoor betaald worden?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik betaald darten mag kijken.
Moet van de styliste.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat haar gaat ook steeds gekker zitten
Reservequote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
keeper van ADO Den Haag, als ik het goed heb onthouden.
2e keeper ADOquote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Reservekeeper zelfs, een echte celebrity dus. Robert Zwinkels.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij krijgt het kaartje misschien van een speler ofzo, maar hij krijgt er niet voor betaald hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik betaald darten mag kijken.
Hansie zou dit ook kunnen..helaas zit ie bij SBSquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten Genee dat gewoon laten presenteren. Die kan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |