Waarom dat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:22 schreef BlackLining het volgende:
Zojuist 34 euro moeten betalen om gratis te mogen reizen
Boetes want niet uitchecken want kapotte kastjesquote:
Nee, dan zitten er piepkleine scheurtjes in jouw kaart, waardoor sommige kastjes en scanapparaten van conductoren jouw kaart niet kunnen lezen. Ik had hetzelfde en moest toen een nieuwe kaart laten maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Boetes want niet uitchecken want kapotte kastjes
Mij een zorg waar het aan ligt. Het systeem deugt niet. Het faalt. Het is mislukt en het gammelt langs alle kanten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Nee, dan zitten er piepkleine scheurtjes in jouw kaart, waardoor sommige kastjes en scanapparaten van conductoren jouw kaart niet kunnen lezen. Ik had hetzelfde en moest toen een nieuwe kaart laten maken.
Studenten ook blijkbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Alleen paupers en joden gaan met het OV
En wat denk je dat het elke keer schuift als iemand vergeet uit te checken. Of uberhaupt niet kan uitchecken vanwege falende apparatuur.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
iedere gratis reizende student 10 euro borg verplichten, is - bij 600.000 studenten - minstens 6 miljoen euro waar ze vrolijk rente van kunnen vangen, en bijgeschreven als kapitaal...
Dat kan je anders gewoon terugvragen. Wat wel makkelijker zou moeten kunnen trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En wat denk je dat het elke keer schuift als iemand vergeet uit te checken. Of uberhaupt niet kan uitchecken vanwege falende apparatuur.
Elke keer 6 euro. Schandalig.
In die tijd dat ik bezig ben met dat terug vragen kan ik beter gewoon gaan werken. Dan beur ik netto veel meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan je anders gewoon terugvragen. Wat wel makkelijker zou moeten kunnen trouwens.
Helaas kan dat maar tot december. Dan moet je er alsnog aan geloven. Eerst naar een C1000 die toevallig over een oplaadpunt beschikt, en een borg van 10 euro betalen. Iedere keer als je wilt reizen moet je kijken of er niet teveel geld af is geschreven. Even vergeten uit te loggen: big problem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:45 schreef Dastan het volgende:
Gewoon papieren kaartje kopen met veertig procent korting. Opgelost.
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef Friesz het volgende:
[..]
Helaas kan dat maar tot december. Dan moet je er alsnog aan geloven. Eerst naar een C1000 die toevallig over een oplaadpunt beschikt, en een borg van 10 euro betalen. Iedere keer als je wilt reizen moet je kijken of er niet teveel geld af is geschreven. Even vergeten uit te loggen: big problem.
Het systeem hoeft niet te falen. De technologie is voor 90% goed. Het enige negatieve punt is de gevoeligheid van de apparatuur. Zo gaan die OV-kaarten erg snel stuk door kleine scheurtjes.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mij een zorg waar het aan ligt. Het systeem deugt niet. Het faalt. Het is mislukt en het gammelt langs alle kanten.
Ik ben helemaal niet tegen innovatie, juist niet, maar deze als prestige project vermomde farce moeten we in een diepe put donderen, vergeten, nonchalant de andere kant op kijken en de oude kaarten weer invoeren tot we wel met een fatsoenlijk alternatief kunnen komen.
Begin stadium ? De OV chipkaart is inmiddels al 5 jaar in gebruik. Dat er nog gebieden zijn waar het ding niet werkt en dat er nog steeds "kinderziektes" inzitten is schandalig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef Geerd het volgende:
Maja dat is denk ik nu nog niet van toepassing omdat het nog begin stadium is.
Ja ok algemeen, maja dan snap ik weer niet als het zo slecht is dat er meer dan een miljoen mensen een persoonlijke ov kaart hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Begin stadium ? De OV chipkaart is inmiddels al 5 jaar in gebruik. Dat er nog gebieden zijn waar het ding niet werkt en dat er nog steeds "kinderziektes" inzitten is schandalig.
Bij controle ben je dan alsnog de lul dus daar schiet je niet veel mee op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik heb het nieuwe zwartrijden al paar keer gezien. Bij binnenkomst in de bus voor de ogen van de chauffeur inchecken. Daarna doorlopen naar het einde van de bus. En vervolgens weer uitchecken.
Hebben ze controle ploegen in bussen dan? Van trams etc wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Bij controle ben je dan alsnog de lul dus daar schiet je niet veel mee op.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hebben ze controle ploegen in bussen dan? Van trams etc wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |