quote:Iemand ophalen of uitzwaaien
Wilt u iemand ophalen of uitzwaaien op het perron? Dat kan natuurlijk. U heeft wel een
OV-chipkaart nodig met saldo erop en u moet inchecken en uitchecken binnen 20 minuten.
Inchecken en uitchecken binnen 20 minuten
Om iemand op te halen of uit te zwaaien op een station, moet u inchecken met uw OV-chipkaart. U betaalt dan het instaptarief. Checkt u binnen 20 minuten weer uit, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. U krijgt u het volledige instaptarief weer teruggeboekt op uw OV-chipkaart.
Bij NS is de periode langer. Daar worden geen kosten in rekening gebracht als u binnen 60 minuten weer uitcheckt.
Dat is voor drugsdealers.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
_____
Welke mongolen doen dt?!
[..]
Hahaha mijn god.. in- /uitchecken om iemand uit te zwaaien?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
_____
Welke mongolen doen dt?!
[..]
Dan ben je echt achterlijk als je daarvoor speciaal in of uit gaat checkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
_____
Welke mongolen doen dt?!
[..]
Ja dat verhaal hoor ik vaak en kom ik vaak tegen, niet alle treinen zijn NS, hey arrvia Connexxion Syntus etc hebben allen hun eigen incheckpaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:05 schreef Kamergezocht het volgende:
Vriend van me heeft een studentenreisproduct (dus gratis reizen), en dat incheck-apparaat werkte niet naar behoren. Gaf wel geluid en een groen lampje, maar was niet officieel ingecheckt.
Of meneer even ¤38 wil betalen voor het niet inchecken... Fuck off
Wat voor abbo heb je dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee even serieus, heb vandaag voor 17,40 gereisd.
Mijn saldo hoort automatisch verhoogd te worden met 20-, wanneer ik onder de 5-, kom.
Ik zie de hoogte van mijn saldo niet staan op de website, en ook is er niks van mijn rekening afgeschreven.
Ook zie ik niks staan van die kortingskaart die ik net voor 25-, gekocht heb.
Het werkt lekker allemaal
Zelf even wat info lezen etc zit er niet meer bij en dat is dan de toekomst van Ned hoe moeilijk kan het zijn, en dat wil dan student genoemd worden godverquote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef Eenskijken het volgende:
grappig dat we na bijna 100 reacties nog steeds neit weten hoe het nou echt zit met die 10 euro voor studentenkaarten.
goed gedaan NS informatiedienst![]()
kutns
Ik heb altijd mijn in-ears in als ik op 't station ben en lees nooit die kranten(echt non-nieuws is datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelf even wat info lezen etc zit er niet meer bij en dat is dan de toekomst van Ned hoe moeilijk kan het zijn, en dat wil dan student genoemd worden godver![]()
Werd al 3 weken omgeroepen en nog steeds, stond in alle gratis krantjes.
Maja zolang iedereen met doppen in blijft lopen en in zijn eigen bubbel blijft sja
En daarbij om geen gezeur met privacy te krijgen weet Ns de persoonlijke gegevens niet van alle studenten, die kaart is namelijk niet van Ns maar van Duo, wij hebben niks met die kaarten van te doen.
Dus spreek die der even lekker op aan dat je zelf te lui bent.
Geen, alleen automatisch updaten van het saldo ingesteld.quote:
edit 2: net de klantenservice gebeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ook heb ik nu al 3x voor ¤8,90-, getreind, maar er is nog niks van mijn rekening afgeschreven.
Hoe kan dit ?
Edit: zie nu wel transacties op de site van de OV-chipkaart, maar dus nog niks afgeschreven.
En hoe krijg ik die korting in godsnaam werkend?!
Dat ook altijd ja. Mensen negeren doodleuk die omroepberichten en dan gek opkijken en zeggen dat ze niet genoeg informatie gekregen hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelf even wat info lezen etc zit er niet meer bij en dat is dan de toekomst van Ned hoe moeilijk kan het zijn, en dat wil dan student genoemd worden godver![]()
Werd al 3 weken omgeroepen en nog steeds, stond in alle gratis krantjes.
Maja zolang iedereen met doppen in blijft lopen en in zijn eigen bubbel blijft sja
En daarbij om geen gezeur met privacy te krijgen weet Ns de persoonlijke gegevens niet van alle studenten, die kaart is namelijk niet van Ns maar van Duo, wij hebben niks met die kaarten van te doen.
Dus spreek die der even lekker op aan dat je zelf te lui bent.
Krijgen we weer allemaal KLB-topics over NS-spam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn in-ears in als ik op 't station ben en lees nooit die kranten(echt non-nieuws is dat), hoe moet ik nu weten wat te doen?
Als ze nou eens de moeite zouden nemen een fatsoenlijke brief te sturen
Heb ik. Gaat om het princiepe wat niet klopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees in het vervolg ook even de laatste comments voordat je onzin gaat zitten posten.
Dat kan niet eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb op mijn kaart een schuld op weten te bouwen van 24 euro vanwege niet uitchecken in verband met falende kut kastjes in de bus.
Wat een vreselijk kut systeem is het toch ookDe zaadkruiper die dat bedacht heeft moeten ze kapot schieten en in een diepe put flikkeren.
Dat zeg ik dus ivm privacy heeft ns die geen gegevens niet ohwja die kaarten zijn natuurlijk niet van duo zoals ik eerder zei maar van Translink natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn in-ears in als ik op 't station ben en lees nooit die kranten(echt non-nieuws is dat), hoe moet ik nu weten wat te doen?
Als ze nou eens de moeite zouden nemen een fatsoenlijke brief te sturen
Dat dacht ik dus ook ja. Schijnbaar zit het toch anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan niet eens![]()
Als je op saldo reist kan je niet inchecken met een saldo lager dan 0, als je gratis reist gaat die borg er niet vanaf.
ze hadden best even een brief of email mogen sturen naar alle studenten..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat ook altijd ja. Mensen negeren doodleuk die omroepberichten en dan gek opkijken en zeggen dat ze niet genoeg informatie gekregen hebben.
[..]
Krijgen we weer allemaal KLB-topics over NS-spam.![]()
Prima, maar dan wil ik ook borg van de NS. Krijg ik 10 euro van ze als ik instap, en als ik onderweg mijn NS-bingo kaart vol weet te krijgen mag ik het houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze willen weten wanneer waarheen je reist enzo. Voor de statistieken. Dus daarom in- en uitchecken. Die 10 euro is voor borg waarschijnlijk, en voor onverhoopt iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |