quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Joey is vandaag ontvrouwdZe heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht alwaar ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg
[ afbeelding ]
Echter hebben we haar in de bench gestopt maar daar is ze het niet mee eens en miauwt en klimt alsof er niks gebeurd isMevrouw is weer helemaal wakker. Wat nu? Ze heeft namelijk geen kap (onderhuids gehecht) maar mag dus eigenlijk niet springen en doen.. een week 24 uur per dag in de bench vind ik ook zielig
Mag ze helemaal niet springen? Dat advies heb ik van de DA nooit meegekregen. En ook hier pogingen gedaan om opvangpoezen rust te geven in een kooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Joey is vandaag ontvrouwdZe heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht waarna ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg
[ afbeelding ]
Echter hebben we haar in de bench gestopt maar daar is ze het niet mee eens en miauwt en klimt alsof er niks gebeurd isMevrouw is weer helemaal wakker. Wat nu? Ze heeft namelijk geen kap (onderhuids gehecht) maar mag dus eigenlijk niet springen en doen.. een week 24 uur per dag in de bench vind ik ook zielig
Onze Lennart moest ook een tijdje in de bench door een ontsteking in de knie. Overdag en 's nacts gewoon in de bench en 's avonds al we thuis waren mocht ie even eruit. Wel goed in de gaten houden. Gelukkig is ie niet zo rennerig en zit ie graag op schoot.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Joey is vandaag ontvrouwdZe heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht waarna ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg
[ afbeelding ]
Vertel dat maar aan de kat! Stomme beesten geloven je nooit als je zegt dat het voor hun eigen bestwil isquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk maar zo, tis voor haar eigen bestwil. Daarna kan ze er weer volop tegenaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |