abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107191359
Mijn kat had ook epilepsie en je zag inderdaad meteen dat het een aanval was. Kwijlen, schokken, omvallen, plas laten lopen. De eerste keer schrok ik me rot. Gelukkig had hij er maar 1 en heel soms 2 per jaar en vond de dierenarts dat de kat pesten om daar dan zijn hele leven pillen voor te geven. Dus we hebben het zo gelaten en het is gelukkig, al die jaren nooit erger geworden (hij is er 18 mee geworden).
pi_107227104
De dierenarts dacht aan een vergiftiging van 1 van de planten waar ze altijd graag aan knabbelt. Dus het advies was om die allemaal weg te halen en dan moet er snel niks meer gebeuren volgens hem. Zo niet, dan gaan ze verder zoeken (CT scan maken enzo). Hart, longen en gebit was allemaal goed, ze weegt nu 2,6 kilo

Dus we zijn redelijk gerustgesteld. Er is in de tussentijd ook niks meer gebeurd..
pi_107227168
He gelukkig! Vooralsnog goede berichten dus. *O* En wat wordt het al een grote meid met haar 2,6 kilo. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107227742
*O* *O* Go captain eeneye *O* *O*
Je moet ook niet aan planten knabbelen
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:31:39 #30
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_107228609
Hopen dat het door het plantje bleek te komen ^O^
pi_107228856
Dat hoop ik ook!! We hebben de dierenarts ff gevraagd om haar nageltjes te knippen omdat we dat zelf niet kunnen (ze stribbelt en gilt alsof ze wordt vermoord :')) en ze heeft zijn hele hand en arm opengehaald :') Trut!

Nu ligt ze weer übercute op mijn schoot/arm te knorren O+

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 19:37:50 ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:39:11 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107228933
Dat is goed nieuws!
The love you take is equal to the love you make.
pi_107229481
Dat ik daar niet ben opgekomen want dit hebben we meegemaakt met een andere kat. Die bleek van de yuca (of hoe schrijf je dat) te knabbelen en die had inderdaad dezelfde verschijnselen.
pi_107249277
Ik heb wat zitten googlen op giftige planten en ik vind oa een hyacint? Die hebben we wel sinds 2 maanden in de kamer staan en ze knabbelt er ook af en toe aan! Ding ligt al in de prullenbak, oh hoop zo dat dat het is..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2012 10:12:30 ]
pi_107249542
Ik heb al mijn planten de deur uit gedaan toen de katten kwamen :')
  donderdag 26 januari 2012 @ 10:23:05 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107249590
Ik kon sowieso al slecht kamerplanten in leven houden, dus wij doen het met alleen bloemen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107249678
Wat is dat een lief poesje geworden! En dat na wat ze allemaal meegemaakt heeft. En toch heerlijk dat die andere kat haar zo heeft geaccepteerd.

En onze ficus wordt alleen gebruikt als krabpaal, daarom zit er alufolie om de stam :P
pi_107250877
Nog maar even een vredelievend filmpje, we zijn zulke dikke vriendjes met z'n allen O+

pi_107255495
Ik blijf dit topic volgen. Als je die foto ziet van dat kleine scharminkeltje wat jullie van de straat gehaald hebben en je ziet hoe ze nu geworden is, geweldig!
pi_107286333
Siep is een echte knuffelbips O+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_107761460
Joey is vandaag ontvrouwd :') Ze heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht waarna ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg O+

Echter hebben we haar in de bench gestopt maar daar is ze het niet mee eens en miauwt en klimt alsof er niks gebeurd is :') Mevrouw is weer helemaal wakker. Wat nu? Ze heeft namelijk geen kap (onderhuids gehecht) maar mag dus eigenlijk niet springen en doen.. een week 24 uur per dag in de bench vind ik ook zielig :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2012 19:30:15 ]
pi_107761531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Joey is vandaag ontvrouwd :') Ze heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht alwaar ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg O+

[ afbeelding ]

Echter hebben we haar in de bench gestopt maar daar is ze het niet mee eens en miauwt en klimt alsof er niks gebeurd is :') Mevrouw is weer helemaal wakker. Wat nu? Ze heeft namelijk geen kap (onderhuids gehecht) maar mag dus eigenlijk niet springen en doen.. een week 24 uur per dag in de bench vind ik ook zielig :{
*; , wat een schatje is het toch.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_107761894
En nog wat foto's van eerder O+

Het sneeuwt, wow dat ken ik niet! :?

woensdag 8 februari 2012 @ 19:45:26 #44
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_107762357
Wat is ze mooi, een echt dametje :Y
Ben blij dat ze het zo fijn heeft bij jullie!

Mijn dametje (Bubbels) wordt volgende maand geholpen, rent en tiert en stuitert op dit moment door het huis heen :D O+
pi_107764793
quote:
Joey is vandaag ontvrouwd :') Ze heeft sinds we de planten weg hebben gehaald geen gekke aanvallen meer gehad dus bijna 100% zeker dat dat het was. Vanochtend hebben we ze weggebracht waarna ik vanmiddag een slaperig 1 oogje weer terug kreeg O+

[ afbeelding ]

Mag ze helemaal niet springen? Dat advies heb ik van de DA nooit meegekregen. En ook hier pogingen gedaan om opvangpoezen rust te geven in een kooi. :') Ze breken de tent af. _O-
Dus tegenwoordig laat ik ze lekker rondlopen, ze voelen zlef wel wat ze wel en niet kunnen en dat is altijd goed gegaan.
Nu maakt mijn DA ook maar hele kleine sneetjes en hecht onderhuids. De dag erna zijn de poezen weer hun oude zelfje.

Wat heb je toch een heerlijk koppel zo samen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107764796
Wat is ze mooi aan het worden zeg, echt zo fijn om dit succesverhaal te blijven volgen! Succes met de hechtingen, het blijft lastig uitleggen aan een kat dat ze niet mogen springen en doen. Ze doen het toch wel :')
I had a signature once. It was awful.
pi_107764833
Fijn dat ze geen aanvallen meer heeft gehad trouwens! ^O^
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2012 @ 20:47:26 #48
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107766845
Die middelste foto van Joey en Siep samen is echt prachtig. Echt zo eentje om in te kaderen. O+ Ben blij dat ze geen epilepsie heeft. ^O^
Are you fokking to me?
pi_107769142
quote:

[ afbeelding ]

Onze Lennart moest ook een tijdje in de bench door een ontsteking in de knie. Overdag en 's nacts gewoon in de bench en 's avonds al we thuis waren mocht ie even eruit. Wel goed in de gaten houden. Gelukkig is ie niet zo rennerig en zit ie graag op schoot.
Denk maar zo, tis voor haar eigen bestwil. Daarna kan ze er weer volop tegenaan :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_107781093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Denk maar zo, tis voor haar eigen bestwil. Daarna kan ze er weer volop tegenaan :)
Vertel dat maar aan de kat! Stomme beesten geloven je nooit als je zegt dat het voor hun eigen bestwil is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')