en enige sporten zijn voetbal en fitnes met voetbal is verboden en met fitness heb je overal 100 klokken en bankdrukken met horloge om gaat btje lastigquote:
quote:
gotta go gotta goquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
fuck horloges, tijd is een illusie.
Bij een fatsoenlijk horloge heb je geen synchronisatie nodig. Daarbij, elke keer je telefoon uit je zak moeten halen om te kijken hoe laat het isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:35 schreef Draganta het volgende:
Horloges![]()
Doe mij maar een telefoon die de tijd automatich via internet synchroniseert, en de tijd direct op de screensaver laat zien.
Toppunt van luiheid dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijk horloge heb je geen synchronisatie nodig. Daarbij, elke keer je telefoon uit je zak moeten halen om te kijken hoe laat het is.
Tevens is een horloge een koningsaccessoire
Dat zijn kleren ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef Draganta het volgende:
[..]
Toppunt van luiheid dus
Horloges zijn opschepartikelen uit de steentijd. Kijk mij geld hebben
Als horloges al opschepartikelen zijn, wat is een dure smartphone danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef Draganta het volgende:
[..]
Toppunt van luiheid dus
Mensen die iets te compenseren hebben, namelijk het gebrek aan een horloge.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Als horloges al opschepartikelen zijn, wat is een dure smartphone dan?
Jij loopt zeker ook in oude lompen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef Draganta het volgende:
[..]
Toppunt van luiheid dus
Zo vaak kijk je ook niet op je telefoon om de tijd te zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijk horloge heb je geen synchronisatie nodig. Daarbij, elke keer je telefoon uit je zak moeten halen om te kijken hoe laat het is.
Tevens is een horloge een koningsaccessoire
Wat heeft een Suzuki Alto nou met horloges te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die alto van hier niet mattie
Een horloge is sowieso makkelijker om de tijd even op te zien. En nogmaals, een horloge is meer dan alleen een apparaat om de tijd op te zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo vaak kijk je ook niet op je telefoon om de tijd te zien.
Tevens bel je er ook wel eens mee, dan kijk je ook even hoe laat het is.
ik heb bbtorch en 3 horloges haterse gonna hatequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Als horloges al opschepartikelen zijn, wat is een dure smartphone dan?
Dat dus. Alsof er iets mis is met opscheppen. Alleen mensen die niks om over op te scheppen hebben vinden dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb bbtorch en 3 horloges haterse gonna hate
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |