Gelijk breaken op love in de 3e set. Nu maar eens die break vasthouden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:40 schreef franklop het volgende:
Kan wel merken dat hij bewust wat wedstrijdritme opdoet
Sliceling kan verschrikkelijk goed tennissen als die service loopt, maar als die niet loopt, dan is het vaak direct ook een drama.quote:
Ik voorzie een break op lovequote:
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Norrage het volgende:
Thiemo....Hij verliest de 3e ronde kwalies toch sowieso, en als ie er al doorheen komt is ie in de eerste ronde toch al opgebrand
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:25 schreef franklop het volgende:
De Bakker trouwens verrasseend tegen Peter Gojowczyk , die Zelmja met duidelijke cijfers uitschakelde
Als Gojowczyk het op zijn heupen heeft, doet hij de raarste dingen. In twee potjes hier ook nog maar 7 games verloren. Bizar. En het vreemde is, hij heeft niet echt een goede service en verder een vrij houterige techniek en toch wint ie zijn potjes tot nu toe heel makkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelmja deed het in de ATP laatste weken nog goed...geloof ik...Maar nu zie ik wel meer kansen voor Thiemo want die onbekendere spelers kunnen meestal de goede potten niet aan elkaar rijgen
Maar ook Gojowczykdinges is een goede speler, ook wel aardige challenger overwinningen vorig jaar zover ik het goed onthouden heb...
Tot nu toe geen 1 challenger gewonnen, 1 finale verlorenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ook Gojowczykdinges is een goede speler, ook wel aardige challenger overwinningen vorig jaar zover ik het goed onthouden heb...
Waarbij die verloren finale dus Manerbio was waar hij uit de kwalies de finale haalde en dus Thiemo versloeg in de 2e rondequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot nu toe geen 1 challenger gewonnen, 1 finale verloren
ook set drie bij Delic-Mertensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef TheArt het volgende:
Bibi wordt denk ik verschoven naar morgen en anders wordt het weer een hele late avondpartij, net als gisteren. Partij voor haar tussen Broady en Riske gaat naar de 3e set.
Kiki wacht op Delic-Mertens, waarbij de Belg met 6-3, 6-5 leidt.
Oeh Laura Robson in het vooruitzicht voor Kiki....hmmmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:44 schreef franklop het volgende:
Schema morgen;
2e partij showcourt 3; Kiki Bertens(NED) or Olga Savchuk(UKR) vs. Laura Robson(GBR)[14]
3e partij baan 6; Irina Khromacheva(RUS) or Bibiane Schoofs(NED) vs. Melinda Czink(HUN) or Nina Bratchikova(RUS)[16]
2e partij baan 7; Igor Sijsling(NED) vs. James Ward(GBR)[32]
1e partij baan 11; David Guez(FRA) vs. Jesse Huta Galung(NED)
2e partij baan 12 Peter Gojowczyk(GER) vs. Thiemo de Bakker(NED)
Eerst maar eens van Savchuk winnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh Laura Robson in het vooruitzicht voor Kiki....hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |