abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106528426
We want more, we want more!
pi_106528657
Hulde.
We hebben een deel 3 nodig.
En wie is de pyromaan?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zondag 22 januari 2012 @ 00:43:27 #53
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_107085268
Deel 3

"Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee, het is Spouwerranger!" klonk het ineens. Op het balkon, stond een man, in lichtpaars gekleed. "AAN DE KANT!" en Coban rende het balkon op, met een honkbal knuppel. "IK KNUPPEL JE HELEMAAL KAPOT!" schreeuwde ze. "Rustig, asjeblieft. Ik ben Spouwerranger, de vergeten powerranger. Ik heb meer informatie die jullie misschien uit dit krot kan krijgen." "Het is geen krot!" Zei Huppel. "Ik woon hier al 10 jaar en ik weet heus wel wat voor leuke huizen dit zijn." "Leuke huizen? Pfff. Mijn Duggs® worden vies." zeikte Coban. "Toen ik in de bosjes zat te kijken naar de lekkere kont van uw dochter", zei Spouwerranger tegen Naatje, "en het pand in de fik vloog, zag ik een paar mannen en een vrouw in een piratenschip auto wegrijden, richting de haven. Misschien moeten we daar heen gaan, om te kijken of ze daar zitten. Kunnen we ze te grazen nemen!". "Goed plan", zei Naatje, licht geirriteerd. "Maar waarom zat je naar de kont van m'n dochter te kijken?" "Maar hoe komen we naar de haven?" vroeg Naatje. "Ik heb al een idee, zei driepink."

"Daar, een piratenschip, hij gaat weg!" Maar het was al te laat. Het piratenschip vaarde al weg, de noordzee op. "We halen die boot nooit meer in. Laten we maar even bij de pier gaan kijken, waar die boot heen gaat." Op de pier stond een bordje, waarop stond:

Piratenschip
ID: ARG7CS
Richting: Parijs
Vertrek: 00:29

"Taxi, gaat u ook buitenlands?". "Mij spijten, Spaghettivreter Taxi & Co niet buitenlands doen." zei de taxichaffeur. "Maar hoe komen we nu naar parijs toe, pap?" vroeg Coban. "Geen idee...". "Ik heb wel een plan, pap." zei Driepink.

"De vlucht vertrekt over 10 minuten!"
"Naar de incheck balies!"
"Gaan zitten, snel!"

Daar zaten ze dan. Diepink, Coban en Naatje in het vliegtuig, naar Parijs, net optijd. "Hé pap, waar ken ik dat meisje van?" "Even een cola bestellen", zei Driepink, terwijl hij naar Dromenvangertje keek. "Maar we zijn er alweer bijna?!"
Eenmaal in de haven van Parijs aangekomen stonden Naatje en Coban naar het piratenschip te kijken. Maar er keek ook iemand terug. Een vriendelijke man, met een hertog jantje in z'n hand. "IK BEN JANPIRAAT! ARRGGGG! PIRAAT DER PIRATEN! PYROMAAN DER PYROMANEN! JULLIE ZULLEN ME NOOIT TE PAKKEN KRIJGEN!" "Eh, lieve schat..." "Wat is er AnkerBotsing?" "We zinken!", zei AnkerBotsing.

"Haha! Stelletje idioten, laten ze hun eigen schip zinken!" zei Naatje. "Nietwaar Driepink? ... Driepink? Waar is Driepink?"

"Alleen in ons vliegtuig... Ik doe hem wel af... Hihi, wat een grote...", fluisterde Dromenvangertje...

============================

Ik neem aan dat jullie het leuk vinden, maar zelf heb ik weinig tijd, en ook weinig inspiratie meer over. :') Dus ik weet niet zeker of er nog een deel 4 komt, sorry. :@
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_107085567
Hoe kan parijs een haven hebben?
  zondag 22 januari 2012 @ 00:55:02 #55
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_107085596
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:53 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe kan parijs een haven hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seine
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
  zondag 22 januari 2012 @ 01:17:50 #56
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_107086232
_O_ Briljant stukje weer :D
pi_107312208
Ik lees het nu pas :@. Briljant, dalando _O_
Who motivates the motivator?
pi_107317361
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik lees het nu pas :@. Briljant, dalando _O_
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 28 januari 2012 @ 08:42:38 #59
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_107321005
leuk!
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')