Oh zal even tegen m'n moeder zeggen dat ze verder moet spelenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Mirjam het volgende:
falen
dico, wil je niet meer tegen mij wordfeuden?
Ja, zij vind het leuker dan ik, ze steelt steeds m'n telefoon enzoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
oh, is je moeder het nog steeds? zij/je hebt geresigned midden in het sdpel![]()
bwehehe net wakker?quote:
En koude oliebollen als ontbijtquote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
spelletjes, drinken, vuurwerk kijken, kletsen
en op nieuwjaarsdag traditioneel de hele dag in bed liggen
die zijn opquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En koude oliebollen als ontbijt
Beebies maken?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
spelletjes, drinken, vuurwerk kijken, kletsen
en op nieuwjaarsdag traditioneel de hele dag in bed liggen
Ik heb het hele jaar nog niet gedouched!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef BGTes het volgende:
of de 'Oh hoi! Ik heb je vorig jaar voor het laatst gezien hahahahahah' grap
Ik vermoed dat dat zo gaat gebeuren jaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bestellen dan!
En niet teveel over praten, want dan wil ik ook.
Wat een goeden idee.quote:
Uh, jouw haar wordt droog onder de douche? Dat vind ik best bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wel. Het regende gister toen ik terugfietste en als mijn haar nat is wanneer ik ga slapen droogt het heel raar op. Dus toen toch maar even gedouched.
Nee? Dat zei ik ook niet toch? Ik zei dat het raar opgedroogd was tijdens het slapen, dus dat ik daarom vanochtend toch maar ging douchen. Al snap ik de verwarring, 'toen toch maar gedouched' klinkt een beetje alsof ik het gisteravond heb gedaan natuurlijk. Maar dat is veeeelsteveel moeite wanneer ik uit de stad kom, dan wil ik gewoon slapen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, jouw haar wordt droog onder de douche? Dat vind ik best bijzonder.
Oh, en hai allemaal! Een heel goed, gezellig, gelukkig, enz, enz, bla bla bla, 2012 voor jullie allemaal!!
Aaaw.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hier heb ik samson meegenomen naar buiten bij vuurwerk. In het begin vond ie het prima; tot het echt té veel aan het knallen was en hij bijna tussen mijn benen kroop. Heb hem toen naar binnen gebracht waarbij hij meteen in de bench ging liggenGing dus best goed eigenlijk
Ja, je gaat aan den gezonden maaltijden en veul afvallen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
geen vettigheid hier voorlopig! Wokkie ligt al klaar
Omnomnomnomnomnomnomquote:Op zondag 1 januari 2012 16:31 schreef BGTes het volgende:
* BGTes hoovert met haar muis over een NYPizza
Bwhehehequote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zat net een kwartier lang te grinniken om:
[ afbeelding ]
Wij zijn in het hotel geblevenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef PriemGirl het volgende:
Lin, waar zijn jullie nog geweest gisteren? Of toch thuis gebleven?
Goeien deal !quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij zijn in het hotel gebleven
Zitten op vijf hoog en we hadden keigoed uitzicht, dus we hebben na 12-en een uur buiten gestaan op het balkon met prosecco en peuken
Zeker goeden deal!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien deal !Zat je in Utrecht nu?
Omnomnomnomnom!!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef Diconnected het volgende:
Leuk Lin!
Mama had geen zin om te koken dus nu hebben we kip doner kebab schotels besteldomnomnomnom!
Mutsquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en we zijn vanmiddag voor jan lul naar Lelystad gereden... we wilden naar bataviastad, dus ik zo op de site kijken: 365 dagen per jaar open van 10 tot 6!!!!
Komen we daar aan: Dicht
Kijk ik net weer op de site bij 'openingstijden' (nee, daar had ik niet gekeken, 365 dagen van 10-6 lijkt me nogal duidelijk....), staat daar: Dicht op 1e kerstdag en op nieuwjaarsdag.
I mean, seriously. Zet dan 363 dagen boven aan je site!!! Kuthoeren.![]()
Toen konden we weer 50 minuten terug rijden
Jonge!! Tweede kerstdag is toch ook een feestdag, en pasen... en dan zijn ze blijkbaar wel openquote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mutstis vandaag een feestdag, dan zijn alle winkels dicht
![]()
Wel een goeien eerste faal in het nieuwe jaar
Ik weet het niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Shoarma, pizza, grieks, broodjes?
Maar dan moeten ze toch niet 365 dagen op de site zettenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
niet, want de appie to go van dwyn is wel open
maar shoppen op nieuwjaarsdag werkt meestal niet nee
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Pizza is altijd goed toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Heb nu nog niet zo'n trek, en dus ook niet echt ergens zin in. Maar moet wel rekening houden met hoe lang het duurt voordat het er is. En dan zal ik wel honger hebben.
Ja opt station enzo zijn wel dingen open idd, maar de eckte winkels nietquote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
truequote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze toch niet 365 dagen op de site zetten
Whaha precies.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pizza is altijd goed toch?![]()
Ja wij hebben nu nog geen honger maar aangezien onze bezorgturk altijd lange tijden heeft hebben we maar alvast besteld idd
Je faalt in falenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en we zijn vanmiddag voor jan lul naar Lelystad gereden... we wilden naar bataviastad, dus ik zo op de site kijken: 365 dagen per jaar open van 10 tot 6!!!!
Kijk ik net weer op de site bij 'openingstijden' (nee, daar had ik niet gekeken, 365 dagen van 10-6 lijkt me nogal duidelijk....), staat daar: Dicht op 1e kerstdag en op nieuwjaarsdag.
Gewoon op die bestelknop rammen, tis vakantiequote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whaha precies.
Ja ik ging pizza doen, maar toen ging ik mama bellen of zij het goed vond als ik eten ging bestellen (want zij betaalt) en toen zei ze "Ja maar je hebt pas nog pizza op toch? Dat is niet zo gezond, is er nog iets anders?". En eigenlijk heeft ze wel gelijk, dat zorgt er dan ook voor dat ik er minder zin in heb, en nu weet ik het niet meer.
Moeilijk doen, ik ben er goed in.
Goeden tipquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon op die bestelknop rammen, tis vakantie
Jij faalt ook in falenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik faal in wordfeud.
Heb te lang gewacht met nieuwe woorden geven en nu ben ik uit al mijn spellen gegooid
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Je kunt altijd nog op Schiphol Plaza winkelenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mutstis vandaag een feestdag, dan zijn alle winkels dicht
![]()
Wel een goeien eerste faal in het nieuwe jaar
Wordfeud is op zichzelf al best een faal jaquote:
Nog grotere faal: je dochter van 10 die mama´s wordfeud naam doorgeeft aan klasgenotenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wordfeud is op zichzelf al best een faal ja.
Maar m'n nichtje is er nu wel uit(die speelde alleen maar 3 letterwoorden en bij hoge uitzondering een 4-letterwoord, heel irritant
)
Maar nu heb ik nog maar 4 tegenstanders over
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nog grotere faal: je dochter van 10 die mama´s wordfeud naam doorgeeft aan klasgenoten
Whehehe nee het gaat redelijk so far. Denk er wel aan maar dat is meer de wekker in mijn hoofd die vindt dat ik elk uur moet roken. Ik kom wel net uit bad, trek mijn lekkere zachte badjas aan maar die meurt me toch een partij naar rook!! Echt goor, dus die gaat de was in.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hi! Heb je het stucwerk al van de muur gekrabt?
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef Incantrix het volgende:
Ohaiik heb 2012 ingeluid met een nieuwjaarsmake-upje. Sugarpill
Genoeg olie/vet gegeten? (ik gok van wel, met O&N, maar toch..quote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik obstipeer nog steeds als een malle, zo erg dat mijn broek bijna niet dicht gaat
lin, ff in de gaten houden, straks heb je een hernia ofzo
Ohja, ik wil ook nog een keer TD'enquote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef BGTes het volgende:
Ik vind Fly en Metallic 4 Life van de Nicki Minaj collectie wel erg mooi, maar Nicki MinajMaar mooi
*gooit dingen in TD winkelmandje*
Ik doe het nou alleen even voor de leukquote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, ik wil ook nog een keer TD'en
Ah, good to know! Thanx!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef milka82 het volgende:
Stelletje faalhazen bijelkaar zijn we *heeft net sleek gefaald bij Alice and Jo, maar hee, daar zat ook een kadootje bij die ik soberso nog moest halen voor een vriendin*
ligt nu op de bank te pitten hier
![]()
Oja Lin, je hebt weinig gemist hoor, ben er een paar maanden terug geweest, vond er niet zoveel meer aan.
oh zeker. Het engste vond ik nog wel, dat ik gisteren 1 biertje op had en kon schijten als een malle, meteen!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Genoeg olie/vet gegeten? (ik gok van wel, met O&N, maar toch..)
Ik zal er op letten
Oh, ik wilde zeggen, pak een biertje dan!!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh zeker. Het engste vond ik nog wel, dat ik gisteren 1 biertje op had en kon schijten als een malle, meteen!
Afkicken, ik moet het
Dat heb ik best vaakquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik heb al een paar dagen pijn in mijn onderrug.... Irritant! En af en toe een doof gevoel in mijn bovenbeen... dan de ene, dan de andere, maar dat is al langer dan de pijn in mijn rug. Het is irritant...
Nu alleen nog 4 ozotics, de hits no olympo-serie, de mari moon lakjes, een paar nubars en ik kan tevreden sterven tot ik weer iets nieuws ziequote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2011 afgesloten door te falen bij TD.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu alleen nog 4 ozotics, de hits no olympo-serie, de mari moon lakjes, een paar nubars en ik kan tevreden sterven tot ik weer iets nieuws zie![]()
Ah dat is wel lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:02 schreef Incantrix het volgende:
En ik ben vandaag ook weer aan het lijnen en ik ben weer begonnen met fietsenin het ziekenhuis werd me gezegd dar ik een sportershart heb, dus dat wil ik graag zo houden
Ik hoop voor je dat dat snel weer kan, ik vind fietsen echt een briljante manier van vervoerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah dat is wel lekkerik mag nog niet fietsen, wil het wel heel graag, dan ben ik weer een stukje mobieler enzo. V/d week maar eens kijken hoe het gaat bij de fysio
Het waren wel hamsters met nummertjesquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zie dan zo'n lotto-hussel-ding voor me vol met hamsters met helmpjes op waar nummers op staanweird mental images, I has them
Ohja. Ja. Ik ben wereldvreemd, ik kijk geen tvquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van de AH! DUHHH
Was op tv in het reclameblok net
slechts 1, haha, verder weinig kindertjes met smartphone.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Hoeveel uitnodigingen heb je al gehad?
NOES!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk discovery, enge aliens gaan ons aanvallen
Dan kan ik net zo goed van het gebouw heir springen, geen gameconsoles meerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Electro magnetic pulse en dan is alle electronica kapoet
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed van het gebouw heir springen, geen gameconsoles meer
als ik wat tegen kom laat ik het wel weten, ben nu met mijn nieuwe blogaccount weer blogs aan het toevoegen om te followenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weten jullie nog toffe fashionblogs?
netjesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Eerste faal van het nieuwe jaar is een feit!
Voor 80 ekkies bij H&M kleren besteld voor
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:40 schreef megamandy het volgende:
Goeden TT![]()
Om er maar aan te voldoen ga ik nu even UFT een pm sturen
kijk das helemaal netjesquote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En in de sale nog ook, dus 2 broeken, 3 truien een vest en twee hempjes
Goed bezig!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En in de sale nog ook, dus 2 broeken, 3 truien een vest en twee hempjes
precies een week na de shipping mail en jaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zeg, jullie weten dit wel. Hoe lang doet een TD bestelling er ongeveer over, vanaf verzending? En is het jullie wel eens gebeurd dat je invoerrechten moet betalen?
Thanks!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
precies een week na de shipping mail en ja
Oeh, nice!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk das helemaal netjesik ga morgen of woensdag shoppen
ohja wegen, ik ben benieuwd hoeveel ik nu benquote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik wil minder vet en veel gaan vreten... want ik heb nog heul veul kleren in de kast hangen die echt tha bomb zijn maar die niet (meer) passen...
12 euro administratiekosten en dan nog wat procent over het hele bedrag, kun je opzoeken op internetquote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!
Gebeurt dat vaak, of is het zeldzaam? En wat betaal je dan ongeveer?
Goed om te weten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
12 euro administratiekosten en dan nog wat procent over het hele bedrag, kun je opzoeken op internet
en nee komt niet vaak voor, van al mijn TD pakketjes 1x gebeurd
V/d week ook kleren besteld bij H&M, o.a. een knalgroene broekquote:
Ik ga ergens dit jaar ook bestellen daar samen met een collegaquote:
Mijn zus wou dat dus ook gaan doen voor Excuse Moi. Toen heb ik dit maar geregeld.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar ook bestellen daar samen met een collegaDie betaald nu altijd die 13 euro of wat het is voor de OPI. Ze geloofde niet dat ze op internet maar zo weinig kosten
Hij is zooooo mooiquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn zus wou dat dus ook gaan doen voor Excuse Moi. Toen heb ik dit maar geregeld.
Scheelt ook echt bijna 50%!
Hii, daar ben ik te cheap en teveel arme student voor.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
Op opi scheelt het echt veel, al heb ik zelf ook meerdere potjes voor dat bedrag gekocht. Soms is de rush van meteen hebben toch iets te overweldigend
En ik zit te twijfelen over Sugarpill Goldilux. Vandaag gedragen, maar ik vond 'm niet veel toevoegen op wat ik al hebLumi, however.. I'm in love!
is er voor zulk spul ook een ruiltopic oid?
Ik geef ook nooit 50 euro op TD uit als ik een pakketje bestel, ik bespaar 50 euro wat ik anders extra in de winkel uitgegeven zou hebben! zo shop ik altijdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn zus wou dat dus ook gaan doen voor Excuse Moi. Toen heb ik dit maar geregeld.
Scheelt ook echt bijna 50%!
Ja maar, als je het voor de duurdere prijs ook gekocht zou hebben, dan is het ook zo! Feilloze redenatie dan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik geef ook nooit 50 euro op TD uit als ik een pakketje bestel, ik bespaar 50 euro wat ik anders extra in de winkel uitgegeven zou hebben! zo shop ik altijd
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik geef ook nooit 50 euro op TD uit als ik een pakketje bestel, ik bespaar 50 euro wat ik anders extra in de winkel uitgegeven zou hebben! zo shop ik altijd
appeltje?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb honger maar wtf moet ik nu nog eten?
Dan maar niks en zo naar bed
Ik voel me geen beginneling meer, maar vergeleken met sommige meiden hier...quote:Op zondag 1 januari 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
Ja, alleen ik ben nog een beginneling qua nagellakHoef er ook nog niet zoveel tot nu toe
Daarom dacht ik, even snel opperen op het werk, die wilt best wel mee bestellen
Meteen ook kijken bij China Glaze, had daar volgens mij ook een paar kleuren in gedachte
Als ik zo zou winkelen was ik in 2 maanden faillietquote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vreetzakquote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn avondeten van morgen
Wat ga je eten?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn avondeten van morgen
al die bejaarden houden de loterijen juist levend joh, die kopen de meeste lotenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef princess-a het volgende:
De postcode kanjer valt dit jaar in een hoogbejaardenhuis, vind dat toch wel een beetje sneu. Ben je oud en krakkemikkig, krijg je ein-de-lijk een smak geld, kun je het niet uitgeven
Groene thee helpt ook heel vaak als je niet kan schijtenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb vandaag alleen een klein wokkie op en het zit nog in mijn slokdarmvolgens mij zit er een knoop in m'n darmen ofzo...
Beter dan die villawijken waar ze zo vaak vallenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef princess-a het volgende:
De postcode kanjer valt dit jaar in een hoogbejaardenhuis, vind dat toch wel een beetje sneu. Ben je oud en krakkemikkig, krijg je ein-de-lijk een smak geld, kun je het niet uitgeven
Netjes toch! Waar gaan jullie het voor gebruiken, huisje?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
sporten op maandagochtend! Mongol!
Is dat een new years resolution?
Hier gaat ook de broekriem aan. Willen dit jaar 15k sparen, dus alles wat niet echt nodig is wordt geschrapt, zoals bier en new york pizza en 150 euro per maand aan make-up en nagellak
Het is meer dat ik nu bij mijn vriend ben en hij een hometrainert heeft. Maar ik ben nog altijd niet uit bedquote:Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
sporten op maandagochtend! Mongol!
Is dat een new years resolution?
Hier gaat ook de broekriem aan. Willen dit jaar 15k sparen, dus alles wat niet echt nodig is wordt geschrapt, zoals bier en new york pizza en 150 euro per maand aan make-up en nagellak
aaah nicequote:Op maandag 2 januari 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
nee dat huis heeft al genoeg gehad! We willen onze reserves weer aanvullen, want die zijn nu op, doel is ongeveer 10% van de hypotheekwaarde in cash op de bank te krijgen voor als de tijden zwaarder worden
en altijd handig voor bruiloften/kinderen
Ik zit inmiddels al aan een cracker want er was geen yoghurt. Zo meteen maar eens beginnen!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar da's ideaal! Hup hup, er uit, bakkie yoghurt er in en een uurtje fietsen voor de tv!
mwah als wij gaan trouwen wordt dat sowieso geen feest van 25k. Dat past niet bij onsquote:Op maandag 2 januari 2012 09:25 schreef Incantrix het volgende:
GL with that SQ.. Bruiloft alleen al is idd flink $$, als je meer wil als alleen een,ceremonie in je zondagse kleding. Blij dat ik dat allemaal wel een beetje gehad heb, al hebben wij ook nog wel wat uitgaven in de planning staan. Beetje geld het huis in nog en dan ook weer reserves aanvullen.
Als je de gasten bij wijze van huwelijkskado drank laat meebrengen moet dit geheel gratis kunnenquote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah als wij gaan trouwen wordt dat sowieso geen feest van 25k. Dat past niet bij onsen we hebben ook al geen 200 vrienden, dus dat vermindert de kosten ook wel
hoe ik het zou doen: eerst foto's maken, een ceremonie op het stadhuis laat op de middag, daarna een gecombineerd receptie/feest met buffet in het buurthuis met gratis drank voor allen. Niet teveel poeha
geen dresscode voor de gasten, geen kaviaarhapjes van 4 euro per stuk, geen 'wedding label' waardoor je ineens drie keer zoveel betaalt voor alles. En mijn moeder betaalt m'n jurk
(jaja, het is triest dat we al weten hoe we willen trouwen terwijl we nog niet eens verloofd zijn, I know)
bummer, en zo kort nadat je 'm hebt alquote:Op maandag 2 januari 2012 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ je gaat toch niet ineens verstandig worden?![]()
De kachelboer komt straks de kachel fixen!![]()
Nu zit ik bij de garage want het raam van de auto gaat niet meer dicht.
Met nog bedankt aan die hufter die die deuk erin gereden heeft, want ik denk dat het daar door komt.
benieuwd wat deze geintjes me gaan kosten
Een half uur crosstrainen. Een slechte conditie, I haz it. En een gat in mijn broek, ook niet erg fijn.quote:
ach, na een half uur crosstrainen ben ik ook deaudquote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Een half uur crosstrainen. Een slechte conditie, I haz it. En een gat in mijn broek, ook niet erg fijn.
Fietsen kan ik wel langer volhouden hoor.
Dat is zo en je hebt het toch maar gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, na een half uur crosstrainen ben ik ook deaud
Gewoon langzaam opbouwen, gaat het vanzelf beter
nog steeds ziek?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo en je hebt het toch maar gedaan![]()
Ik ga al deaud als ik de trap op moet nustomme kutgriep
Wil niet zeggen dat dat goedkoop isquote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah als wij gaan trouwen wordt dat sowieso geen feest van 25k. Dat past niet bij onsen we hebben ook al geen 200 vrienden, dus dat vermindert de kosten ook wel
hoe ik het zou doen: eerst foto's maken, een ceremonie op het stadhuis laat op de middag, daarna een gecombineerd receptie/feest met buffet in het buurthuis met gratis drank voor allen. Niet teveel poeha
geen dresscode voor de gasten, geen kaviaarhapjes van 4 euro per stuk, geen 'wedding label' waardoor je ineens drie keer zoveel betaalt voor alles. En mijn moeder betaalt m'n jurk
(jaja, het is triest dat we al weten hoe we willen trouwen terwijl we nog niet eens verloofd zijn, I know)
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Naar de masseur.. masseur heeft dubbel geboekt.. nu vanavond gratis terug
jeetje das ook lang bubsquote:Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jahet wordt wel iets beter nu lijkt het hoop ik
Ja, ik voel me als ik eenmaal klaar ben wel goed. Nu dit vol zien te houden!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo en je hebt het toch maar gedaan![]()
Ik ga al deaud als ik de trap op moet nustomme kutgriep
Mijn afweer ligt een beetje op zijn gat. Omdat ik best veel vitaminetekorten heb in mijn bloed.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik stond net ook op de weegschaal maar heul niet aangekomen zoals ik had verwacht
3 liedjes just dance en ik ben kapot
Wut? Link?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ohmijngod. Ik weet niet hoeveel van jullie er wel eens lezen in OUD, maar ik ontdek nu net die hele walgelijke missjones/dubecky affaire. Wat een zieke geesten bestaan er toch![]()
tell the gossip!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ohmijngod. Ik weet niet hoeveel van jullie er wel eens lezen in OUD, maar ik ontdek nu net die hele walgelijke missjones/dubecky affaire. Wat een zieke geesten bestaan er toch![]()
??quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was ook weer aangekomen, ondanks geen oliebollen en dergelijke. Vandaag maar weer met frisse moed beginnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo extra 15 kilo, doe eens snel oprotten dan ga ik nieuwe kleren kopen
15 kilo in 3 jaar erbij ongeveer. Niet alleen door kerst hurrquote:Op maandag 2 januari 2012 11:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik was ook weer aangekomen, ondanks geen oliebollen en dergelijke. Vandaag maar weer met frisse moed beginnen.
Maar, 15 kilo? Hoeveel weeg je dan?
echt he?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
De dood van je eigen kinderen verzinnen.. Wat een ontzettende ransbak![]()
Geen woorden voor.
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
15 kilo in 3 jaar erbij ongeveer. Niet alleen door kerst hurr
Ik weeg nu 72.7
1.65 dus dan valt het niet meequote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.72 valt toch wel mee? Hoe lang ben je?
Aah, shorty! Bovengrens is volgens BMI-schizzle voor jou 67,8kg.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1.65 dus dan valt het niet mee
5 kilo klinkt zo, ach ik kan nog best een zak chips vretenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
72 is echt niet zo belachelijk veel, 15 kilo er af is misschien erg ambitieus
Zou met stapjes van 5 kilo beginnen, dan blijft het overzichtelijk
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
72 is echt niet zo belachelijk veel, 15 kilo er af is misschien erg ambitieus
Zou met stapjes van 5 kilo beginnen, dan blijft het overzichtelijk
Ik snap echt niet dat je mensen zo voor de gek houdt en je zo wentelt in oprecht medeleven van anderen. Laat zulke verhalen waar ze horen: bij de mensen die echt hun kind hebben verloren. Er zijn al teveel van zulke verhalen..quote:
nee, want 5 kilo is haalbaar. 15 kilo, en dan na 2 maanden 3 kilo kwijt zijn, dan denk je HET GAAT ME NOOIT LUKKEN, EAT ALL THE NOMZquote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beter doelen stellen die mongolisch hoog zijn die ik toch niet ga halen dan zo laag dat ik denk van mweh who cares die 5 kilo, EAT ALL THE NOMS
Voor mij werkt het andersom lolquote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want 5 kilo is haalbaar. 15 kilo, en dan na 2 maanden 3 kilo kwijt zijn, dan denk je HET GAAT ME NOOIT LUKKEN, EAT ALL THE NOMZ
en als je doel 5 kilo is, hoef je er nog maar twee!
Nou ja, dat dus. En vooral omdat er iemand is geweest die dat wèl echt heeft meegemaakt, zo kort daarna. Soberzo, als je aandacht wil, dan zet je naaktfoto's online. Dan ga je geen dode kinderen faken. Het maakt me woest!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je mensen zo voor de gek houdt en je zo wentelt in oprecht medeleven van anderen. Laat zulke verhalen waar ze horen: bij de mensen die echt hun kind hebben verloren. Er zijn al teveel van zulke verhalen..
OMDAT JE NOG MAAR TWEE KILO MOET.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want als je toch nog maar 2 kilo moet, waarom zou je dan niet iets lekkers eten om jezelf te belonen?
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef BGTes het volgende:
Een BMI van 25 is voor mij nog heeeeeel ver weg
Ben nu heel langzaam aan het afvallen, werkt het besteNu al 9 kilo kwijt
Pcies, ik vind het echt bizar. Ik heb wat contact met Klums omdat het fijn is te kletsen met iemand die een beetje weet hoe je je voelt maar mj had zich al afzijdig gehouden van mijn verhaal en dat vond ik ergens wel wazig. Maarja, mss te pijnlijk ofzo, dacht ik. Achteraf gewoon een risico om door de mand te vallen, denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. En vooral omdat er iemand is geweest die dat wèl echt heeft meegemaakt, zo kort daarna. Soberzo, als je aandacht wil, dan zet je naaktfoto's online. Dan ga je geen dode kinderen faken. Het maakt me woest!
Ik zou gewoon eens normale kleren willen kopen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet wat mijn BMI is, de batterij van mijn weegschaal is dood.
Als ik nog steeds hetzelfde weeg als voordat ie doodging, heb ik een BMI van 36,5
Morbide obees, ik ben het
Maar goed, maat 42 is het doel, wat het gewicht dan is kan me verrotten
Zo zwaar ben jij toch niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens normale kleren willen kopen.
jij bent kneiternormaal qua figuur, menschquote:Op maandag 2 januari 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens normale kleren willen kopen.
Kan best ja, als er nu al 5 zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rare idoot ja..en ik heb zelfs het vermoeden dat er nog meer dirt/klonen boven komen..
ik vraag me toch af wat dat is in OUD... het gebeurt daar wel vaak!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rare idoot ja..en ik heb zelfs het vermoeden dat er nog meer dirt/klonen boven komen..
Ik ben nu 72/73 kilo, bmi net onder de 25. Het is al 7/8 kilo minder dan eerst, maar ik kan nog steeds geen H&M inlopen en een maatje L pakken.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent kneiternormaal qua figuur, mensch
dan kom je in de verkeerde kledingwinkels denk ik....quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]Zagen de kledingwinkels dat ook maar!
Optelsommetje. En die foto`s van DuBecky..ik als hobbyfotograaf kan daar met m`n verstand niet bij..een uur na een vroeggeboorte al zulke cleane foto`s online hebben staan..quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kan best ja, als er nu al 5 zijn
Hoe kwam je erachter eigenlijk? Ik ga jou voortaan Sherlock noemen
Ik nu alquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kom je in de verkeerde kledingwinkels denk ik....
of je hebt een rare verhouding?
Toen mijn BMI 26 was kon ik gewoon in M/L bij de meeste winkels
Het zijn vaak makkelijk fakebare verhalen..succes gegarandeerd..quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me toch af wat dat is in OUD... het gebeurt daar wel vaak!
Soberzo, als je tijd teveel hebt, ga dan een baan zoeken ofzo
Ja, rare verhouding sowieso. Grote tieten en brede heupen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kom je in de verkeerde kledingwinkels denk ik....
of je hebt een rare verhouding?
Toen mijn BMI 26 was kon ik gewoon in M/L bij de meeste winkels
ja maar nog steeds, whyyyyyyy????quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het zijn vaak makkelijk fakebare verhalen..succes gegarandeerd..
Ik lees te weinig mee om zulke dingen eruit te halen, ik wist niet eens dt die dubecky 'bevallen' wasquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Optelsommetje. En die foto`s van DuBecky..ik als hobbyfotograaf kan daar met m`n verstand niet bij..een uur na een vroeggeboorte al zulke cleane foto`s online hebben staan..
Dus toen ben ik gaan zoeken en ging het balletje rollen
Omdat achterlijke zus die meelas en me er irl mee confronteerde. Had geen zin de strijd aan te gaan en ben dus gewoon geswitcht.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
taart, waarom heb jij destijds eigenlijk je username veranderd? Nou? Nou?
Sherlock works in mysterious waysquote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
taart, waarom heb jij destijds eigenlijk je username veranderd? Nou? Nou?
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sherlock works in mysterious ways
ah was dat een anagram van de kindernamen? Lol, nu ga ik allemaal combinaties maken in mijn hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Omdat achterlijke zus die meelas en me er irl mee confronteerde. Had geen zin de strijd aan te gaan en ben dus gewoon geswitcht.
Eerste keer klonen was om de naam van de jongens niet meer aan me te linken.
verstandigquote:Op maandag 2 januari 2012 12:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee met m`n eerste account gebruikte ik de namen van de jongens voluit. Tegenwoordig heten ze oudste, middelste en Bep
Ja ik ben er ook wel van teruggekomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verstandig
Ik blijf sowieso moeite hebben met mensen die wèl hun kroost met foto's, naam en toenaam uitgebreid over internet verspreiden, maar zelf hun gezicht wegblurren van foto's![]()
![]()
(niet dat jij dat doet, maar ik zie het regelmatig en dan denk ik:)
idd, het internet heeft geen gumquote:Op maandag 2 januari 2012 12:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel van teruggekomen.
Sowieso omdat de kindern ook wel internetten en ik ze het niet wil aandoen dat ze complete verhalen over zichzelf tegenkomen mbt luieruitslag, spuitpoep en zulke dingen
Bij mij zei een willekeurige internetsite waar je BMi uit kan rekenen het. Maar hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn ideale gewicht is volgens de wii 67 kilo!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |