Oh zal even tegen m'n moeder zeggen dat ze verder moet spelenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Mirjam het volgende:
falen
dico, wil je niet meer tegen mij wordfeuden?
Ja, zij vind het leuker dan ik, ze steelt steeds m'n telefoon enzoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
oh, is je moeder het nog steeds? zij/je hebt geresigned midden in het sdpel![]()
bwehehe net wakker?quote:
En koude oliebollen als ontbijtquote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
spelletjes, drinken, vuurwerk kijken, kletsen
en op nieuwjaarsdag traditioneel de hele dag in bed liggen
die zijn opquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En koude oliebollen als ontbijt
Beebies maken?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
spelletjes, drinken, vuurwerk kijken, kletsen
en op nieuwjaarsdag traditioneel de hele dag in bed liggen
Ik heb het hele jaar nog niet gedouched!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef BGTes het volgende:
of de 'Oh hoi! Ik heb je vorig jaar voor het laatst gezien hahahahahah' grap
Ik vermoed dat dat zo gaat gebeuren jaquote:Op zondag 1 januari 2012 16:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bestellen dan!
En niet teveel over praten, want dan wil ik ook.
Wat een goeden idee.quote:
Uh, jouw haar wordt droog onder de douche? Dat vind ik best bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wel. Het regende gister toen ik terugfietste en als mijn haar nat is wanneer ik ga slapen droogt het heel raar op. Dus toen toch maar even gedouched.
Nee? Dat zei ik ook niet toch? Ik zei dat het raar opgedroogd was tijdens het slapen, dus dat ik daarom vanochtend toch maar ging douchen. Al snap ik de verwarring, 'toen toch maar gedouched' klinkt een beetje alsof ik het gisteravond heb gedaan natuurlijk. Maar dat is veeeelsteveel moeite wanneer ik uit de stad kom, dan wil ik gewoon slapen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, jouw haar wordt droog onder de douche? Dat vind ik best bijzonder.
Oh, en hai allemaal! Een heel goed, gezellig, gelukkig, enz, enz, bla bla bla, 2012 voor jullie allemaal!!
Aaaw.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hier heb ik samson meegenomen naar buiten bij vuurwerk. In het begin vond ie het prima; tot het echt té veel aan het knallen was en hij bijna tussen mijn benen kroop. Heb hem toen naar binnen gebracht waarbij hij meteen in de bench ging liggenGing dus best goed eigenlijk
Ja, je gaat aan den gezonden maaltijden en veul afvallen?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
geen vettigheid hier voorlopig! Wokkie ligt al klaar
Omnomnomnomnomnomnomquote:Op zondag 1 januari 2012 16:31 schreef BGTes het volgende:
* BGTes hoovert met haar muis over een NYPizza
Bwhehehequote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zat net een kwartier lang te grinniken om:
[ afbeelding ]
Wij zijn in het hotel geblevenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef PriemGirl het volgende:
Lin, waar zijn jullie nog geweest gisteren? Of toch thuis gebleven?
Goeien deal !quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij zijn in het hotel gebleven
Zitten op vijf hoog en we hadden keigoed uitzicht, dus we hebben na 12-en een uur buiten gestaan op het balkon met prosecco en peuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |