Modern Talking had er wel in gemogen ?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben erg van de foute muziek uit Duitsland, maar Sandra kan ik dan weer niet hebben
Uiteraard!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Modern Talking had er wel in gemogen ?
Die zangert?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef LDS het volgende:
Echt, wat een DJ zeg![]()
, krijg er de neiging van om de radio op een andere zender te zetten.
De muziek maakt gelukkig veel goed
Miranda van Holland is de DJ. Maar slikt klanken in, probeert alles op z'n Engels uit te spreken, maar het komt er geforceerd en lelijk uitquote:
Laat je weten wat je er van vond? Ik vond het dit jaar nl anders dan andere jaren.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn weer opnieuw begonnen, we zijn de à gogo's aan het terugkijken.
Nu de aflevering van 26 december jl.
Is ook niet het origineelquote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Olga het volgende:
Deze had er van mij ook wel in gemogen
De cover van Jamie Cullum staat er wel in
Ja is goed. Vond je het minder??quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat je weten wat je er van vond? Ik vond het dit jaar nl anders dan andere jaren.
Ja vond het een heel stuk minder. De artiesten in de filmpjes hadden niet zulke leuke verhalen te vertellen en de lesjes van Leo waren of al redelijk bekend of wat saai. Maargoed dat is mijn mening. Misschien is de formule ook een beetje uitgekauwd..quote:
Ik vond ze even goed als altijdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja vond het een heel stuk minder. De artiesten in de filmpjes hadden niet zulke leuke verhalen te vertellen en de lesjes van Leo waren of al redelijk bekend of wat saai. Maargoed dat is mijn mening. Misschien is de formule ook een beetje uitgekauwd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |