Ik heb je nummer nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Jasses wat klink ik zuur.
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Nee joh... een glas karnemelk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.
de VS of the USA?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:06 schreef wonderer het volgende:
Het grote voordeel van newyear in the VS: geen vuurwerk
pak eens snel een glas bubbels als tegengifquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Allebeiquote:
Rot es op jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Tyron het volgende:
hoe durf je dr house als plaatje in een homo topic te posten, sterf
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugendquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wil jij geyle neuqseks met mij?
oeh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
geeft niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
Die is echt leuk, ik leen hem even van jequote:
Dus, er is niks gebeurd, behalve dan slapen....quote:Op zondag 1 januari 2012 08:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het nieuwe jaar is zo uitzonderlijk bijzonder anders begonnen als voorgenomen, in een hotelkamer (jawel Stroekie het Pullman) belanden met een 19 jarige jongen zat niet in de planning.
Gelukkig wist mijn benevelde verstand het te winnen van mijn lust.
Veelquote:Op zondag 1 januari 2012 11:32 schreef De_Directeur het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk betalen voor de zorgverzekering?
Dat moet wel. Gewoon de basis heeft 'ie.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef Vlarp het volgende:
Vast met een eigen risico van 720 euro en geen extra pakketten.
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:32 schreef De_Directeur het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk betalen voor de zorgverzekering?
Inderdaad. Ik zie het nut niet in van aanvullende pakketten.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet wel. Gewoon de basis heeft 'ie.
Ik betaal echt veel meerquote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie het nut niet in van aanvullende pakketten.
Sterker nog ik ben 45 minuten door de stromende regen weer naar huis gefietstquote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus, er is niks gebeurd, behalve dan slapen....
Dat probleem heb ik ook inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zonder tandartsverzekering zou ik blut zijn.. Kutgebit.
.
Nieuw vlees die we niet gaan wegpesten omdat in 2012 we allemaal lief zijn!quote:
Waarom die sippe smiley dan?quote:
Ja, maar nieuw vlees dat meteen een heel verhaal doet bij binnenkomst?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nieuw vlees die we niet gaan wegpesten omdat in 2012 we allemaal lief zijn!.
Deed ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, maar nieuw vlees dat meteen een heel verhaal doet bij binnenkomst?
Zonder te zeggen wie hij is?
Alleen basis, want geen kinderen, goed gebit, etc. En maximaal eigen risico.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom die sippe smiley dan?
Maar jij hebt een basisverzekering met een verhoogd eigen risico of zo, want dit is bizar goedkoop.
Of ben je verzekerd bij Harrie Beunhaas voor al uw verzekeringen, financieel advies en belegging
Ja het kan, en als je niks hebt kun je dit ook prima doen. Mocht er onverhoopt wel eens wat zijn, ben je nog altijd goedkoper uit, over de tijd genomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Alleen basis, want geen kinderen, goed gebit, etc. En maximaal eigen risico.
Sippe smiley omdat ik het nog steeds duur vind.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:29 schreef wonderer het volgende:
*begint dit jaar met een onenightstand*
I know, right?quote:
je weet best wat ik bedoelquote:
Waar is dat aseksuele gebleven ineens?quote:
was dat je eerste one night stand als manquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef wonderer het volgende:
Eh, nee, als je dat niet bedoelde geloof ik niet dat ik weet wat je bedoelde
Still there. Wil niet zeggen dat ik niet van knuffelen en zoenen (en complimentjes!) hou (dat was wat goed voelde)quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is dat aseksuele gebleven ineens?
Daar ben ik ook wel naar benieuwd!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is dat aseksuele gebleven ineens?
Yep, sowieso mijn eerste ONS. Ik heb het hem wel verteld natuurlijk, voor alles, maar hij had er verder geen problemen mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was dat je eerste one night stand als man
Wat een goed begin van het jaarquote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, sowieso mijn eerste ONS. Ik heb het hem wel verteld natuurlijk, voor alles, maar hij had er verder geen problemen mee.
en hoe was jou begin?quote:
Ik neem echter aan dat er meer gebeurd is dan knuffelen en zoenenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Still there. Wil niet zeggen dat ik niet van knuffelen en zoenen (en complimentjes!) hou (dat was wat goed voelde)![]()
Dat iemand na de eerste zoen zegt "dat wilde ik al doen sinds ik je de eerste keer zag" voelt best wel tof
18.00.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:10 schreef Bartjebart het volgende:
Als iemand zegt "aan het begin van de avond"... Hoe laat is dat dan ongeveer
Ja, ik heb hem afgezogen en hij spoot tot in zijn harenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem echter aan dat er meer gebeurd is dan knuffelen en zoenen
Ik zou eerder zeggen zeven uur, half acht op z'n laatst.quote:
60 euro gewonnen, en dus 30 euro verliesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en hoe was jou begin?
Ben je miljonair?
Sorry, ik wist niet dat het besloten was. Ben nieuw wat fora betreft en zal dus nog wel meer fouten maken. Excuses.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, maar nieuw vlees dat meteen een heel verhaal doet bij binnenkomst?
Zonder te zeggen wie hij is?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het besloten was. Ben nieuw wat fora betreft en zal dus nog wel meer fouten maken. Excuses.
Verder kan ik niet zoveel zeggen, ik wens anoniem te blijven.
Ik ben 18 en model. Ik ben de grootste delen van het jaar in Canada, de VS en Italie bij vrienden M/V. Verder reis ik rond voor mijn werk, ik zit nu in Porto, Portugal.
Is ook helemaal niet beslotenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het besloten was. Ben nieuw wat fora betreft en zal dus nog wel meer fouten maken. Excuses.
Je weet niet wat anoniem betekend?quote:
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Je weet niet wat anoniem betekend?![]()
Moeder is blank, vader is wat ze in Brazilie pardo noemen, mix van zwart, blank (Italiaans in zijn geval) en indiaans (Guarani), dus ik ben getint, bruine ogen, zwart dik haar met een slag.
Laat je fantasie er maar op los.
Luilakquote:Op zondag 1 januari 2012 19:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen eten, geen zin om eten te halen of bezorgen ofzo..
hetquote:Op zondag 1 januari 2012 18:58 schreef MisterO het volgende:
Ik heb net de overgebleven vlees en oliebollen opgegeten
Ook een gelukkige nieuwe jar.quote:
Nee het is zeker niet besloten, maar enige introductie is toch wel gezelligquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Verder kan ik niet zoveel zeggen, ik wens anoniem te blijven.
Ik ben 18 en model. Ik ben de grootste delen van het jaar in Canada, de VS en Italie bij vrienden M/V. Verder reis ik rond voor mijn werk, ik zit nu in Porto, Portugal.
Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een knal, lekker rockend in de Effenaarquote:Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
60 euro gewonnen, en dus 30 euro verlies![]()
Maar ik heb een leuke avond/nacht gehad hoor!
Eerst bij mij thuis gegourmet met wat vrienden
Om 0:00 wat vuurwerk bekeken, wat een gekkenhuis was het bij ons id buurt. Vind het trouwens zo onzinnig om daar zelf geld aan uit te geven, terwijl iedereen om je heen het al afsteekt. Geniet je net zo goed van toch![]()
Toen naar het centrum gelopen, altijd zo gezellig. Vanaf de Pijp loopt iedereen na 0:00 richting het centrum, en er is dan zo'n leuke sfeer. Feestgevierd tot 6:00 en veel gelachen. Top! En die van jou?
Leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een knal, lekker rockend in de Effenaar
Niks gebeurt, gedronken en gepraatquote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuk!
Maar wat las ik nou over een 19jarige in je hotelkamer?
In een hotelkamer?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niks gebeurt, gedronken en gepraat
Zozo, wel leuk gehad?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
Ik ben BRAK
Van huis naar oma (ene kant van de provincie) naar de andere kant van de provincie (schoonmamma) weer terug (midden in de provincie)
Brak![]()
4 - 8:30 geslapen!
2 uurtjes auto gereden!
Jaweeeeel. maar lig nu wel uitgeteld in bed. Ik scroll nu door ITunes om eens wat lekkere ontspannen muziek te luisteren.quote:
Ja want de Effenaar ging dichtquote:
Okequote:
Wat is er nog niet duidelijk dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okeik zal maar niet verder doorvragen
Vertel!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo, het nieuwe jaar begint met een persoonlijke overwinning!
Welke film?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen naar bioscoop gaan.. Ja voor mij een big deal.
.
Oh dan snap ik wel dat je niemand mee krijgt;)quote:
Was vrij impulsief eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dan snap ik wel dat je niemand mee krijgt;)
Ik ga meestal alleen, maar ik ga dan ook wel heel vaak
misschien moet je dan psychologie gaan studerenquote:Op maandag 2 januari 2012 03:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan heb je verdorie de beste oud en nieuw ooit gehad, ligt er nu al twee nachten een pracht van een kerel naast je die steeds voor je blijft kiezen, en dan nog wakker liggen van twijfels en onzekerheden... echt hoor, soms snap ik mijn eigen hoofd niet.
vraag aan hem om je af en toe te knijpen zodat je telkens overtuigd wordt dat je niet droomt maar dat het echt isquote:Op maandag 2 januari 2012 03:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan heb je verdorie de beste oud en nieuw ooit gehad, ligt er nu al twee nachten een pracht van een kerel naast je die steeds voor je blijft kiezen, en dan nog wakker liggen van twijfels en onzekerheden... echt hoor, soms snap ik mijn eigen hoofd niet.
Maak je niet druk, die van mij doet dat ook nog steeds na ruim 2 jaarquote:Op maandag 2 januari 2012 03:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet aan morgen, maar geniet van dit moment.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je dit maar niet op alles in t leven toepastquote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Denk niet aan morgen, maar geniet van dit moment.
Leef in het nu!
En ook niet echt verstandigquote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je dat zelf wel eens geprobeerd? Dat is moeilijk.
ja dat pas ik toe in vrijwel mijn hele leven en ik weet dat jij dat niet slim vindquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je dit maar niet op alles in t leven toepast
Een keer gewoon op de bank vs vaste relatie en iedere keer naar de bank kunnen ...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Steve het volgende:
Als ik eenmaal slaap mag iemand zo hard snurken als 'ie wilt. Maar in slaap vallen met een snurker vind ik zo lastig. Maar ja, de ander kan er ook zo weinig aan doen. Ik ben een keer ook gewoon op de bank gaan liggen, zo'n probleem vind ik dat allemaal niet..
Nou ja als iemand echt elke nacht hard snurkt moet er wel iets aan gedaan worden ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Een keer gewoon op de bank vs vaste relatie en iedere keer naar de bank kunnen ...
Hangt ook wel van het merk af, ik heb heerlijk zachte maar goed afsluitende, je voelt ze nauwelijks.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind met oordoppen inslapen erg vervelend. Doe t op lowlands wel altijd.
Denk ik ook een kwestie van gewenning.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hangt ook wel van het merk af, ik heb heerlijk zachte maar goed afsluitende, je voelt ze nauwelijks.
Zo kort mogelijk... hopelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat haar genieten van haar fame zolang ze het nog heeft.
Gezien het feit dat ze na 16 jaar pas een beetje bekend is, denk ik niet dat het lang zal zijn.quote:
Het is niet helemaal mijn type maar het is wel een fantastische zangeresquote:
Teren op andermans succes is ook een kunstquote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze na 16 jaar pas een beetje bekend is, denk ik niet dat het lang zal zijn..
Ik ben heel panisch vwb mijn oren omdat ik er aan geopereerd ben. Ik vind het gewoon niet zo fijn er iets in te stoppenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hangt ook wel van het merk af, ik heb heerlijk zachte maar goed afsluitende, je voelt ze nauwelijks.
Ik krijg ook een beetje jeuk van t hoge songfestival celine dion "soul" gehalte.quote:
Ja:quote:
quote:
En als je lang bent ook nog:quote:
quote:
Ow. Ik weet zo enorm iets nietquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik weet zo enorm iets niet
Maar desalniettemin denk ik dat Wonderer wint.
Overigens was dat een "hoi allemaal" post en niet gerelateerd aan de gaande discussie, maar het kwam wel mooi uitquote:
Nu je het er zo over hebt...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef De_Directeur het volgende:
En ik wacht op de eerste die over zijn voorhuid begint.
Dat is behoorlijk uitgebreid, zeg, met typen film en lenzen en allesquote:
Nou daar zt ik eigenlijk totaal niet op te wachtenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef De_Directeur het volgende:
Ik ben ooit eens aan mijn knie geopereerd, verder niet.
En ik wacht op de eerste die over zijn voorhuid begint.
Zomaar of ..? Vertel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef Nezhi het volgende:
gelukkig nieuwjaar iedereen hier
ik kom hier even lurken
Draag eens iets over jezelf bij dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Nezhi het volgende:
Heb niets om bij te dragen dus ik ga alleen maar meelezenvind het wel interessant enzo
Je hebt vast wel een mening over iets zo nu en dan. En je maakt vast ook wel af en toe iets mee. En je ziet ook vast wel af en toe iets leuks op internet voorbijkomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Nezhi het volgende:
Heb niets om bij te dragen dus ik ga alleen maar meelezenvind het wel interessant enzo
Iedereen op FOK! weet inmiddels wel dat je Engelbert heet, uit Schin op Beek komt, 138kg bent en graag naar Eurosport kijkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Steve het volgende:
Ik vind het altijd maar een eng idee dat er toch best wat mensen zijn die hier meelezen zonder iets te posten..
Zoals ik?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Steve het volgende:
Ik vind het altijd maar een eng idee dat er toch best wat mensen zijn die hier meelezen zonder iets te posten..
Van die mensen die vroeger wel eens meeposten, en opeens 'terugkomen' terwijl ze altijd gewoon nog meelurken ja.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
136 kg inmiddels.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! weet inmiddels wel dat je Engelbert heet, uit Schin op Beek komt, 138kg bent en graag naar Eurosport kijkt.
Humperdinck?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! weet inmiddels wel dat je Engelbert heet, uit Schin op Beek komt, 138kg bent en graag naar Eurosport kijkt.
Da's echt meer dan 2x mijquote:
Ik ben 19, woon in een boeren gat, en spaar sneakersquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Draag eens iets over jezelf bij dan..
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef Cavalinho het volgende:
Even tussendoor: Wat zegt het van iemand als je ipv "reacties verwijderen" "erecties verwijderen" leest?![]()
Ik moest twee keer kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We want pics.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik ben 19, woon in een boeren gat, en spaar sneakers![]()
Ik weeg 55 kg en ben kort. Hoezo is het eng als mensen meelezen?
Het is creepy.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Steve het volgende:
Ik heb een hele tijd niet meegelezen hoor!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Van die mensen die vroeger wel eens meeposten, en opeens 'terugkomen' terwijl ze altijd gewoon nog meelurken ja.
Nu geloof ik daar niks meer van.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd niet meegelezen hoor!
Dan nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nu geloof ik daar niks meer van..
Niet? Dat valt me weer van je tegen. Ik dacht, Ang3l, die is vast hartstikke benieuwd naar de voorhuiden van zijn mede-Fok!ers.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar zt ik eigenlijk totaal niet op te wachten
Da's met twitter nog erger...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Steve het volgende:
fotoboek check....quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik ben 19, woon in een boeren gat, en spaar sneakers![]()
Ik weeg 55 kg en ben kort. Hoezo is het eng als mensen meelezen?
Hersenvliesontsteking gehad en een dag in coma gelegenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Steve het volgende:
Qua operaties alleen verstandskiezen bij de kaakchirurg (telt dat ook?. Genoeg last mee gehad iig
.) en mijn maag is een keer leeggepompt (oké dat was ook eh.. vrij heftig
.). Verder niks, ook geen amandelen knippen enzo.
Ik heb al jaren niks meer behalve m'n allergiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef De_Directeur het volgende:
Nu begrijp ik ook waarom jullie zo veel zorgpremie betalen
Zegt de kloon die niks toe wil geven.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef De_Directeur het volgende:
Is Cavalinho soms een kloon van Nuno?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zegt de kloon die niks toe wil geven..
Hoihoi!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Alsof er nog enige twijfel is over De_Directeur
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Alsof er nog enige twijfel is over De_Directeur
Het is gewoon G_E, hij doet ook niet eens moeite om het te verbergenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zegt de kloon die niks toe wil geven..
Oh god sinds wanneer ben jij weer door iemand afgestoftquote:
Zo, dat is ook een warm welkom zegquote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh god sinds wanneer ben jij weer door iemand afgestoft
De_Directeur durft toch niet. Bang dat we z'n gezicht op de foto zettenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef MisterO het volgende:
We komen er pas achter wie géén kloon is als er ooit weer een meet komt
Ik heb Stecky in het verleden nog op weinig positieve bijdragen kunnen betrappen dus jaquote:
Ben ik ooit gemeen tegen je geweest hier? sorry dan!! want dat vindt ik niks voor mijquote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Stecky in het verleden nog op weinig positieve bijdragen kunnen betrappen dus ja
Gemeen niet... niet bijster intelligent welquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ben ik ooit gemeen tegen je geweest hier? sorry dan!! want dat vindt ik niks voor mij
* De_Directeur maakt dat zelf wel uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De_Directeur durft toch niet. Bang dat we z'n gezicht op de foto zetten.
If onlyquote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef De_Directeur het volgende:
Is Cavalinho soms een kloon van Nuno?
Tegen jou welquote:
Te laatquote:
Stecky is een oudgediende?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Stecky in het verleden nog op weinig positieve bijdragen kunnen betrappen dus ja
27 januari in de Effenaar in Eindhovenquote:
Gelijk ga je er een andere verplichting aan vasten, daar zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
27 januari in de Effenaar in Eindhoven
Wie weet... even polsen. Misschien wil SAJ wel met me meequote:Op maandag 2 januari 2012 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
27 januari in de Effenaar in Eindhoven
die zin loopt niet lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gelijk ga je er een andere verplichting aan vasten, daar zijn..
quote:
Die duikt af en toe een keer op, inclusief taalfoutenquote:
Hoe zie je een meet anders voor je? Iedereen gaat maar ergens waar 'ie wilt heen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gelijk ga je er een andere verplichting aan vasten, daar zijn..
Volgens mij wel jaquote:
Gezien de temperaturen daar: een zwembroek will do... en voor de rest naaktquote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik háát inpakken!
WTF neem je in godsnaam mee voor een maand Australië?
Iets minder van 0.00 tot 4.00 in Eindhoven met allemaal andere homo's eromheen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe zie je een meet anders voor je? Iedereen gaat maar ergens waar 'ie wilt heen?.
Ik ga de jungle in... lijkt me naakt toch best vervelendquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gezien de temperaturen daar: een zwembroek will do... en voor de rest naakt
Ik zal aan mijn ouders vragen of ze een Welkom thuis wonderer!-homofeestje erg zouden vindenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iets minder van 0.00 tot 4.00 in Eindhoven met allemaal andere homo's eromheen..
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn ouders vragen of ze een Welkom thuis wonderer!-homofeestje erg zouden vinden
Vooral met die doornen... ( of doorns, hoe zeg je dat?)quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga de jungle in... lijkt me naakt toch best vervelend
"Whaaa een slang op je bovenbeen"quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kent 'm? Ik ken diverse Nunos, maar niet 1spreekt Nederlands.quote:
Jaaaa, slaapfeestjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn ouders vragen of ze een Welkom thuis wonderer!-homofeestje erg zouden vinden
Ik hou sowieso niet zo van synthetischquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Jij kent 'm? Ik ken diverse Nunos, maar niet 1spreekt Nederlands.
Wat pakken betreft: Katoenen kleding voelt het koelst aan. Vergeet je sokken niet. Beestjes houden van enkels. Wanneer ga je?
Ik vrijdag naar Sydneyquote:Ik vertrek vrijdag naar Tokyo.
weinig jungle daar wel veel outback :-)quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |