Ik heb je nummer nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Jasses wat klink ik zuur.
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Nee joh... een glas karnemelk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.
de VS of the USA?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:06 schreef wonderer het volgende:
Het grote voordeel van newyear in the VS: geen vuurwerk
pak eens snel een glas bubbels als tegengifquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Allebeiquote:
Rot es op jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Tyron het volgende:
hoe durf je dr house als plaatje in een homo topic te posten, sterf
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugendquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wil jij geyle neuqseks met mij?
oeh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
geeft niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
Die is echt leuk, ik leen hem even van jequote:
Dus, er is niks gebeurd, behalve dan slapen....quote:Op zondag 1 januari 2012 08:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het nieuwe jaar is zo uitzonderlijk bijzonder anders begonnen als voorgenomen, in een hotelkamer (jawel Stroekie het Pullman) belanden met een 19 jarige jongen zat niet in de planning.
Gelukkig wist mijn benevelde verstand het te winnen van mijn lust.
Veelquote:Op zondag 1 januari 2012 11:32 schreef De_Directeur het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk betalen voor de zorgverzekering?
Dat moet wel. Gewoon de basis heeft 'ie.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef Vlarp het volgende:
Vast met een eigen risico van 720 euro en geen extra pakketten.
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:32 schreef De_Directeur het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk betalen voor de zorgverzekering?
Inderdaad. Ik zie het nut niet in van aanvullende pakketten.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet wel. Gewoon de basis heeft 'ie.
Ik betaal echt veel meerquote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie het nut niet in van aanvullende pakketten.
Sterker nog ik ben 45 minuten door de stromende regen weer naar huis gefietstquote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus, er is niks gebeurd, behalve dan slapen....
Dat probleem heb ik ook inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zonder tandartsverzekering zou ik blut zijn.. Kutgebit.
.
Nieuw vlees die we niet gaan wegpesten omdat in 2012 we allemaal lief zijn!quote:
Waarom die sippe smiley dan?quote:
Ja, maar nieuw vlees dat meteen een heel verhaal doet bij binnenkomst?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nieuw vlees die we niet gaan wegpesten omdat in 2012 we allemaal lief zijn!.
Deed ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, maar nieuw vlees dat meteen een heel verhaal doet bij binnenkomst?
Zonder te zeggen wie hij is?
Alleen basis, want geen kinderen, goed gebit, etc. En maximaal eigen risico.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom die sippe smiley dan?
Maar jij hebt een basisverzekering met een verhoogd eigen risico of zo, want dit is bizar goedkoop.
Of ben je verzekerd bij Harrie Beunhaas voor al uw verzekeringen, financieel advies en belegging
Ja het kan, en als je niks hebt kun je dit ook prima doen. Mocht er onverhoopt wel eens wat zijn, ben je nog altijd goedkoper uit, over de tijd genomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Alleen basis, want geen kinderen, goed gebit, etc. En maximaal eigen risico.
Sippe smiley omdat ik het nog steeds duur vind.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:29 schreef wonderer het volgende:
*begint dit jaar met een onenightstand*
I know, right?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |